TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ארקיע נכנסת לבורסה

טכנופלס ונצ'רס בע"מ, חברת השקעות בורסאית, הודיעה היום כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת התיירות והתעופה ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ.

טכנופלס ונצ'רס בע"מ, חברת השקעות בורסאית, הודיעה היום כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת התיירות והתעופה ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ.


במסגרת מזכר ההבנות, תרכוש טכנופלס את מניות ארקיע, כנגד הקצאת מניות של טכנופלס כך שבעלי המניות של ארקיע ערב המיזוג וכן צדדים שלישיים אחרים, יחזיקו לאחר המיזוג ב-76% מהון המניות המונפק והפרע של טכנופלס.


עוד סוכם כי תקופת ה-No Shop תהיה מהיום ולמשך תקופה של 45 יום בה ארקיע וטכנופלס לא ינהלו משא ומתן עם גופים אחרים ולא יתקשרו או יסכימו להתקשר בכל הסכם הסותר או אשר ביצועו עשוי לסכל או להקשות את אפשרות ביצוע העסקה.


את ארקיע מייצג עו"ד רונן קנטור ממשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות', אשר מלווה את ארקיע תקופה ארוכה בכל מהלכי המיזוג שלה לרבות מול אל על ואחרים. בנקאי ההשקעות בעסקה האמורה מטעמה של ארקיע אשר הינו אילן ניר מפורטופינו השקעות בע"מ.

סגדי טפר, מנכ"ל ויו"ר ארקיע, אמר כי "זהו צעד משמעותי עבור ארקיע. אנו מאמינים כי החבירה עם חברה ציבורית תאפשר לארקיע לגדול ולהתפתח וכן להצטייד במטוסים נוספים, להרחיב את מגוון השירותים הניתנים ללקוחות עם היציאה ממשבר הקורונה, לפתוח אפיקים נוספים לציבור המשקיעים ולהגיע להישגים בענפי התעופה והתיירות בארץ ובעולם.


בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לעובדי ארקיע המסורים על שיתוף הפעולה ותרומתם הגדולה להצעדת ארקיע לפסגות חדשות, לאבי חורמרו (מנכ"ל קבוצת ג'ורדאש ישראל ונציג משפחת נקש בישראל), לפרופ' ירון זליכה (יו"ר תות תיירות ותעופה בע"מ, חברה של עובדי ארקיע), למר אילן ניר מפורטופינו השקעות, לרונן קנטור, עו"ד המלווה אותנו במהלך המשמעותי הזה וכן להנהלת ארקיע וללקוחותיה המסורים".

ארקיע קווי תעופה ישראלים בע"מ היא חברת תעופה ותיירות ישראלית בעלת פעילות פנים ארצית ובינלאומית, ומחזיקה בצי של 7 מטוסים.


בעלי השליטה בחברה לפני המיזוג עם טכנופלס הם האחים ג'ו, רפי ואבי נקש המחזיקים בכ-70% ממניות ארקיע, כאשר 30% הנותרים מוחזקים עובדי ארקיע המאוגדים תחת חברת תות תיירות ותעופה בע"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il