TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כלל ביטוח, לאומית שירותי בריאות, אתר מדלן ועוף טוב


ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת
הם הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של שנת 2019 על מהלכי ההשקה של:
כלל - תפיסה חדשה ביחסי צרכן מבטח
לאומית – להפסיק להגיע למרפאה
מדלן – לדעת לבחור בית
עוף טוב – דג טוב


מתוך נימוקי השופטים:
כלל ביטוח – תפיסה חדשה ביחסי צרכן מבטח
אם חברות הביטוח והצרכנים היו נפגשים עד היום בשתי נקודות קונקרטיות של טפסים ובירוקרטיה (רגע התשלום ורגע הגשת התביעה), "כלל" יצרה נקודת מפגש חדשה שמהווה סטנדרט חדש בעולם הביטוח – הטכנולוגיה כשליח של חברת הביטוח ברגע האמת. ברגע המדויק בו הצרכן זקוק לחברת הביטוח- היא שם:
ביטוח רכב - כשהוא עושה תאונה עם הרכב, המצלמה, כנציג של חברת הביטוח, מתעדת ואוספת עבורו ראיות, וכשמוקד ייעודי מנחה ומלווה אותו איך לפעול בשטח ומזמין עבורו את הגרר או האמבולנס..


ביטוח נח"ל – כשהוא מרגיש לא טוב בחו"ל ויכול להיוועץ ברופא ישראלי שמדבר עברית אונליין מכל מקום בעולם, כשהוא עובר טיפול רפואי וזקוק לתשלום, וכשהמזוודה שלו לא הגיעה וברגע זה הוא צריך בגדים וציוד אז הוא מקבל את הכסף ישירות.
את הכסף ישירות.

לאחר שישראלים כבר התרגלו ליחסים מרוחקים ומנוכרים מחברות הביטוח, כלל הצליחה לשנות את חוקי המשחק ולהגדיר לציבור מחדש מהו היחס שמגיע להם מחברת הביטוח, ומהי חברת ביטוח שעובדת בשביל הלקוחות שלה. הביקוש האדיר לכלל VAR ולכלל אקספרס, מעיד שהציבור היה צמא למוצרים כאלו.

לאומית – מפסיקים להגיע למרפאה
כיום, רוב השירותים שאנו צורכים זמינים לנו בלחיצת כפתור מכל מקום שרק נרצה. מתבקש שגם שירותי הרפואה הראשונית, הנצרכת בתדירות גבוהה, יהיו זמינים אף הם בלחיצת כפתור ללא תלות במקום. בשוק קיימים שירותי רפואת חירום מרחוק, אך אחד החסמים בצריכת שירותים אלו הוא שהשירות ניתן על ידי רופא רנדומאלי, שאינו מכיר את המטופל, מה שגורם למטופל להרגיש שהטיפול לא תמיד הכי מדויק.
על חסם זה עונה השירות החדש של לאומית - רפואה מרחוק ע"י הרופא האישי שלך (משפחה וילדים) - זה שמכיר אותך ואת ההיסטוריה שלך.

לאומית היא קופת החולים הראשונה אשר יצאה עם שירות חדש זה, וכיום קופת חולים נוספת מעניקה שירות דומה.


מהלך ההשקה היה מורכב מקמפיין רב פלטפורמות, בהיקף של כ- 1.6 מיליון ₪, בלווי פעילות ענפה במרכזים הרפואיים הכללה -פלאיירים, שילוט, אמצעי קד"מ מגוונים, וקידום ללקוחות במיילים וSMS מהרופאים עצמם.


על מנת להדגיש את השירות שניתן ע"י רופא המשפחה או הילדים האישי של כל מטופל, נבחרו לככב בקמפיין רופאי משפחה וילדים הנותנים כיום את השירות בלאומית.

