TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ננו דיימנשן משיקה את מערכת ה- DragonFly LDM להדפסה רציפה של אלקטרוניקה בתלת מימד


ננו דיימנשן לוגו
חברת HENSOLDT, חלוצה עולמית בתחום ביטחון ואבטחה, בחנה את טכנולוגיית ה- additive manufacturing של מערכת ה- DragonFly LDM ומעדכנת בתוצאות

המערכת הראשונה בעולם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה עם טכנולוגיית
Lights-Out Digital Manufacturing, המאפשרת הדפסה רציפה ללא מגע יד אדם 24/7,
לטובת ייצור סדרות קטנות של מעגלים אלקטרוניים פונקציונאליים

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, משיקה היום את טכנולוגיית ההדפסה החדשה שלה, ה- DragonFly Lights-Out Digital Manufacturing (LDM), מערכת ה- additive manufacturing היחידה בתעשייה להדפסת תלת מימד מסביב לשעון של מעגלים אלקטרוניים. ההשקה הראשונית בוצעה בשיתוף HENSOLDT, ספקית סנסורים ואלקטרוניקה לתחום הבטחוני, במינכן.


מערכת ה- DragonFly LDM מיועדת לתעשייה 4.0 ולייצור בתחום ה- IoT , והינה שדרוג של מערכת ה- DragonFly Pro המדויקת, המיועדת להדפסת תלת מימד של רכיבים אלקטרוניים כגון מעגלים מודפסים רב שכבתיים (PCB), אנטנות, קבלים וסנסורים. ה- DragonFly LDM כבר זמינה למכירה באמצעות רשת המפיצים הגלובלית של ננו דיימנשן. בגרמניה כבר מוצגת ה- DragonFly LDM באמצעות המפיץ של ננו דיימנשן בגרמניה- Phytec New Dimension.


מערכת ה- DragonFly LDM של ננו דיימנשן מאפשרת הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה מעבר לאבות טיפוס, של ייצור דיגיטלי in-house ללא צורך במגע אדם, מה שמאפשר הן אבות טיפוס והן ייצור בסדרות קטנות של אלקטרוניקה.


ה- DragonFly LDM משלבת את היכולות של מדפסת ה- DragonFly Pro עטורת הפרסים עם טכנולוגיה חדשה וייחודית המאפשרת הדפסת תלת מימד ללא הפרעה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השיפורים כוללים אופטימיזציה של היעילות הכוללת של המערכת, וכן תהליכי עבודה ותהליכי ייצור משופרים משמעותית של הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה.


ה- DragonFly LDM משלבת אלגוריתמים לניהול תוכנת ראשי ההדפסה עם מערכת אוטומטית לניקוי עצמי של ראשי ההדפסה אחת לכמה שעות. המערכת החדשה מצוידת ביכולות אוטומטיות לניטור החומרים בזמן אמת, המבטיחות זמן הדפסה מקסימלי. הטכנולוגיה החדשה מקטינה את התדירות ומשך הזמן של זמני האחזקה הנדרשים של המדפסת לפעם אחת בשבוע בלבד.


היתרונות של טכנולוגיית ה- DragonFly LDM
הדפסה רציפה לאורך זמן, המאפשרת הגדלה של זמן ההדפסה בפועל ושיפור התפוקה
הדפסת תלת מימד של כרטיסים אלקטרוניים רב שכבתיים, קבלים, סלילים, סנסורים, אנטנות ועוד
תפעול פשוט יותר ומהיר יותר המאפשר תחזוקה מינימלית


משתמשים קיימים של ה- DragonFly Pro יכולים להזמין שדרוג זה למערכת הקיימת אצלם
חברת HENSOLDT התחילה לעבוד עם מערכת DragonFly כבר בשנת 2016, על מנת לבחון את האפשרויות של הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, והינה פעילה כיום בתחום טכנולוגי חדשני זה.
עבור חברת HENSOLDT, חווית העבודה הקיימת עם ה- DragonFly Pro בהדפסת תלת מימד של מעגלים אלקטרוניים רב שכבתיים בתהליכי הזרקת דיו מרובי חומרים, כפי שמוצע על ידי ננו דיימנשן, מראה כי נדרשת רמה גבוהה של טיפול ואחזקה על מנת לשמור על פעולת מערכת ההדפסה. היישום של מערכת ה- LDM החדשה מאפשרת צמצום משמעותי של זמן ועלות הייצור של מעגלים, להם החברה זקוקה במהירות לעיתים קרובות.


במהלך קמפיין ההשקה המשותף של ה- LDM, חברת HENSOLDT סיפקה מעגלים השוואתיים לאלו המודפסים במערכת ה- LDM, וזאת על מנת להדגיש את היתרונות של מערכת ה- LDM החדשה.
ההשוואה של זמני ההדפסה בפועל הראתה כי מערכת ה- LDM מאפשרת זמן הדפסה ארוך יותר במעל 40% ביחס למערכת ה- Pro הקודמת.


"ה- DragonFly LDM הינה שדרוג אבולציוני חיוני ל- DragonFly Pro, המאפשרת ייצור בסדרות קטנות של מעגלים אלקטרוניים, במהירות ובפשטות in-house ועם זמן התערבות מינימלי של המפעיל. זו תהיה תוספת נהדרת עבור HENSOLDT, שתאפשר לנו לפתח אפליקציות חדשניות במהירות רבה יותר, עם זמינות מכונה גבוהה יותר ותחזוקה נמוכה יותר מאי פעם", ציין אנדריאס סלומון, מוביל פרוייקט הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה ב- HENSOLDT.


"ה- DragonFly LDM עוזרת ללקוחותינו להתכונן לתעשיית ה- 4.0 ולהישאר תחרותיים בעולם הדורש מכשירים אלקטרוניים עם פיצ'רים מתוכמים יותר. בדומה לדגם הקודם, ה- DragonFly Pro, זו המערכת הראשונה מסוגה בשוק, המיועדת לאפשר הן פשטות שימוש והן הדפסת תלת מימד חדשנית, מהירה וזולה יותר של אלקטרוניקה פונציונאלית", ציין עמית דרור, מנכ"ל וממייסדי ננו דיימנשן. "אנו בטוחים כי מערכת ה- LDM תספק ייצור בשיטת additive manufacturing של אלקטרוניקה ברמה הטובה ביותר בשוק, ותאפשר לחברות להיות חדשניות יותר, לשפר את היעילות והמהימנות שלהם וכן להוריד עלויות ולהקטין את זמני ההגעה לשוק".

אודות HENSOLDT
חברת HENSOLDT הינה חלוצה טכנולוגית וחדשנית בתחום ההגנה והאלקטרוניקה הבטחונית. החברה הינה מובילת שוק בפתרונות סנסורים לשוק הבטחוני והאזרחי ומפתחת מוצרים חדשים העונים על איומים מתחדשים בהתבסס על קונספטים חדשניים בתחומי ה- BIG DATA, רובוטיקה ואבטחת סייבר. באמצעות כוח אדם של כ- 4,500 עובדים, HENSOLDT מייצרת הכנסות שנתיות של למעלה מ- 1 מיליארד יורו.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית ההדפסה המדויקת לאלקטרוניקה בתלת מימד ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), אנטנות וחיישנים, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני. הטכנולוגיה רלוונטית למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור ייצור מהיר של אבות טיפוס וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il