TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לרגל יום האהבה - הולנטיין דיי


סנדרה רינגלר מציגה קולקציית ולנטיין 2020, צילום גיא כושי ויריב פיין
סקר במסגרתו נבדק מה הן המתנות המועדפות על נשים וגברים ומי קונה יותר?
מתוך שלל המתנות לוולנטיין דיי, רוב הגברים מעדיפים לקבל שעון במתנה, נשים לעומת זאת מעדיפות טבעת או כל תכשיטי אחר – עדיף עם יהלום!

בנוסף: גברים רוכשים הרבה יותר מתנות מנשים בוולנטיין דיי

לקראת הולנטיין דיי, שנערך ב - 14.02.20, ערכה רשת החנויות לשעונים ולתכשיטים אימפרס סקר מקיף בישראל, במסגרתו נבדק מה הן המתנות המועדפות על נשים וגברים ישראלים , מה הן המתנות הנפוצות ביותר ואיזה מין משקיע במתנות יותר. הסקר נערך לרגל השקת קולקציה חדשה של תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה של סנדרה רינגלר. הסקר נערך על ידי מכון רושינק במהלך חודש ינואר 2020, במסגרת מחקר אינטרנטי ייעודי, בקרב 400 נשים וגברים, בגילאי 18 עד 55, המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג.

מהסקר עלה כי מתוך שלל המתנות גברים ישראלים יעדיפו לקבל שעון – כמתנה. אצל נשים לעומת זאת רובן מעדיפות לקבל במתנה טבעת כעדיפות ראשונה או כל תכשיט אחר – ועדיף תכשיט יהלום!

בנוסף, לפי תוצאות הסקר, הדעה הרווחת היא שבוולנטיין דיי גברים קונים הרבה יותר מתנות מנשים!

לשאלה איזה תכשיט קיבלת במתנה בשנים אחרונות, כמעט שליש מהנשים ענו שקיבלו שרשרת ותליון וכמעט שליש הגברים ענו שקיבלו שעון.

לשאלה מה היית רוצה לקבל לוולנטיין, הרוב המובהק של הגברים (36%) ענו שמעדיפים לקבל שעון, לאחר מכן צמיד (10%) ושרשרת (8%). המתנה הפחות מועדפת על גברים היא טבעת!
לעומת זאת, אצל נשים המצב בדיוק הפוך, רוב הנשים (26%) מעדיפות לקבל במתנה טבעת, לאחר מכן צמיד (19%), ואחר כך שעון (15%) ושרשרת (14%).

לשאלה מי קונה יותר מתנות, 56% מכלל הנשאלים ענו שגברים הם אלה שמשקיעים יותר, לעומת 21% בלבד, שענו שנשים קונות יותר.

בנוסף, לפי תוצאות הסקר, לרוב הנשים חשוב לקבל במתנה תכשיטים המשובצים ביהלומים אמיתיים (32%) ולא בכל אבן אחרת פשוטה יותר.

הסקר נערך לרגל השקת קולקציית קפסולה של תכשיטי זהב משובצים יהלומים במהדורה מוגבלת, שעוצבו ע"י הסטייליסטית סנדרה רינגלר בהשראת סמלים ומוטיבים על זמניים של חג האהבה.
הקולקציה כוללת מגוון תכשיטי זהב לבן או צהוב 14 קראט משובצים יהלומים איכותיים בשילוב לבבות ומתאפיינת במראה נוצץ ויוקרתי, המשדרג כל מראה בערב ולנטיין הרומנטי. מחירי תכשיטי האהבה החל מ-990 שח.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il