TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת קסטרו-הודיס מודיעה היום על מינויים חדשים וחיזוק השדרה הניהולית כחלק מהמהלך האסטרטגי של הקבוצה


רון רוטר וגבי רוטר צילום אביב חופי
המהלך הינו חלק מתוכנית להצעדתה לצמיחה והתחדשות של הקבוצה

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום:
"קסטרו החלה לפני כשנה בהליך צמיחה והתפתחות רב תחומי, שהחל במיזוג קסטרו עם קבוצת הודיס, בה הפכנו לקבוצת אופנה מובילה בישראל.


אנו ממשיכים להשקיע בפיתוח המותגים ומובילים שינויים והשקעות בהון האנושי ובתשתיות. תהליך זה נעשה במטרה לצמוח להתחדש, ולהוביל את ענף האופנה והלייף סטייל בישראל.

עוד הוסיף רוטר: "בימים אלה אנו מכריזים על שורת מינויים חדשים:
רון רוטר אשר שימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של קסטרו, ימונה למשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הובלת תהליך המיזוג ומימוש הסינרגיות הקבוצתיות. רון רוטר ישאר כסמנכ"ל הכספים עד למינוי הקבוע של סמנכ"ל כספים חדש".

מינויים חדשים ברמת הקבוצה:
אודי פיין סמנכ"ל לוגיסטיקה
שלומי גרינפלד סמנכ"ל מערכות מידע

עוד הודיעה החברה על תחילת גיוס סמנכ"ל משאבי אנוש לכלל הקבוצה.
אילי זינגר, סמנכ"ל משאבי האנוש בקסטרו, מסיימת את תפקידה בחברה לאחר 19 שנים בהם ליוותה את קסטרו יד ביד. אתי וגבי רוטר מנכלים משותפים של הקבוצה אמרו: "אילי זינגר ליוותה אותנו לאורך התקופה במקצועיות ובמסירות. אנו מודים לה מקרב לב, ומאחלים לה בהצלחה בכל אשר תבחר בדרכה החדשה".

על המינויים החדשים בקסטרו:
קסטרו הודיעה היום על שורת מינויים חדשים במסגרת המהלך האסטרטגי במטרה לצמוח להתחדש, ולהוביל את ענף האופנה והלייף סטייל בישראל.

רון רוטר - אשר שימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של קסטרו, ימונה למשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הובלת תהליך המיזוג ומימוש הסינרגיות הקבוצתיות. רוטר בן 34 (נשוי + 2, מתל –אביב)

אודי פיין ימונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה של הקבוצה, ויהיה אחראי על הובלת הסינרגיות הלוגיסטיות של קבוצת קסטרו-הודיס. אודי פיין שימש עד כה בתפקיד מנהל שרשרת אספקה של קסטרו במשך כ-7 שנים. לפני כן, עבד במשך כ-15 שנים בקבוצת שטראוס במגוון תפקידי ניהול בתחום המכירות, ההפצה והלוגיסטיקה. פיין בן 49 (נשוי + 3, מראשון לציון).

שלומי גרינפלד ימונה לסמנכ"ל מערכות מידע של הקבוצה ויהיה אחראי על הובלה האינטגרציה של מערכות המידע בקבוצה. שלומי גרינפלד שימש עד כה בתפקיד מנהל מערכות המידע בקסטרו. בעבר שימש במגוון תפקידי ניהול וביצוע במספר רשתות בתחום הקמעונאי. גרינפלד בן 55 (גרוש +2, משוהם).

על קסטרו:
לבית האופנה קסטרו כ- 160 חנויות בפריסה ארצית, ואתר מקוון המעניק שירות בישראל "מהיום למחר" וכן במשלוחים לכל העולם www.castro.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il