TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

סגן החשב הכללי באוצר:

כל משק בית שילם 10,000 לכל אדם שזכה במחיר למשתכן


ישי בן אלי הוסיף ואמר כי:
אם המדינה מסבסדת התחדשות עירונית הדיירים צריכים לוותר על תוספת לדירה

ראשת מנהלת ההתחדשות העירונית ירושלים: השיא שלנו זה שנה ועשרה חודשים למתן היתר לתכנית. מה שעשה את השינוי היה הקמת תחום היזמים בירושלים. יצרנו פורום להתחדשות עירונית ואנו נותנים ליווי לכל אורך הדרך."

"המדינה מוותרת על הרבה מאוד הכנסות, מבחינה חשבונאית כל משק בית שילם 10,000 שקל למישהו שזכה בדירה במסגרת מחיר למשתכן" – כך אמר היום ישי בן אלי סגן החשב הכללי משרד האוצר בעיר הנדל"ן – התחדשות של מרכז הבנייה הישראלי הנערך במלון ענבל בירושלים. בן אלי הוסיף כי "אני לא מחליט, אני פקיד. ברגע שלוקחים את הכסף מהקרקע ולא שמים את זה לדיון המשמעות היא עקיפת סדרי עדיפויות, תחשוב שמשפחה בלוד נתנה 10,000 שקל למשפחה שזכתה בהרצליה. אני חושב שצריך לעשות יותר, להגדיל היצע, לשווק יותר.

בנושא התחדשות עירונית אמר בן אלי כי אנו רואים בהתחדשות עירונית משהו מבורך, חשוב, אין לנו עתודות קרקע, אין לנו כסף לתשתיות מיותרות.

עם זאת, כל דייר בבניין מקבל מענק, מתנה מהמדינה על מנת שהדירה שלו תהיה מספיק שווה כדי לעשות התחדשות עירונית. השאלה מה הגבול, אנחנו נרצה בכמה שפחות כסף להביא כמה שיותר דירות.

לדוגמא, אם אני נמצא בפרויקט התחדשות עירונית יש דרישה לתוספת מטראז' אבל אם הפרויקט זקוק להשתתפות ממשלתית אז אני לא יודע אם אני צריך לתת לאדם פרטי השתתפות. צדק חלוקתי הוא שהממשלה שמה כסף לאנשים שההון שלהם לא יכול לשאת את הפרויקט".

רונן יפו, מנכ"ל אלעד מגורים אמר כי "אחת הבעיות הקשות בהתחדשות עירונית הוא כללי המשחק שלא מספיק ברורים, נכון שזה מתפתח, רק התהליכים של הגעה לפרויקט עם דיירים כללי המשחק לא ברורים גם לבעלי הדירות, שואלים אותנו למה אתם לא רצים יותר מהר? עד שהמדינה או הרשות המקומית לא תגדיר כללים מאוד ברורים לא יעזור ולא נראה התקדמות. ברגע שהכללים יהיו ברורים מאוד גם לדיירים נקבל תמונה ברורה יותר.

נטע ניסים ראשת מנהלת ההתחדשות העירונית ירושלים סיפרה כי כיום יש בירושלים 18 תכניות של פינוי בינוי וקרוב לכ-43 אלף יח"ד הנמצאות בתהליך. לדבריה, "ירושלים עברה ב-5.5 שנים מאפס למאה בהתחדשות עירונית. זה לא רק בהיקפים זה גם בקצב העלינו את הקצב בצורה משמעותית, השיא שלנו זה שנה ועשרה חודשים למתן היתר לתכנית. זה עדיין גבוה מנסים לצמצם זמנים.


מה שעשה את השינוי היה הקמת תחום היזמים בירושלים .אין את זה בשום מקום אחר בישראל. מדיניות הדלת הפתוחה ליזמים היא דבר מדהים, יצרנו פורום להתחדשות עירונית ואנו נותנים ליווי לכל אורך הדרך. בנושא הרישוי יחד יצרנו משהו ייחודי לירושלים ואנו מקיימים שולחנות עגולים עם כל יזם שמגיע לרישוי, המודל של ירושלים אשמח שיעתיקו אותו בערים אחרות".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il