עוף טוב – השקת מותג "דג טוב"
על מנת להכריז על השקת המותג החדש בהובלתם של שני המוצרים החדשים הוחלט לצאת בקמפיין חדש וראשון למותג, קמפיין טעים לכלל מוצרי הסדרה, שעושה חשק לטרוף את המסך.


מכיוון שהקטגוריה הייתה רדומה תקופה ארוכה, עוף טוב רצו להעיר אותה ולגעת בקהל רחב ככל הניתן. לצורך כך מופו כל קהלי היעד של המותג והוחלט לפנות לכולם עם הצעה לגוון את הארוחה. לכל המשפחה, לילדים שחזרו מבית הספר, לאנשים שאחרי אימון, לאנשים שסתם אוהבים דגים, לשוחרי הבריאות, למצמצמי האוכל בחוץ.


לצורך כך צולמו פודשוטים מגרים, אשר מראים את מגוון המנות על בסיס המוצרים של הסדרה (ולא רק את מוצרי ההשקה) ולצידם פנו עם מסרי הבריאות לקהלים השונים.


הבחירה במנות ולא בחומרי הגלם נבחרה בכובד ראש והייתה משמעותית מאוד בחיזוק תפיסת הטעם בהשקה.

מהלך ההשקה של דג טוב ובפרט המוצרים החדשים היוו חדשנות בכל נדבך – החל מהמוצר, מותג העל ועד ההשפעה על הקטגוריה כולה.

מדלן – לדעת לבחור בית
המודל המוכר בשוק לוחות הנדל"ן מבוסס על מודעות הממומנות ומנוסחות ע"י המוכרים. אלה מצידם, באופן מובן, עושים הכל על מנת לשווק את מרכולתם באופן אטרקטיבי ומשכנע, תוך הבלטת היתרונות וטשטוש החולשות של הנכס וסביבתו, ותוך ניסיון למקסם את מחיר העסקה.


לוח מדלן מחדש בכך שהוא חושף גם את הסיפור שלא סופר עד כה בנוגע לכל נכס. מדלן מוסיף רבדים נוספים ובלתי תלויים לכל מודעה, המספקים לרוכשים אינפורמציה אובייקטיבית ומונגשת בנוגע לכל כתובת בישראל ולסביבתה, עשויה להיות בעלת ערך רב - הן לאיכות החיים העתידית והן בתהליך המו"מ על העסקה.


חידוש נוסף שמביאה מדלן: חיזוי העתיד. מדלן יודעת "איך יהיה לגור פה".
בין היתר, נוכל לדעת באמצעות מדלן האם מול מרפסת הדירה אותה אנו בוחנים עתיד לקום בקרוב בניין רב קומות שיחסום לנו את הנוף והאויר; האם מדובר בשכונה שתאלץ אותנו לעמוד חצי שעה בפקק רק כדי לצאת ממנה בבוקר; מהי איכות בתי הספר שבאזור; מיהם השכנים - מהו נתח בעלי המשפחות עם ילדים, מהי רמת השכלתם, הכנסתם ודפוסי ההצבעה בבחירות האחרונות; האם הדירה ממוקמת בקרבת צומת מסוכן במיוחד, עם מספר גבוה במיוחד של נפגעים ביחס לצמתים אחרים באזור; האם יש מטרדי רעש או ריח בולטים באזור; האם הנכס רשום באופן חלקי בטאבו, באופן שמגביר את אי-הוודאות ברכישה, ועוד.


בימים אלה משיקה מדלן מוצר חדש ומתקדם, שיאפשר לגולשים לסנן את המודעות מראש על פי סט הפרמטרים החשובים להם, על מנת לייעל את תהליך החיפוש ולהתאים אותו עוד יותר לצרכי הרוכשים. כמעט לכל דירה מוצמד "מד מדלן" המספק למוכר ולקונה גם את שווי הנכס.

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "ארבעת המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת ברבעון השני של 2019 - כלל, לאומית, עוף טוב ומדלן, הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה ולייצר עבורה תדמית חדשנית וטובה יותר. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il