TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

התקבל היתר בנייה לפרויקט המרי של לוינשטין בגבעתיים

פרויקט המרי 58 בגבעתיים הכולל בניין בוטיק ובו 20 יחידות דיור החברה החלה לאחרונה בשיווק הפרויקט ועד כה מכרה 3 דירות ב-16 מיליון שקל

קבוצת לוינשטין מדווחת על תחילת העבודות בשטח של הפרויקט ברחוב המרי 58 בגבעתיים. לוינשטין תקים בניין בוטיק יוקרתי שיכלול 20 דירות במיקום המבוקש ביותר בגבעתיים, לצד לובי מפואר, גינה מושקעת וחניון תת קרקעי.


החברה החלה לאחרונה בשיווק הפרויקט ועד כה מכרה 3 דירות בהיקף כספי של כ- 16 מיליון שקל.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות יוקרה בנות 3,4,5 חדרים, ופנטהאוז המשתרע על קומה שלמה וכולל מרפסות בשטח של כ- 205 מ"ר עם נוף פנורמי פתוח לתל אביב ולגבעתיים. הדירות בפרויקט מרווחות ובעלות מפרט פרימיום גבוה במיוחד ובעיצוב ייחודי.

פרויקט המרי 58 ממוקם בראש גבעת קוזלובסקי הגבוהה ביותר בגוש דן המתנשאת לגובה של 87 מטר, ממנה משקיפים על כל תל אביב.


 הוא ממוקם בצמידות למצפה הכוכבים ובקרבת מצפור שלום, מהנקודות הגבוהות והיפות ביותר במישור החוף המהווה נקודת משיכה לצלמים ואמנים. בנוסף, הפרויקט נמצא דקות הליכה ספורות ממרכזי הקניות ובתי הקפה של גבעתיים, מבתי ספר, גני ילדים, גינות מושקעות בהן שטחי דשא מטופחים מתקנים, שבילי אופניים ומגרשי ספורט.

לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לוינשטין, "לאחר קבלת היתר הבנייה אנו עולים על הקרקע ומתחילים בבניית הפרויקט הייחודי. מדובר בפרויקט בפריים לוקיישן גבוה מעל כולם, במיקום המבוקש ביותר בגבעתיים.


 הוא מציע חוויית מגורים באזור משופע בריאות ירוקות, קרוב למוקדי המסחר והבילוי המרכזיים של העיר ובעל נגישות תחבורתית גבוהה. קהל היעד הם משפרי דיור מחתך סוציו אוקונומי גבוה שמעריך איכות, וכן מצמצמי דיור מגבעתיים עצמה, תל אביב או רמת גן".

הבניין ייבנה בשיפוע במיקום הגבוה ביותר בשכונת ארלוזורוב, המאפשר לכל הדירות נוף פתוח – או לכיוון מערב הצופה לנוף המרהיב של תל אביב, או לכיוון מזרח הצופה למצפה הכוכבים המפורסם. על התכנון מופקד וי סטודיו אדריכלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il