TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אמנת מפרסמת את הדוחות הכספיים למחצית הראשונה של 2019


אמנת
הכנסות אמנת הסתכמו בכ-178 מיליון שקל; רווח חד פעמי כתוצאה ממכירת מרמנת – 33 מיליון שקל

הרווח התפעולי הסתכם ב-46.4 מיליון שקל; הרווח המיוחס לבעלים של חברת האם – כ-37 מיליון שקל;
מדווחת על חלוקת דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל; שמירה על צבר הזמנות גבוה; ההון העצמי עומד על כ-128.6 מיליון שקל, 61% מהמאזן

יו"ר הדירקטוריון אברהם אסף:

"קבוצת אמנת מוכיחה בשנתיים האחרונות את יכולתה לשלב בהצלחה את הצמיחה והשיפור ברווחיות עם מימוש פעילויות ברווח, תוך מיקוד מיטבי בפעילויות הליבה. במקביל, אנו פועלים כל העת לאיתור הזדמנויות עסקיות וגורמי צמיחה, וממשיכים להתמקד בפרויקטים רב שנתיים כפי שבאים לידי ביטוי בצבר ההזמנות הגבוה.


בכל יחידות הקבוצה מתבצעת פעילות אינטנסיבית לקידום נושאים ופרויקטים בתחומים מבוקשים עם פוטנציאל צמיחה ותמורה – כל זאת הודות ליכולת המקצועית המגוונת, לפריסה, להערכה ולבסיס הפיננסי כלכלי העומד לרשותנו. אנו גאים על יכולתנו לחלק דיבידנדים באופן עקבי, ויחד עם זאת לנקוט במשנה זהירות תוך שמירה על נזילות החברה ותזרים מספיק לביצוע השקעות בתחומים משיקים לפעילותנו. המדיניות הפיננסית השמרנית והמאזן החזק שלנו ימשיכו להוביל אותנו במימוש תוכנית העבודה ובהמשך עמידה ביעדי הצמיחה הרווחית"

חברת אמנת ניהול ומערכות פרסמה היום את תוצאותיה למחצית הראשונה של שנת 2019, ומדווחת על רווח המיוחס לבעלים של חברת האם העומד על סך של כ-37 מיליון שקל, וזאת בעיקר על רקע מכירת מלוא אחזקות החברה במרמנת ורווח חד פעמי של כ-33 מיליון שקל כתוצאה מהשלמת העסקה. הרווח התפעולי בשני מגזרי הפעילות של החברה גדל: במגזר תחום הייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה בהשפעת מכירת האחזקות במרמנת; ובמגזר תחום המחשוב והתכנה בעיקר בשל שיפור בתוצאות חברת טסנת.


אמנת שומרת על איתנות פיננסית ועל צבר הזמנות גבוה, אשר נכון לסוף המחצית הראשונה של השנה נאמד בכ-346 מיליון שקל. החברה מדווחת על חלוקת דיבידנד של 10 מיליון שקל, נוסף על חלוקה דיבידנד קודמת של 4 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019.

הכנסות אמנת במחצית הראשונה של 2019 הסתכמו בכ-177.9 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-187.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2018. הירידה בהכנסות מיוחסת בחלקה מירידה בהיקף של פרויקט רב שנתי בתחום הייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה וכן בשל צמצום רכש בפרויקט תשתית ארצי בתחום המחשוב והתוכנה.

הרווח הגולמי של אמנת במחצית הראשונה של 2019 הסתכם בכ-13.4 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של כ-15.1 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2018. הרווח הגולמי הושפע ברובו מהוצאות הערכות ועיכוב בביצוע פרויקט בחברת דיאלוג וכן מקיצור שעות העבודה במשק.

הרווח מפעולות רגילות של אמנת במחצית הראשונה של 2019 הסתכם בכ-46.4 מיליון שקל, לעומת רווח מפעולות רגילות של כ- 6.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע ברובו ממכירת אחזקות החברה במרמנת. שיעור הוצאות המכירה והוצאות הנהלה וכלליות ממשיכות לשמור על רמה נמוכה של כ-4.5% מסך ההכנסות.

הרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם במחצית הראשונה של 2019 הסתכם בכ-36.9 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-5.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2018.

צבר ההזמנות של החברה לסוף המחצית הראשונה של 2019 עמד על כ-346 מיליון שקל, גבוה מהצבר שפורסם לסוף 2018 של כ-338 מיליון שקל (לאחר ניטרול צבר מרמנת בהיקף של 219 מיליון שקל). צבר ההזמנות מעניק לאמנת תשתית איתנה לפעילות ולצמיחה ונובע הן מכניסת עבודות באופן שוטף והן מפרויקטים רב שנתיים שנתקבלו בחברה.

דירקטוריון החברה שקל, בין היתר, את האפשרות לשימוש בכספים שנתקבלו בגין מכירת מרמנת לצורך יצירת הפקת הכנסה ורווח נוספים ולשמירת נזילות החברה, החליט כי חלוקת הדיבידנד תעמוד על סך 10 מיליון שקל ותצטרף לתשלום דיבידנד קודם בסכום של 4 מיליון שקל אשר שולם בחודש מאי 2019.

ההון העצמי של אמנת מסתכם נכון ל-30.6.2019 בכ-128.6 מיליון שקל (כ-61% מסך המאזן).
החברה מקדישה תשומת לב לאפשרויות של רכישות, אם וככל שיאותרו הזדמנויות ראויות.
החברה מקיימת מגעים ליצירת שותפויות אסטרטגיות בחברה ובחברות בקבוצה, לתמיכה בתהליכים של האצת הצמיחה ולגוון נוסף בפעילות.


החברה משתמשת בעיקר במימון עצמי.
בדצמבר 2018 אישרה מידרוג דירוג A2 למסגרת גיוס אג"ח בסך של עד 30 מיליון שקל.
לחברה צבר הזמנות בהיקף פעילות של כשנה (ועוד אופציות להיקף פעילות של כ-7 חודשים).

אודות הקבוצה
אמנת ניהול ומערכות בע"מ היא חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה היא בית מערכות רב מקצועי, העוסק בשני תחומים:

ייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה – בתחום זה ניתנים שירותי ניהול, יעוץ וביצוע פרויקטים בהנדסה, תעשיה וניהול, שירותי תיאום וניהול פרויקטים הנדסיים בבניה, הפעלת מנהלות פרויקטים לנושאים ייעודיים, שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) למערכות לוגיסטיות ומנהליות.


מחשוב ותוכנה – בתחום זה ניתנים שירותי בדיקה ובקרת איכות תוכנה, פיתוח תוכנה, יישום מערכות מידע, יעוץ בתחומי מחשוב, יישום הדרכה והטמעת מערכות מידע בארגונים, אפיון והקמת מערכות מידע לוגיסטיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il