TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

מטרופוליס נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי ובו 102 דירות חדשות בשכונת קריית נורדאו בנתניה


פרויקט פינוי בינוי של מטרופוליס בשלונסקי נתניה צילום ניר הופמן
כיום נמצא במקום מבנה רכבת עם 4 כניסות ו-32 דירות ישנות שייהרסו ויפונו במסגרת הפרויקט.

חברת מטרופוליס נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי בשכונת קריית נורדאו בדרום העיר נתניה.


כיום נמצא במקום מבנה רכבת עם 4 כניסות ו-32 דירות ישנות שייהרסו ויפונו במסגרת הפרויקט. התכנית החדשה צפויה לכלול 2 בניינים בני 15-20 קומות עם סה"כ כ-102 דירות חדשות.


החברה נבחרה לאחר תהליך ארוך שקיימו הדיירים במסגרת מכרז יזמים, שבו גברה הצעתה של חברת מטרופוליס על הצעות של מספר חברות נדל"ן מובילות. הדיירים יוצגו ע"י עו"ד קרן בצר ממשרד עו"ד קרן בצר ושות'.

מדובר בפרויקט במתחם ברחוב שלונסקי 32, 34, 36, 38 בנתניה, שנכלל במסגרת תב"ע חדשה נת/401/נורדאו התחדשות עירונית לאזור שמקדמת הרשות המקומית. בשכונה כולה קיימות כיום 5,655 יח"ד, ותוספת 664 יח"ד (מתוכן כ-102 של חברת מטרופוליס) מאושרות במתחם שאושר עפ"י עקרונות תכנית המתאר להתחדשות עירונית (תמ"ל 2001) סה"כ 6,319 יח"ד קיימות ומאושרות בשכונה.

לדברי אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס, "הפרויקט הזה מהווה את כניסתנו לנתניה, עיר עם פוטנציאל רב להתחדשות עירונית.


 מחד יש שכונות שלמות שמשוועות להתחדשות, ומאידך הביקוש למגורים במרכז העיר גבוה. שכונת קריית נורדאו, שהוקמה בשנות החמישים, היא אחת מהשכונות הוותיקות והגדולות בנתניה.

השכונה ממוקמת בדרום העיר וכיום נמצאת כ"אי" ותיק בין שכונות חדשות המתפתחות סביבה, מה שהופך אותה לאטרקטיבית.


אנו גאים ושמחים לקחת חלק בחידוש השכונה כחלק מתנופת הפיתוח שעוברת העיר נתניה בעידוד ראשת העיר.

חברת מטרופוליס, הנמצאת בבעלותן של שתי קבוצות מובילות במשק הישראלי – קבוצת אלייד וקבוצת אלדר, הינה מהחברות הגדולות והמשמעותיות בהתחדשות עירונית וביזמות האורבנית בישראל.


 מטרופוליס מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2, כאשר עיקר פעילותה של החברה במרכז הארץ.


עד כה מסרה החברה כ-755 יח"ד ובימים אלה השלימה החברה את הקמתו של פרויקט הפינוי בינוי הראשון המשמעותי בהרצליה אשר כולל 278 יח"ד ובשבועות הקרובים תחל באכלוס הדירות.


בשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-6,000 יח"ד, בתל אביב, גבעתיים, הרצליה, רמת גן, הוד השרון, אור יהודה, חיפה ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il