TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מתקן סולארי ראשון של אנלייט בהונגריה החל בהפעלה מסחרית מלאה


אנלייט
זהו המתקן הראשון במקבץ של שלושה מתקנים כאשר שניים נוספים צפויים להכנס להפעלה מסחרית בשבועות הקרובים

פרויקט Attila בהיקף של כולל של כ-57 מגה ואט, צפוי להניב ההכנסות בהיקף של כ- 6.6 מיליון אירו לשנה
אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעה כי החלה ההפעלה המסחרית המלאה של המתקן הראשון בפרויקט Attila , בהספק של כ-15 מגה-וואט, זאת לאחר השלמת כל וקבלת מלוא האישורים הנדרשים בקשר ל-מתקן זה בהצלחה.


בהמשך לקבלת אישור ההפעלה המסחרית המלאה המתקן זכאי להכנסות ממכירת חשמל בתעריף מלא. בהתאם לכושר הייצור של מתקן זה, החברה מעריכה כי המתקן יניב הכנסות בהיקף של כ-2 מיליון אירו לשנה ממכירת חשמל בתקופת האסדרה (המוערכת ב-20 שנים) כשלאחריה, מכירות החשמל מהמתקן יבוצעו בתנאי שוק והחברה מעריכה שהן יעמדו על כמיליון אירו לשנה.


להערכת החברה, ההפעלה המסחרית של שני המתקנים הנוספים, בהספק כולל של כ-42 מגה-וואט תתבצע בתוך מספר שבועות, זאת בכפוף להשלמת כל הבדיקות והתהליכים הנדרשים לצורך הפעלתם המסחרית המלאה. החברה מעריכה כי לאחר ההפעלה המסחרית המלאה של כל שלושת מתקני Attila, ההכנסות המצרפיות ממכירות חשמל ממתקנים אלו תעמודנה על כ-6.6 מיליון אירו בשנה בעשרים שנות האסדרה ולאחריה על כ-4.6 מיליון אירו לשנה.


פרויקט Attila, אשר הוקם בהובלת החברה מוחזק על ידה בשרשור בשיעור של 50.1%, באמצעות מיזם "מובילים", אשר מנוהל על ידי החברה ומוחזק על ידי החברה (בשיעור של 50.1% כאמור) ועל ידי גופים מוסדיים מקבוצות "מגדל", "הפניקס" ו-"הראל".

חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, ומוחזקת בכ-96% ע"י הציבור, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה.


מאז הקמתה בשנת 2008, החברה הקימה למעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 500 מגה-וואט, וכיום מפתחת פורטפוליו פרויקטים גדול במספר מדינות, מתוכו מעל 750 מגה-וואט נוספים מצויים בשלבים מתקדמים לקראת הקמה. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il