TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Incentives Solutions חתמה הסכם עם רכבת ישראל להטמעתJOOPY - מערכת לשיפור ביצועים וחישוב פרמיות ושכר עידוד


עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions
ברכבת ישראל מנוהלים עשרות שיטות פרמיה המשמשות כשיטות שכר עידוד לתגמול עובדי רכבת ישראל. המערכת צפוייה להיות מבצעית כבר בתחילת 2019

רכבת ישראל בחרה בפתרון של Incentives Solutions הישראלית לניהול ומחשוב שכר עידוד לכ 2000 עובדי הרכבת. הפרוייקט נמצא בימים אלו בהטמעה של כלל המודלים לחישוב פרמיות ושכר עידוד לעובדים בחברת רכבת ישראל בע"מ, הפרוייקט מפותח על פלטפורמת ה JOOPY, פלטפורמה מלאה לניהול תגמול תלוי ביצוע.


חברת רכבת ישראל בע"מ הינה חברה ממשלתית המפעילה את התחבורה המסילתית במדינת ישראל. החברה עוסקת בהסעת נוסעים והובלת מטענים וכן בפיתוח, ניהול, תחזוקה ותפעול של תשתית הרכבות בישראל. המערכת נותנת מענה לכלל אוכלוסיית העובדים בהסכם קיבוצי ברכבת ישראל, אשר זכאיים לתשלומי פרמיות ושכר עידוד. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק מעריכים שמדובר בהיקפים של מיליוני שקלים.

ברכבת ישראל מנוהלים עשרות שיטות פרמיה המשמשות כשיטות שכר עידוד לתגמול עובדי רכבת ישראל. המערכת צפוייה להיות מבצעית כבר בתחילת 2019.
הטמעת המערכת כוללת הקמה של עשרות שיטות שכר עידוד, ממשקים, אוטומציה מלאה לתהליכי חישוב הפרמיות ושכר העידוד והפקת דוחות.


המערכת תחשב את שכר העידוד של כ 3500 עובדים ברכבת ישראל. במסגרת תהליכי הבקרה יפותח לראשונה תהליך workflow תוך הפרדת סמכויות והרשאות מותאמות כך שמנהלים שונים יהיו חלק אינטגרלי מתהליכי העבודה הממוכנים ואשר עם הצלחתו יפותחו תהליכיworkflow נוספים. המערכת תתממשק למערכות הליבה של הרכבת בצורה אוטומטית וללא התערבות ידנית בנתונים. מסכי הקלדה ייעודיים יפותחו על מנת לאפשר הקלדה כמו גם בקרה על נתונים שאינם קיימים במערכות הליבה ובכך יינתן פתרון המשקף את מכלול מרכיבי שכר העידוד תוך שקיפות מלאה ובקרה מלאה.


היכולות המובנות במערכת חוסכות זמן רב של אנשי פיתוח ומאפשרת שינויים באופן מידי בחוקת שכר העידוד. בנוסף, יכולות מובנות לטעינות נתונים חוסכות עבודה ידנית רבה.

יהושוע פורמן, מנמ"ר, רכבת ישראל: "שכר עידוד ברכבת ישראל הינו מורכב ובעל מאפיינים ייחודיים. לאחר בחינה עמוקה של הצרכים שמחנו לראות שקיים מוצר מדף ישראלי שנותן מענה למכלול הצרכים של רכבת ישראל.


מערכת ה – JOOPY של אינסנטיבס סולושנס נותנת מענה מלא לצרכים תוך שימוש בטכנולוגיות עדכניות והינה חלק מתהליך התייעלות כללי של החלפת מערכות ברכבת. בין הערכים המוספים מעבר לחישוב שכר עידוד ניתן למנות נוחות עבודה למנהלן המערכת כמו גם למנהלים בדרגים השונים- הן מבחינת הקלדות, תהליכי עבודה, תחקור נתונים וכמובן בקרות.


האוטומציה של התהליכים והדוחות המופקים מהמערכת, יאפשרו לנו לטייב את תהליכי חישובי הפרמיות ושכר העידוד לעובדים, להגדיר במהירות מודלים חדשים כמו גם שינויים ובכך תורמת לשיפור הביצועים של עובדי רכבת ישראל. מצאנו בחברתIncentives Solutions שותפה אמיתית לדרך. הפתרון שמביאה החברה, כמו גם תהליך ההטמעה המקצועי והיעיל שמתבצע ביחד עם אנשי רכבת ישראל מאפשר לנו להטמיע את המודלים לחישובי הפרמיות ושכר העידוד באופן יעיל.

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions: "נושא שכר עידוד בחברות ממשלתיות, ובחברות גדולות כמו גם משרדי ממשלה נמצא במוקד העשייה של אינסנטיבס סולושנס בשנים האחרונות. השקענו המון על מנת לתת מענה לנישה ייעודית זו ואנו שמחים לראות שיותר ויותר חברות מאמצות את הפתרון שלנו.


אני מודה לרכבת ישראל על האמון שנתנו בנו, וכן על תהליך הטמעה מסודר להפליא. אני משוכנע שהמערכת אכן תסייע לתהליכי עבודה מסודרים ומבוקרים תוך הקניית מקסימום גמישות למשתמשי המערכת.
הפתרון המורחב לנושא שכר עידוד הינו חלק מפלטפורמת ה – JOOPY, אשר נותנת מענה לכל שיטות התגמול תלוי ביצוע באשר הן (לרבות תמריצים, עמלות ועוד). אנו שמחים לראות יותר ויותר לקוחות בארץ ובחו"ל אשר מאמצים פלטפורמה זו שכולה כחול לבן.

אודות Incentives Solutions

אינסנטיבס סולושנס הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, חישובי פרמיות, בונוסים ושכר עידוד, ושיפור ביצועים. מוצר התוכנה שפיתחה החברה, JOOPY, מאפשר הגברת ביצועים תוך מתן כלים אפקטיביים לעובדים ולמנהלים להגדיר ולנהל את המודלים לחישובי הפרמיות וכן לראות את החישובים באופן שוטף. הפתרון מאפשר ניתוח מעמיק של ביצועי העובדים ותשלומי הפרמיות. ניתוח זה מאפשר להנהלת החברה החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי הביצועים והתשלומים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה, JOOPY, זמין ללקוחות ב – Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, אוסם, קוקה קולה, טבע, שטראוס, AIG, Entel, סלקום, אלקטרה, כלל חברה לביטוח, פסגות ועוד.

אודות רכבת ישראל

רכבת ישראל היא חברה ממשלתית העוסקת בהסעת נוסעים והובלת מטענים לכל רחבי הארץ. רכבת ישראל תורמת לשיפור איכות החיים על ידי קיצור מרחקי הנסיעה והפיכת ההגעה ממקום למקום לקלה, זמינה, נוחה, בטוחה ומהירה יותר. רכבת ישראל עוסקת בשיפור מתמיד של רמת הדיוק, בהגדלת תדירות הרכבות והתאמתן לביקושים , פתיחת תחנות חדשות ושדרוג תחנות קיימות, הרחבת חניונים, שיפור מתמיד של ערוצי המידע ועוד פרויקטים רבים שנועדו לאפשר לנוסעים להגיע ממקום למקום בקלות, נוחות, מהירות וכמובן ליהנות מהדרך. (מתוך אתר החברה)




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il