TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

עסקת ענק - פנטהאוז ב58 מיליון שקלים בתל אביב


ארלוזורוב 17 צילום משה צור 4
דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן לאחרונה מכרה את דירת הפנטהאוז הממוקמת בקומה ה-29 בפרויקט ארלוזרוב 17 בתל אביב בתמורה ל-58 מיליון שקלים.

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, מדווחת כי לאחרונה מכרה את דירת הפנטהאוז הממוקמת בקומה ה-29 בפרויקט ארלוזרוב 17 בתל אביב בתמורה ל-58 מיליון שקלים. מדובר בדירה האחרונה שנותרה למכירה בפרויקט, שהחל להתאכלס לפני כשלוש שנים.

דירת הפנטהאוז שגודלה 358 מ"ר ובה שתי מרפסות בשטח כולל של 70 מ"ר משתרעת על פני חצי הקומה ה-29 והאחרונה במגדל, נמכרה ברמת מעטפת לרוכש פרטי וכוללת בנוסף ארבעה מקומות חניה ומחסן.

העסקה בוצעה על ידי דולי אלרום, מנהלת השיווק והמכירות בדן נדל"ן. שותפים בתיווך העסקה האחים ערן ושי אליוף, בעלי סוכנות אליוף גרופ.

המחיר ששולם עבור דירת הפנטהאוז מחזק את המגמה לפיה דירות היוקרה בתל אביב התייקרו באופן משמעותי בשנה האחרונה:

מניתוח העסקה עולה כי המחיר למ"ר (בחישוב שטח המרפסות) עומד על 148,000 שקלים, גבוה בכ-18% מהמחיר ששולם על פי פרסומים בחודש אוגוסט 2021 - כ-50 מיליון שקלים, לדירת הפנטהאוז השניה, גם היא ברמת מעטפת, אשר משתרעת על פני החצי השני של הקומה, ושטחה 370 מ"ר כולל מרפסות של 60 מ"ר, מחיר המשקף מחיר למ"ר של 125,000 שקלים (בחישוב שטח המרפסות).

אופיר קרני, מנכ"ל קבוצת דן: "מגדל ארלוזרוב 17 הינו פרויקט הדגל של קבוצת דן ומהווה דוגמא לחדשנות ביצוע ואיכות בניה ברמה בינלאומית אשר פוגשים כאן גם את הלוקשיין המבוקש ביותר, בלב תל אביב וביחד הופכים את הנכסים בו לאטרקטיביים מאוד. לראיה, מחירי השיא המשולמים על דירות היוקרה במגדל בעת האחרונה".

מגדל ארלוזרוב 17 מתנשא לגובה של 113 מטרים ו-29 קומות וכולל 117 דירות מגורים בשני גושים שביניהם מחבר אטריום שקוף באמצעות גשרים וארבע מעליות שקופות.

המגדלכולל לובי, חדרכושר ובריכתשחייה חיצונית בקומה הרביעית. מאז נחנך זכה המגדל להוקרה בינלאומית, עם הענקת שני פרסים מטעםה- CTBUH (המועצה העולמית לגורדי שחקים ובנייהעירונית) , השנה הוענק פרס על הנדסת חזית הבניין ובשנה שעברה בקטגוריית 'מגדליהמגורים ומלונאות לשנת 2021.

אודות דן נדל"ן : דן נדל"ן היא חברת הבת של קבוצת דן תחבורה ציבורית, העוסקת ביזמות נדל"ן . במסגרת פעילותה, קידמה פרויקטים יזמיים רבים ברחבי גוש דן, כדוגמת מגדל פסגת דן ופרויקט בשיכון דן בתל אביב עם למעלה מ-750 יחידות דיור .

נדל"ן מניב - דן נדל"ן בונה בימים אלה את פרויקט המשרדים LYFEבשיתוף אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, באזור התעסוקה של בני ברק ה-BBC.


הפרויקט כולל שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות אשר ישמשו למשרדים ומסחר בשטח כולל של למעלה מ-200 אלף מ"ר. בעתיד צפוי להיבנות מגדל שלישי שיתנשא לגובה של 51 קומות.

התחדשות עירונית - לחברה מחלקת התחדשות עירונית ייחודית המקדמת כיום כ-35 פרויקטים במסגרת פינוי בינוי ותמ"א 38 הכוללים כ- 6,500 יח"ד, כולם באזורי הביקוש בערים - תל אביב, רמת גן, גבעתיים חולון, חדרה וירושלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il