TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יורם באומן, נשיא קבוצת פובלסיס, מונה כחבר בדירקטוריון אלגומייזר


אלגומייזר
לקבוצת אלגומייזר טכנולוגיות יחודיות והתמחות במגוון תחומי האינטרנט, לרבות: תחום הוידאו באינטרנט, מכירות באינטרנט, פרסום באינטרנט, מוניטיזציה לאתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ועוד

חברת אלגומייזר, חברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הנעת גולשים באינטרנט ואשר נסחרת בתל אביב, מדווחת היום על מינויו של יורם באומן, נשיא קבוצת פובליסיס ישראל, לחבר בדירקטוריון החברה.
קבוצת אלגומייזר מתמחה בתחום השיווק באינטרנט, עם מכירות שנתיות בהיקף של כ-160 מיליון ש״ח לשנת 2018 , משרתת היום לקוחות ושותפים עליהם נמנים הגופים המובילים בעולם כגון: גוגל, מיקרוסופט, אפל, יאהו, אסק, אינפוספייס, אוויה, דל, אינסטגרם, ועוד.


לקבוצת אלגומייזר טכנולוגיות יחודיות והתמחות במגוון תחומי האינטרנט, לרבות: תחום הוידאו באינטרנט, מכירות באינטרנט, פרסום באינטרנט, מוניטיזציה לאתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ועוד. טכנולוגיות אלו מכילות פיתוחים ואלגוריתמים בתחום ה-AI ובתחום ה-BI שפותחו בחברה.


יורם באומן, ציין עם מינויו כי : "קבוצת אלגומייזר והחברות בה מובילות את תחום הדיגיטל עם טכנולוגיות מתקדמות ואני שמח להצטרף לצוות ההנהלה. בשנים האחרונות, התרומה הרבה של הטכנולוגיה לעולמות הדיגיטל, בעיקר בתחומי השיווק והמדיה, הביאה לשיפור האפקטיביות בשוק הזה. הטכנולוגיות של אלגומייזר, יחד עם ההנהלה האיכותית, בהחלט מסמנים את המגמה הנכונה בשוק".


נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר: "אנו מברכים את יורם עם כניסתו לדירקטוריון החברה. אני משוכנע, כי ניסיונו הרב של באומן לצד היכולות של אלגומייזר יוסיפו רבות להמשך צמיחתה של החברה ויביאו להשאת ערך למשקיעים".

יורם באומן מונה כחבר דירקטוריון באלגומייזר מטעם חברת מדיגוס כחלק מהסכם ההשקעה שנחתם בין שתי החברות לפני חודשיים בהיקף של כ-5 מיליון דולר.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il