TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מנכ"ל פלוריסטם למשקיעים: "חיזוק מבנה ההון ימשוך משקיעי ערך ושיתופי פעולה עסקיים"


יקי ינאי, מנכל פלוריסטם. קרדיט צלם: דיויד גראב
פלוריסטם הודיעה על איחוד הון המניות (reverse stock split) המונפק והרשום של החברה ביחס של 10 ל-1

יקי ינאי, מנכ"ל פלוריסטם: "בביצוע איחוד הון המניות זה, אני רואה הזדמנות משמעותית למשיכת משקיעים איכותיים מתחום הבריאות ומדעי החיים, אשר מביעים עניין בטכנולוגיה ובהתקדמות הקלינית של החברה"
חברת פלוריסטם, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי המופקים מתאי שיליה, פרסמה היום (ה') עדכון ממנכ"ל החברה, יקי ינאי, אשר מתייחס לאיחוד הון המניות.


"בעלי מניות יקרים, אתמול הודענו על איחוד הון המניות (reverse stock split) המונפקות והרשומות של החברה ביחס של 10 ל-1. בחרנו להוציא לפועל את איחוד ההון כצעד חשוב ראשון במסע להעלאת הערך לפלוריסטם ולמשקיעיה. אנו מתכננים להמשיך ולאמץ גישה פיננסית אקטיבית שתאפשר לנו לשלוט טוב יותר במבנה ההון שלנו, אשר אנו מאמינים כי הוא הכרחי על מנת להשיג את מטרותינו.


"בביצוע מהלך זה, אני רואה הזדמנות משמעותית למשיכת גופי השקעה איכותיים מתחום הבריאות ומדעי החיים, אשר מביעים עניין בטכנולוגיה ובהתקדמות הקלינית של החברה, אך לעיתים אינם יכולים להשקיע במניה מסיבות טכניות. חיזוק מבנה ההון שלנו מציב אותנו בעמדה טובה שתאפשר למשוך אלינו משקיעי ערך ושיתופי פעולה עסקיים, שיכולים לתמוך בצמיחה ובאטרקטיביות של החברה, כאשר אנו מתקדמים לעבר אבני דרך חשובות, ולכן זהו מהלך קריטי לתוכניות הצמיחה שלנו בטווח הארוך.


"אני רוצה להודות לכם על התמיכה המתמשכת בפלוריסטם. היום אנו מתחילים לצעוד בדרך חדשה של צמיחה, פרו-אקטיביות והצלחה. אני נרגש ומחויב לממש את ההזדמנויות שלפנינו ומצפה להמשיך לעדכן בהתקדמות שלנו".


אודות פלוריסטם
פלוריסטם תרפיוטיקס הינה חברה ביו-רפואית המפתחת תרופות תאיות שמקורן בשליה המאפשרות טיפול שאינו מצריך התאמה גנטית למטופל. מוצרי החברה נמצאים בניסויים מתקדמים הבוחנים את יעילותם במגוון מחלות הנגרמות מאיסכמיה (חוסר זרימת דם), דלקתיות, פציעות אורטופדיות, כשלים של מערכת הדם ופגיעות קרינה. תאי ה-PLX מעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי ומשפרים את מצבו של החולה. לחברה טכנולוגיית D3 ייחודית המאפשרת גידול יעיל ומבוקר של מוצרים תאיים שונים בכמויות גדולות, קניין רוחני חזק ורחב ומתקני ייצור ומו"פ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il