TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

פרויקט כיכר המדינה: ברקת צפויה להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה בהיקף של כ-220 מיליון שקל


עדי גזית ברקת כיכר המדינה צילום גדי סיירה
סך האשראי של ברקת לפרויקט היוקרתי עומד על כ-2 מיליארד שקל הפרויקט סיים את שלב החפירה והדיפון, וכלל העבודות צפויות להימשך כ-5 שנים

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "השלמת תהליך העמדת האשראי לפרויקט כיכר המדינה הינו אבן דרך משמעותית לחברה והוכחת יכולת עליה עמלנו בשנתיים האחרונות.


ברקת ממשיכה להגדיל ולגוון את תיק האשראי שלה במקביל לפרויקט זה, ערוכה ועירנית לקלוט פרויקטים נוספים למימון בכל הגזרות: ליווי בניה לקבוצות רכישה, ליווי יזמים לפי חוק מכר, גישורים, והלוואות מזנין - השלמת הון.


אנו פועלים כל העת לקידום והאצת היקפי הפעילות של החברה ומיקסום רווחיה".

חברת ברקת, בניהולו של עדי גזית, מהחברות המובילות במתן אשראי בענף הנדל"ן, דיווחה היום על אבן דרך נוספת, והמשמעותית מכולן, בקידום פרויקט הענק בכיכר המדינה.


ברקת מעמידה את הפעימה הראשונה למימון פרויקט כיכר המדינה ומעדכנת, כי השלימה את החתמת בעלי הזכויות בפרויקט לצורך העמדת מסגרות אשראי לטובת הקמת הפרויקט, כאשר סך האשראי שיועמד על ידי ברקת לפי הסכם המימון עומד על כ- 2 מיליארד שקל.


הפרויקט סיים את שלב החפירה והדיפון, וכלל העבודות צפויות להימשך כ-5 שנים.

בנוסף, עם תום הליך ההחתמות עתה, ועם התקיימות התנאים למימון, צפויה להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה לפי הסכם המימון, בהיקף של כ-220 מיליון שקל.


עוד דיווחה ברקת, כי עם העמדת הפעימה הראשונה לפי הסכם המימון, היא תקבל עמלה מבעלי הזכויות, בסך של כ-25 מיליון שקל (נטו לאחר הוצאות עסקה ישירות).

בחודש מאי האחרון עדכנה החברה, כי תקבל הלוואה בסך של עד כ-1.7 מיליארד שקל מחברות הביטוח, מגדל וכלל ביטוח, לטובת מימון הפרויקט.


בחודש יולי האחרון עדכנה ברקת כי כחלק ממקורותיה החברה התקשרה עם כלל ביטוח בהסכם לקבלת הלוואה נוספת לטובת מימון הפרויקט בסכום כולל של כ-280 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט הייחודי והיוקרתי בכיכר המדינה, יוקמו 3 מגדלי ספירלה זכוכית שיכללו כ- 450 דירות, כל בנין ימנה כ-40 קומות מעל חניון תת קרקעי לשימוש אישי (906 מקומות חניה), וחניון ציבורי בבעלות פרטית (720 מקומות חניה), פארק ושצ"פ, לרבות אגם מלאכותי, בשטח של כ- 50 דונם.


הפרויקט יבנה ב"ככר המדינה", רח' ה' באייר, תל אביב- יפו בשטח של 77.7 דונם. אדריכל הפרויקט הוא משרד אדריכלות אסקי מור סיון.

ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בליווי בניה ליזמים לפי חוק מכר, לקבוצות רכישה ובעלי קרקע, הלוואות גישור ומזנין (השלמות הון עצמי).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il