TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביקושי יתר בהנפקת האג"ח של הכשרת הישוב


עופר נמרודי
ביקושים בסך של כ-258 מיליון שקל – פי 3.5 מהסכום המקורי שביקשה החברה לגייס * נוכח ביקושי היתר, בחרה החברה להגדיל את סכום הגיוס בשלב המוסדי מ-75 מיליון שקל לכ-167 מיליון שקל
המחיר שנקבע במכרז משקף תשואה אפקטיבית של 3.14% צמוד למדד, נמוך משמעותית מהתשואה המקסימלית בהנפקה

עודד סתר, סמנכ"ל מימון השקעות ופיתוח עסקי של הכשרת הישוב: "השבוע השלימה הכשרת הישוב שני מהלכים משמעותיים, שמתחילים עידן מימוני חדש בחברה. בתחילת השבוע הושלם לשמחתנו מהלך איחוד ההון שיאפשר לגייס הון לחברה, ואתמול הושלם בהצלחה מרובה השלב המוסדי להרחבת סדרת אג"ח ארוכה. הביקושים בהנפקה היו גבוהים ביותר ועמדו על פי 3.5 מיעד ההנפקה הראשוני. אנו שמחים לראות גופים מהשורה הראשונה שבחרו להשתתף בהנפקה, דבר המשקף הבעת אמון נוספת בהנהלת החברה ובפעילותה העסקית".

חברת הכשרת הישוב השלימה בהצלחה רבה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב בדרך של הרחבת סדרה קיימת (סדרה 22). בהנפקה נרשמו ביקושים בסך של כ-258 מיליון שקל, פי 3.5 מהסכום המקורי שביקשה החברה לגייס. בעקבות ביקושי היתר, בחרה החברה להגדיל את היקף הגיוס בשלב המוסדי מ-75 מיליון שקל לכ-167 מיליון שקל.

בשל ביקושי היתר, השלב המוסדי ננעל במחיר של 99.5 אג', המשקף תשואה אפקטיבית של 3.14%, זאת אל מול מחיר המינימום בהנפקה שעמד על 97.5 אג'.

אגרות החוב מסדרה 22 צמודות למדד ומדורגות על ידי מעלות S&P בדירוג של 'ilBBB+' עם אופק יציב. מח"מ הסדרה הינו ארוך כ-4.55 שנים והיא עומדת לפירעון בשבעה תשלומים שנתיים רציפים בין השנים 2021 - 2027 (כולל). הסדרה היא ללא שעבודים כלשהם.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי, רוסאריו חיתום, איפקס הנפקות, ברק קפיטל, אפסילון חיתום ומנורה חיתום.

הכשרת הישוב הינה חברת נדל"ן הפועלת בישראל בתחום הנדל"ן המניב – קניונים ומרכזים מסחריים, משרדים ותעשייה, ובפולין בתחום הפארקים הלוגיסטיים. כמו כן, לחברה פעילות ייזום למגורים בפולין, והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il