TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ViewBix של אלגומייזר מתחילה להיסחר בארה"ב


אלגומייזר
מנכ"ל אלגומייזר: "זיהינו את הפוטנציאל בוויוביקס ותרמנו להשבחתה, כפי שמשתקפת כיום"

קבוצת אלגומייזר העוסקת בטכנולוגיות להנעת גולשים באינטרנט ואשר נסחרת בתל אביב מודיעה על השלמת הסכם החלפת המניות עם VCT. במסגרת ההסכם מכרה אלגומייזר את כל מניות חברת וויוביקס (ViewBix), שבבעלותה לחברת VCT (Virtual Crypto Technologies) הנסחרת בבורסת ה-OTC ארה"ב.


בתמורה הקצתה VCT לאלגומייזר מניות ואופציות בשיעור של 65% מהונה המונפק של VCT, כאשר בהמשך ועם עמידה במספר אבני דרך צפויה VCT להקצות לאלגומייזר עד 72.8% מהונה המונפק.
אלגומייזר השלימה בחודש נובמבר 2017 את רכישת 99.83% ממניות חברת הסטארט אפ ViewBix העוסקת בטכנולוגיות וידאו מתקדמות, תמורת כ-2.1 מיליון דולר.


נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר: "אלגומייזר זיהתה את הפוטנציאל הרב הגלום בטכנולוגיה של וויוביקס. הסינרגיה בין הפעילות של אלגומייזר ולינקיורי לוויוביקס סייעו לנו להחדיר את הטכנולוגיה המתקדמת שלהם בתחומי הוידאו ולהביא להתפתחות עסקית בפעילות החברה, אשר תרמה רבות להשבחתה של וויוביקס כפי שהיא משתקפת כיום".

ViewBix פיתחה פלטפורמת וידאו אינטראקטיבית, מוגנת פטנטים, המעניקה אפקטיביות גבוהה יותר לסרטוני ווידאו באינטרנט. הפלטפורמה תומכת הן בסרטונים מוכנים והן בשידורים חיים (Live Video). שימוש מאסיבי בטכנולוגיה זאת, של מספר רב של גופים מלמד כי שימוש בפלטפורמה זו גורמת לשיעורי תגובה לווידאו גבוהים יותר מהמקובל בסרטוני וידאו, ותוך כדי התהליך מאפשרת איסוף וניתוח מידע לגבי כל פעולה אינטראקטיבית שבוצעה תוך צפייה בוידאו.

מערכת המדידה הכלולה בפלטפורמה מודדת ומנהלת כבר כיום מיליוני אינטראקציות של הצופים בווידאו, וכבר הוכיחה כי הוספת אינטראקטיביות מסוג זה לסרטוני וידאו גורמת להעלאה משמעותית בביצועי הקמפיין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il