TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

צעד נוסף לאינטרקיור (קנדוק) במימוש אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית: חתמה על הסכם לייצור ושיווק והפצת מוצרי קנדוק בצפון אמריקה


אינטרקיור
תחילת הפצת המוצרים בשוק הקנדי ברבעון האחרון של 2019 על בסיס מערך מרפאות הכאב ואתר מכירה אונליין

אינטרקיור היא החברה הציבורית הראשונה העומדת בדרישות הרגולטוריות המחמירות לייצור ולייצוא קנאביס רפואי (IMC Medical-Grade)

אינטרקיור (ת"א: אנקר), מודיעה על צעד מהותי נוסף במימוש אסטרטגית הצמיחה הגלובלית עם חתימה על הסכם לייצור ושיווק והפצת מוצרי קנדוק בצפון אמריקה, באמצעות חברה משותפת, עם חברה קנדית המחזיקה ברישיונות שניתנו על ידי הממשל הקנדי הפדרלי לפעילות קנאביס רפואי הנמצאת בשלבי הקמה סופיים של מתחם Indoor לייצור קנאביס רפואי בקנדה. קנדוק מתחייבת לספק לחברה המשותפת ידע,


יכולות ומידע המקשר בין מוצרי החברה להתוויות, על בסיס המידע הקליני שנאסף לאורך השנים בקנדוק.
אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור: "פעילות קנדוק בקנדה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של קנדוק כשחקן בינלאומי משמעותי בתחום הקנאביס ברמה של פראמה גרייד. אנו רואים בקנדה כאחד השווקים המרכזיים, כשהיעד שלנו הוא לבסס פעילות ב-10 טריטוריות ברחבי העולם. לצד ההתרחבות הגלובלית חתמנו לאחרונה על הסכם להקמת מתקן ייצור רחב היקף במתחם בשטח של 170 דונם שישרת את השוק הישראלי ואת הפעילות הגלובלית של החברה."


במסגרת ההסכם שנחתם עם חברה קנדית, הצדדים יקימו חברה משותפת, אשר תוחזק 51% על ידי קנדוק ו-49% על ידי השותף, לייצור והפצה של מוצרי קנאביס לשימוש רפואי בקנדה. פעילות המיזם תתבסס על המתקן הקיים של השותף ועל רישיונותיו ועל בסיס הידע הנרחב של קנדוק. יצור והפצת המוצרים ייעשו תחת המותג של קנדוק, כאשר שיווק המוצרים יעשה על ידי השותף המפעיל עשרות מרפאות כאב ברחבי קנדה.


השותף מתחייב לסיים הקמת מתקן Indoor לגידול וייצור מוצרי קאנביס לשימוש רפואי, במבנה בבעלותו בטורונטו אשר יהיה בנוי ומוכן להכנסת גנטיקה לא יאוחר מיוני 2019 ומתחייב לקבלת רישיון גידול (LP) ורישיון מכירה (Sales license) בקנדה לא יאוחר מחודש אוקטובר 2019. השותף ייצר ויפיץ עבור החברה המשותפת מוצרים, תחת מותג קנדוק, בשוק הקנדי החל מהרבעון האחרון של 2019. ההפצה תתבסס על בסיס מערך מרפאות הכאב ואתר מכירה אונליין. בין הצדדים הוסכם כי בעתיד תבחן אופציה להרחבת הפעילות ולהקמת מתקן משותף נוסף מוכוון יצוא, לצורך ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי גם לשווקים נוספים.


אינטרקיור (קנדוק) היא החברה הציבורית הראשונה בישראל המחזיקה ברישיון ועומדת בכל הדרישות הרגולטוריות המחמירות ומוצריה בתקינה של IMC GMP מוכנים להפצה בבתי המרקחת בישראל וכן לייצוא לחו"ל. קנדוק פועלת על פי האסדרה החדשה שתיכנס לפועל בתחילת מאי 2019. בראייה עולמית, קנדוק הינה מהחלוצות והמובילות ב- Pharma Grade Medical Cannabis - בייצור בסטנדרטים הגבוהים, GAP, GMP, הנדרשים במוצרים המשווקים ברוב המדינות המוסדרות בבתי המרקחת.

אודות אינטרקיור (קנדוק פארמה)
אינטרקיור (קנדוק פארמה) מהחלוצות והמובילות בתעשיית Pharma Grade Medical Cannabis בישראל ובעולם והחברה הציבורית הראשונה בישראל בתחומה. החברה מחזיקה (100%) בחברת קנדוק, מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, העוסקת מזה 10 שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל.


בנוסף, מחזיקה אינטרקיור בכ-13% בריגנרה, העוסקת במחקר ופיתוח תרופות מקור חדשניות ונמצאת בניסוי שלב 3 במחלת עיניים וניסוי שלב 2 באלצהיימר. אינטרקיור מחזיקה גם בכ-9% בנובלוס, חברה המפתחת טכנולוגיה לשיפור משמעותי בתוצאות הטיפול בחולי סרטן מסוגים שונים, תוך שימוש בתרופות ביולוגיות ממוקדות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il