TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עמינח יוצאת לפרויקט ERP עם Infor M3


אלי מייזלס
הפרויקט ישרת את 280 משתמשי החברה ב- 46 חנויות החברה בפריסה ארצית ואת אתר הייצור. היקף הפרויקט נאמד ב-4.5 מיליון שקלים

עמינח, תשלובת הרהיטים הגדולה בישראל, יוצאת לפרויקט ERP עם Infor M3 13.4, המיוצג בישראל על ידי חברת Intentia. הפרויקט ישרת את 280 משתמשי החברה ב- 46 חנויות החברה בפריסה ארצית ואת אתר הייצור. היקף הפרויקט נאמד ב-4.5 מיליון שקלים.


Infor M3 13.4 הוא פתרון הדגל של חברת Infor הבינלאומית, המספק התמחות וורטיקלית בתחום ה- ERP לארגונים בענפי ייצור, הפצה וקמעונאות. בין היתר מציע הפתרון התמחויות ו- best practices בתחומי ריהוט, פלסטיקה, כימיה, מתכת, אריזה, אופנה, מזון, פרמצבטיקה ועוד. הפתרון הוטמע בישראל בהצלחה רבה בקרב ארגונים רבים, בהם מאפיית אנג'ל, דקסל, יקבי כרמל, דלתא גליל ועוד.


עמינח בחרה ב- Infor M3 13.4 לאחר בחינה של מספר פתרונות ERP מתחרים בסיוע חברת ייעוץ מקצועית ולאחר מיפוי התהליכים העסקיים על מנת לענות על הדרישות ליצירת סינרגיה בין כלל המערכות הטכנולוגיות והקמת סטנדרט של תהליכי עבודה ארגוניים וניהול שרשרת אספקה.


Infor M3 13.4 יספק לעמינח מגוון יכולות העונות לדרישות שלה כחברה יצרנית ומשווקת מבוזרת מרובת סניפים, דוגמת ניהול רשת חנויות בעולם הקמעונאות, ניהול תשתיות הפריטים ועצי המוצר, ניהול שרשרת אספקה, ניהול ותכנון הייצור, ניהול תמחיר ופיננסים, ניהול מערכת שירות הטכנאים ועוד.


הפרויקט צפוי להתבצע בשני שלבים – בשלב ראשון, שהחל במאי האחרון ויסתיים בינואר 2020, יוטמע מודול פיננסי, רשת ותמחיר ויחוברו כל סניפי החברה לממשק הזמנות כמו גם כלל המערכות הקיימות דוגמת מלאים ותכנון ייצור. בשלב השני של הפרויקט, אשר צפוי להתחיל באפריל 2020 ולהסתיים בינואר 2021, יוטמעו יכולות ניהול הייצור ושרשרת האספקה, מלאים וניהול הסניפים המלא.


עמיחי קידר, מנהל תחום הפרויקטים ב- Intentia אמר כי: "Infor M3 13.4 מספק best practices בוורטיקלים מגוונים בתחום הייצור, ההפצה והקמעונאות, המבוסס על ניסיון של אלפי ארגונים סביב העולם ולכן הוא חוסך בפיתוחים, התאמות, בזמן יקר ובכסף. הפתרון תומך בשינויים ארגוניים מתוך הבנה כי ניהול חברת ייצור והפצה דורשת גמישות ויכולת להגיב במהירות לשינויים בשוק לאורך שנים רבות".


אלי מייזלס, מנכ"ל חברת Intentia אמר כי: "יותר ויותר ארגונים מגיעים להבנה כי קיימת משמעות אדירה לניסיון והתמחות, הן של צוותי ההטמעה והן של פתרון ה- ERP עצמו. עמינח מצטרפת לשורת ארגונים מובילים בישראל שבחרו ב- Infor M3 וזכו בפתרון מקיף המבוסס על ידע, שמאפשר להם לצאת לדרך ולפעול בשוק המקומי והבינלאומי בצורה חלקה וביעילות המקסימלית".

אודות Intentia

חברת Intentia היא נציגתה של חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות ERP ופתרונות משלימים. Intentia מציעה את המומחים המנוסים בישראל בתחום ה- ERP, בעלי ידע מעמיק בתהליכים בענפים מגוונים וניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות של חברת Infor.


אודות Infor
חברת Infor הינה מובילה גלובלית בפתרונות תוכנה עם התמחות בתעשייה. עם 17,300 עובדים ויותר מ- 68,000 לקוחות ביותר מ- 170 מדינות, הפתרונות של Infor מתוכננים לקדמה. על מנת ללמוד עוד, אנא בקרו ב: www.infor.com.


לקוחותיה של Infor כוללים:
19 מתוך 20 חברות התעופה והחלל המובילות בעולם.
9 מתוך 10 חברות ההיי-טק המובילות בעולם.
18 מתוך 25 רשתות שירותי הבריאות האמריקאיות הגדולות ביותר.
18 מתוך 20 הערים הגדולות בארה"ב.
19 מתוך 20 יצרניות הרכב המובילות בעולם.
17 מתוך 20 המפיצים המובילים בעולם.
15 מתוך 20 חברות הקמעונאות המובילות בעולם.
4 מתוך 5 מבשלות הבירה המובילות בעולם.
17 מתוך 20 הבנקים הגלובליים המובילים בעולם.
9 מתוך 10 מותגי המלונות הגלובליים בעולם.
8 מתוך 10 מותגי היוקרה הגלובליים בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il