TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תצפית נדל"ן זכתה במכרז רמ"י לבניית 56 יח"ד בבניה נמוכה בשכונת זכרונה החדשה בזכרון יעקב


אריק גלעד מנכל משותף צילום יוסי לוי
מדובר במכרז לבנייה רווייה בשטח של 77 דונם בשכונת זכרונה להקמת 675 יח"ד בסך הכל ב-6 מתחמים. המתחמים נחלקו לשני סוגים – ייעוד מגורים א' ומגורים ב'

קבוצת תצפית נדל"ן זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית 56 יח"ד בבנייה נמוכה בשכונת זכרונה החדשה בזכרון יעקב.


ההצעה הזוכה של תצפית עמדה על 36.3 מיליון שקל לא כולל הוצאות פיתוח של 2.25 מיליון שקל, וזאת לעומת שומה של רמ"י בהיקף 44.81 מיליון שקל.

ההצעה הזוכה משקפת שווי של 680 אלף שקל קרקע ליח"ד בלבד. יש לציין כי דירות 5 חדרים רגילות בשכונה המבוקשת נמכרות בסביבות 2.5-3 מיליון שקל ודירות מיוחדות בסביבות 3-4 מיליון שקל.

מדובר במכרז לבנייה רווייה בשטח של 77 דונם בשכונת זכרונה להקמת 675 יח"ד בסך הכל ב-6 מתחמים. המתחמים נחלקו לשני סוגים – ייעוד מגורים א' ומגורים ב'.


המתחם שבו זכתה תצפית הוא לשני מגרשים בייעוד מגורים א' המאפשר בנייה של דירות גן-גג במבנים של עד 3 קומות, שנחשבים מבוקשים יותר בשכונה זו.


 ביתר המתחמים בייעוד של מגורים ב' ייבנו בניינים בני 6-9 קומות. עם החברות הזוכות נמנית גם חברת אלקטרה.

ההצעה של תצפית היתה הרביעית בגובהה במתחם שזכתה, אך היזמים שהציעו את שלוש ההצעות שלפניה זכו במתחמים אחרים במכרז, ולפי הכללים החדשים של רמ"י, יזם יכול לזכות רק במתחם אחד בכל מכרז.

ההצעה הגבוהה ביותר על המתחם שבו זכתה תצפית היתה בהיקף 50 מיליון שקל – כ-15 מיליון שקל יותר מההצעה של קבוצת תצפית, מה שמשקף את האטרקטיביות שלו.

לדברי אריק גלעד, מנכ"ל משותף בקבוצת תצפית נדל"ן, "מדובר במכרז בשכונה חדשה בזכרון יעקב הנחשבת למועצה מקומית מאד מבוקשת ואטרקטיבית, ללא בניה מרובה.


אמנם ראש המועצה התנגד למכרז אך התב"ע אושרה על ידי רשות מקרקעי ישראל. בהתחשב בכך שהיא מהווה עתודת קרקע משמעותית של המועצה אני מאמין ששת"פ של היזמים ביחד עם המינהל והמועצה המקומית יביא למציאת פתרון שיאפשר להתחיל בבניה בהקדם האפשרי.


זה חשוב במיוחד לאור מצוקת הדיור הכללית בארץ. אלמלא חוסר הוודאות בשווקים היום ומכתבו של ראש המועצה, אני מעריך כי ההצעה הזוכה היתה משקפת שווי של מעל למיליון שקל קרקע ליח"ד".

קבוצת תצפית נדל"ן עוסקת ביזמות ואחזקת נדל"ן למגורים, מסחר ולוגיסטיקה. החברה מחזיקה בנכסים מניבים בישראל ומקדמת הקמת מתחם ענק של 70 אלף מ"ר בכניסה ליישוב אלפי מנשה הכולל מסחר, משרדים ומרכז לוגיסטי.


 בתחום המגורים תצפית מקדמת פרויקטים רבים לאלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, בין השאר ברמת גן, פתח תקווה, בת ים, חולון, הרצליה, ירושלים, קריית ים, נשר, מבוא מודיעים ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il