TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת אלמוג מוסרת לדיירים את הבניינים החדשים בפרויקט אלמוג יבנה


איציק אמסלם וחיים מסינג גוזרים את הסרט. קרדיט קבוצת אלמוג
בימים האחרונים החל אכלוסן של 188 משפחות, 60 מתוכן הם דיירי 'תמורה' אשר החזיקו בדירות ישנות בשכונה

מזל טוב יבנה!

ראש העיר יבנה צבי גוב-ארי: "הבטחנו לא להותיר מאחור אף אחד והיום אנחנו מגשימים את אחד היעדים החשובים. נוביל לפיתוח עתידי מבלי להשאיר מאחור את השכונות הוותיקות"
מזל טוב יבנה! בטקס מרגש וחגיגי שנערך במעמד בכירי העירייה וראשי חברת ''אלמוג'' מסרה אתמול (א') קבוצת אלמוג את שני המגדלים הראשונים בפרויקט אלמוג יבנה לידי הדיירים. הטקס הינו הצעד הראשון בשלב האכלוס בפרויקט אלמוג יבנה - פרויקט ההתחדשות העירונית הבולט בשכונת נאות שז"ר.

ראש העיר צבי גוב-ארי אשר מוביל את תכנית ההתחדשות בעיר נעדר מהטקס בשל מחלת הקורונה. בטקס מסירת המגדלים וגזירת הסרט שנערך בלובי מגדל החרמון 18 השתתפו מ"מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, נציג הדיירים ראובן בוסקילה, יו"ר קבוצת אלמוג איציק אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג יקי אמסלם, מנכ"ל העירייה, דוד שטרית, מהנדס העיר, אינג' קובי נעים, חברי הנהלת הקבוצה, צוות הביצוע בפרויקט אלמוג יבנה, וצוות קשרי הלקוחות הנמצאים בקשר מול הדיירים לאורך כל שלבי הקמת הפרויקט.
ראש העיר יבנה, צבי גוב-ארי, אשר נבצר ממנו להשתתף בטקס בשל מחלת הקורונה אמר: "הבטחתי לא להותיר מאחור אף אחד והיום אנחנו מגשימים את אחד היעדים החשובים שקבענו. אנו פועלים בשנים האחרונות לקידום תחום ההתחדשות העירונית וזוהי אך הסנונית הראשונה. אני שמח על רמת הביקוש האדירה למגורים בעיר יבנה הצומחת והמתפתחת בהתאם לתוכניות אותן יזמנו. הפרויקט בשכונת נאות שז"ר מהווה אמצעי חשוב לשיפור רמת החיים של דיירי השכונה ולדיירים החדשים שנקלטים בעיר. אני מברך את התושבים עם כניסתם למשכנם החדש, זהו יום של חג לכולנו, ומאחל כי ייהנו מאיכות מגורים אחרת. אזוריה הוותיקים של העיר זוכים לשינוי מרענן וחיובי בכל הקשור לאיכות החיים והסביבה ונמשיך במגמה זו לשיפור המרחב הציבורי באופן התואם את החיים במאה ה-21. אבטיחכם כי נעמוד בכל אשר הבטחנו, נוביל לפיתוח עתידי של היישוב מבלי להשאיר מאחור את השכונות הוותיקות. ברכתי לדיירים ולבני המשפחות, תודתי והערכתי ליזמים ולאגפי העירייה על הובלת הפרויקט והגשמתו".
מ"מ וסגן ראש העיר חיים מסינג בירך את התושבים שזכו לדירות חדשות ואמר כי זהו יום של חג לעיר. מסינג ציין את הובלתו של ראש העיר אשר טווה את החזון לפיו שכונותיה הוותיקות של העיר יזכו להתחדשות משמעותית.
יו"ר קבוצת אלמוג איציק אמסלם ומנכ"ל הקבוצה יקי אמסלם ציינו כי הפרויקט ביבנה זכה לרוח גבית של כלל השותפים. "אני רוצה לומר תודה על הרוח והחזון של כל מי שלקח חלק בפרויקט, ובמיוחד לראש העיר צבי גוב-ארי, האדם שמנצח על מלאכת פיתוח העיר ושגשוגה והבטיח לא להשאיר מאחור אף תושב", אמר איציק אמסלם.
אלמוג יבנה הינו פרויקט התחדשות עירונית במסגרת בינוי-פינוי בו בעלי הדירות הוותיקים בשכונה המשיכו להתגורר בבתיהם במתחם הצמוד לבנייה החדשה, ויעברו כעת ישירות לדירתם החדשה. בסיום האכלוס ופינוי הדיירים ייהרסו הבניינים הישנים וייבנה השלב הבא בפרויקט. הפרויקט יצא לדרך לאחר כ-7 שנים של הליכי רישוי מורכבים ובשיתוף פעולה ותמיכה של עיריית יבנה.
קבוצת אלמוג מקדמת אלפי יח"ד בפרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב יפו, בת ים, חיפה, באר יעקב, פתח תקוה ועוד. החברה בונה כיום את מגדלי המגורים הגבוהים בחיפה בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" אשר נמצא בבנייה מתקדמת, ומקדמת מתחם פינוי בינוי גדול שיכלול 1,880 יח"ד בשכונת הרצל בבאר יעקב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il