TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

פרויקט פינוי-בינוי בחולון הכולל בניה של כ-1000 דירות חדשות ויחידות מסחר

אריה נתנאל יו"ר החברה מסר: " אנו שמחים לדווח על הזכיה במכרז לקידום פרויקט פינוי-בינוי בהיקף משמעותי בעיר חולון

חברת נתנאל גרופ העוסקת בייזום, תכנון, הקמה ושיווק פרויקטים למגורים ומסחר בישראל, וכן פועלת בתחום הנדל"ן להשקעה באזורי ביקוש במרכז הארץ, מדווחת כי זכתה במכרז של נציגות בעלי הזכויות במתחם הכולל את רחובות המעפילים, דב הוז, הפורצים וגבעתי בעיר חולון, לביצוע פרויקט התחדשות עירונית (פינוי בינוי).


 במסגרת הפרויקט יפונו כ-264 דירות ו-43 חנויות, ובמקומן ייבנו, ע"פי תכנון ראשוני של החברה, כ-1,000 דירות חדשות וכן יחידות מסחר ותעסוקה.

מנתנאל גרופ נמסר כי בכוונת החברה לפנות למהנדס העיר חולון לקבלת אישור עקרוני לתוכנית מפורטת במסגרת ח619 ותוכנית מתאר ח2040.

אריה נתנאל יו"ר החברה מסר: " אנו שמחים לדווח על הזכיה במכרז לקידום פרויקט פינוי-בינוי בהיקף משמעותי בעיר חולון, עמה יש לנו היסטוריה ארוכה של בניית פרויקטים מוצלחים.


אנו מודים לבעלי הדירות על הבעת האמון בחברה ונמשיך לפעול על מנת להשיא ערך עבורם במיזמים שלנו.


 זכייה במכרז זה מתווספת לעשרות רבות של מיזמי התחדשות עירונית אותם החברה מקדמת , ואנו נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות בתחומי הנדל"ן השונים.."

משרד עו"ד אמיר שטיינהרץ ומשרד עו"ד רייסמן גור ליוו את בעלי הדירות בהליך המכרז.

אודות נתנאל גרופ
קבוצת נתנאל גרופ היא אחת מחברות הבניה הוותיקות בישראל, ופועלת מעל ל-55 שנה בענף הנדל"ן, במהלכן תכננה, יזמה והקימה אלפי יחידות דיור בארץ ועשרות אלפי מ"ר של משרדים ומסחר בישראל.


החברה בעלת הון עצמי של 350 מיליון שקל, ואת המחצית הראשונה של 2022 סיימה נתנאל עם הכנסות בסך של כ-173 מיליון שקל ורווח נקי של 14 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il