TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת פוקס נכנסת לקניון גבעת שמואל החדש, תשכור כ 2000 מ"ר עבור רשתות העוגן של הקבוצה למשך 15 שנים


פוקס
היקף העסקה כ 2.4 מיליון שקלים לשנה בתוספת דמי ניהול

קניון גבעת שמואל שמקימה בימים אלה חברת זילי נכסים, מקבל חיזוק רציני עם חתימת הסכם באמצעות חברת הניהול היזמי שגם משווקת את הקניון רושו הנדסה ויזמות, לבין קבוצת פוקס של הראל ויזל.
במסגרת ההסכם , חתמה קבוצת פוקס על חוזי שכירות לשבעה מותגים מובילים בקבוצה בהיקף של כ 2000 מ"ר, בקומה הראשונה של הקניון ובמחיר של 100 ₪ למ"ר + דמי ניהול. מדובר במותגים: פוקס ופוקס הום (היקף של כ 830 מ"ר) , מנגו (היקף של כ 500 מ"ר) Foot Locker (היקף של כ 300 מ"ר) וכן יאנגה, ללין וThe Childrens .


הסכמי השכירות הם לתקופה של 15 שנה והיקף העסקה הכולל הינו 2.4 מיליון שקלים לשנה בתוספת דמי ניהול.
העסקה בוצעה על ידי נועם שמש מחברת רושו הנדסה ויזמות.


קניון גבעת שמואל נבנה בימים אלה על קרקע של כ 10 דונם ברחוב עוזי חיטמן הסמוך לאוניברסיטת בר אילן וכביש 4 ובקרוב צפוי הכביש להתחבר לאזור הקניון באמצעות כביש גישה חדש.
הקניון , שבבעלות חברת זילי נכסים, כולל כ 14000 מ"ר שטחי מסחר והינו חלק מפרויקט ערוב שימושים כשמעליו נבנות 5 קומות משרדים בשטח של כ 7000 מ"ר. ההשקעה הכספית בפרויקט מוערכת בכ 350 מיליון שקלים.
אדריכלי הפרויקט הינם הצוות של יואב מיכאלי ממשרד ישר אדריכלים.

לדברי צביקה רושו, מנכ"ל רושו הנדסה ויזמות העומדת מאחורי תכנון ושיווק הקניון החדש, "ענף הקניונים אמנם שרוי בעידן של קנייה רב ערוצית, כשהמסחר מתנהל הן בחנות פיזית והן דרך האינטרנט -במחשב ובטלפון. ענף הקניונים בארץ עוד לומד את המצב החדש וכבר ברור כי לקניונים השכונתיים יש מקום וחלק משמעותי גם בעידן הנוכחי ומתחזק מעמדם כמי שמאפשרים אינטראקציה חברתית ומקום מפגש בנוסף על מילוי הצרכים היומיומיים של דיירי הסביבה. מסתמן כי הקניונים החדשים הופכים ליותר שירותיים ומספקים שירותי פנאי ,בילוי והסעדה לצד חדר הכושר והסופר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il