TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת מטרופוליס הרסה את הבניינים הישנים באלתרמן 6-8 בנאות אפקה


הריסה בפרויקט אלתרמן 6-8 קרדיט לביא תצלומי אויר
הפרויקט המיוחד מגולל את סיפור התפתחותה של תמ"א 38 בת"א: קידומו החל ב-2010 ומאז עבר שלוש פעמים תכנון מחדש

פרויקט אלתרמן של חברת מטרופוליס יוצא לדרך. החברה הרסה את הבניינים הישנים ברחוב אלתרמן 6-8 בשכונת נאות אפקה בתל אביב, במסגרת פרויקט התחדשות עירונית חדש . החברה קיימה אירוע הריסה בהשתתפות הנהלת החברה ודיירי המתחם.

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש שבמסגרתו נהרסו 2 בניינים בני 4 קומות עם 32 דירות משנות ה-70, ובמקומם תבנה מטרופוליס בניין יוקרתי אשר תוכנן ע"י סטודיו תשובה לאדריכלות, בן 8 קומות ו-64 דירות חדשות.


תמהיל הדירות בפרויקט רחב וכולל דירות 3-5 חד', דירות גן ייחודיות בנות 4-5 חד' עם גינות מפנקות ופנטהאוזים בני 5 חד' עם מרפסות גג גדולות ונוף פתוח.


 כל הדירות נמכרות עם חניה.. הבניין החדש נמצא בסמיכות לגינת וייץ, הנחשבת לפארק השכונתי הממוקם בלב השכונה.

לדברי אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס, "אנו שמחים לצאת לדרך עם הפרויקט לאחר שנים של עבודה ממושכת ונחושה עם רשויות התכנון.


התחלנו לקדם את הפרויקט בסוף שנת 2010 ומאז הוא תוכנן מחדש שלוש פעמים, עבר התנגדויות לתכנית המתאר העירונית, שינויי מדיניות עירוניים, תיקונים בתמ"א 38, הליך התנגדויות ארוך ומשמעותי והליך אל מול דיירים סרבנים".

הפרויקט מהווה אבן דרך בכל הקשור להתחדשות עירונית בת"א והוא קבע תקדימים עקרוניים - נקבע, כי למרות שתוכנית המתאר העירונית מגדירה נפחי בנייה, היא לא יכולה להגביל פרויקטים מכוח תמ"א 38 שמקנה זכויות גבוהות יותר.


כן נקבע כי שינויי מדיניות עירוניים לא יחולו רטרואקטיבית על פרויקטים שכבר החלו. החלטות תקדימיות ועקרוניות אלו היו בעלות השלכות רוחב חשובות על תחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי העיר ת"א.

חברת מטרופוליס, הנמצאת בבעלותן של שתי קבוצות מובילות במשק הישראלי – קבוצת אלייד וקבוצת אלדר, הינה מהחברות הגדולות והמשמעותיות בהתחדשות עירונית וביזמות האורבנית בישראל.


מטרופוליס מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2, כאשר עיקר פעילותה של החברה במרכז הארץ.


עד כה מסרה החברה כ-755 יח"ד ובימים אלה השלימה החברה את הקמתו של פרויקט הפינוי בינוי הראשון המשמעותי בהרצליה אשר כולל 278 יח"ד ובשבועות הקרובים תחל באכלוס הדירות.


בשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-6,000 יח"ד, בתל אביב, גבעתיים, הרצליה, רמת גן, הוד השרון, אור יהודה, חיפה ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il