TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

על בד מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2019:


דן מסיקה מנכל על בד
תזרים המזומנים השוטף מוסיף להתחזק בצורה משמעותית * זינוק חד ברווח התפעולי * עברה לרווח רבעוני של 5.9 מיליון שקל

על בד, הנחשבת לחברה הבינלאומית השלישית בגודלה בעולם בייצור מגבונים לחים שאינם ממותגים, והספקית הגדולה בארה"ב ליצור טמפונים לא ממותגים, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2019.

ההכנסות ברבעון השני של השנה רשמו ירידה של 8% והסתכמו ב-357 מיליון שקל, בהשוואה ל-387.6 מיליון שקל ברבעון השני של 2018. ברבעון השני של שנת 2019 ירד שע"ח של היורו בכ- 5% לעומת תקופה מקבילה ושע"ח של הדולר עלה ב 0.5%. ללא השפעות השינויים בשע"ח של המט"ח היו ההכנסות מסתכמות בכ- 369 מיליון ₪.


מעבר להשפעת שע"ח, עיקר הירידה בהכנסות נובעת ממגזר המגבונים בארה"ב בסך של כ-12 מיליון שקל, ממגזר מוצרי הספיגה בסך של כ-4 מיליון שקל וממגזר ההגיינה הנשית בסך של כ-7 מיליון שקל.

הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם ב-72.5 מיליון שקל או 20% ממחזור המכירות, ירידה בהשוואה לרווח גולמי של 79.5 מיליון שקל או 21% מהמחזור ברבעון השני אשתקד, אך שיפור ביחס לרבעון הקודם שהסתכם בכ-64 מיליון שקל. הירידה בשיעור הרווח הגולמי ,ביחס לרבעון שני אשתקד, נובעת בעיקר מההרעה בתוצאות פעילות מגזר המגבונים בארה"ב ומגזר מוצרי הספיגה

הרווח התפעולי עמד ברבעון השני של השנה על 12.9 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של 1.65 מיליון שקל ברבעון השני של 2018. שיפור זה נובע בעיקר משיפור בתוצאות מגזר המגבונים בישראל ובאירופה וכן גם משיפור בתפוקה של המפעל בדימונה שהגיעה לכ-70% מכושר הייצור. ברבעון השני אשתקד נרשמה ירידת ערך בשווי פעילות מגזר ההגיינה הנשית בכ- 14.5 מיליון ₪.

בשורה התחתונה, על בד מדווחת על מעבר לרווח נקי בסך 5.9 מיליון שקל ברבעון החולף, בהשוואה להפסד נקי של 4.3 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד והפסד של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון הראשון

תזרים המזומנים השוטף מוסיף להתחזק בצורה משמעותית ועמד בסוף הרבעון השני של השנה על 39.1 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים שוטף נקי של 9.4 מיליון שקל שנרשם בסוף חודש יוני 2018.

אמנון ברודי, יו"ר על בד, ציין כי "אנחנו מסכמים את הרבעון השני של השנה עם המשך שיפור בתזרים המזומנים השוטף, לצד מעבר לרווח נקי והמשיך שיפור בתוצאות מגזר המגבונים באירופה ובישראל. זאת, על אף סביבת יורו ודולר נמוכים אשר פוגעים בתוצאות הכספיות. החברה ממשיכה לבצע פעולות לשיפור התוצאות בארה"ב, ומבצעת תהליך של חיזוק ההנהלה שם. ניתן לראות כי ההתייעלות שיצאה לפועל במחצית השנייה של שנת 2018 ממשיכה לבוא לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני השנה".

אודות על-בד:

על-בד משואות יצחק בע"מ נוסדה בשנת 1985 ועוסקת במפעליה בישראל ובחו"ל ב-3 תחומי פעילות:
1. ייצור ושיווק מגבונים לחים עשויים בד לא ארוג במגוון אריזות ולמגוון שימושים.
2. החל משנת 2010 – ייצור ושיווק מוצרי היגיינה נשית (טמפונים) מסוגים שונים.
3. החל משנת 2012 – ייצור ושיווק מוצרי ספיגה.


במפעלה במשואות יצחק, עוסקת החברה בנוסף לייצור המגבונים גם בייצור בדים לא ארוגים המשמשים חומר גלם עיקרי בייצור מגבונים לחים במפעלי התאגיד.


במפעלה בדימונה, עוסקת החברה בייצור חומר גלם שטיף ופריק המיועד לייצור מגבונים לחים לטואלט.
מוצרי החברה נמכרים בכל רשתות השיווק המרכזיות באירופה ובארה"ב –בנוסף נמכרים המוצרים ליצרנים גלובליים כן למוסדות רפואיים שונים. המוצרים מאופיינים בחדשנות טכנולוגית ובעמידה בתקינה בינלאומית מחמירה. על-בד מעסיקה כ-900 עובדים במפעליה בישראל ועוד כ-800 עובדים במפעליה בחו"ל. החברה פועלת תוך שמירה והקפדה על נושאי איכות הסביבה, האחריות החברתית ואף זכתה בדירוג הזהב של מדד מעל"ה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il