TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גילת מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2023


גילת
ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו ב-75.6 מיליון דולר; הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-2.9 מיליון דולר וה- EBITDA המתואם הסתכם בסך של 9.4 מיליון דולר
ההכנסות לשנת 2023 הסתכמו ב-266.1 מיליון דולר, גידול של 11% בהשוואה לשנה שעברה; הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-28.1 מיליון דולר וה-EBITDA המתואם צמח ב-44% והסתכם ב-36.4 מיליון דולר;

פתח תקווה, ישראל, 26 בפברואר 2024 - גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2023 שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023.

דגשים עיקריים לתוצאות הרבעון הרביעי של 2023
הכנסות בסך של 75.6 מיליון דולר, גידול של 4% בהשוואה להכנסות בסך של 72.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2022;
הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-2.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.1 מיליון ברבעון הרביעי של שנת 2022;
הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2022;
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-3.4 מיליון דולר, או 6 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP בסך של 6.0 מיליון דולר, או 11 סנט למניה, ברבעון הרביעי של שנת 2022.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.5 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה ל-7.9 מיליון דולר, או 14 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הרביעי של שנת 2022;
ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-9.4 מיליון דולר בהשוואה ל-10.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2022.


דגשים עיקריים לשנת 2023
הכנסות בסך של 266.1 מיליון דולר, גידול של 11% בהשוואה ל-239.8 מיליון דולר בשנת 2022;
הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-28.1 מיליון דולר, גידול של כמעט פי 3 בהשוואה ל-10.0 מיליון דולר בשנת 2022;
הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-23.5 מיליון דולר, גידול של 73% בהשוואה ל-13.6 מיליון דולר בשנת 2022;
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-23.5 מיליון דולר, או 41 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 5.9 מיליון דולר בשנת 2022, או 10 סנט למניה;
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-19.9 מיליון דולר, או 35 סנט למניה בדילול מלא, כמעט פי 2 בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך של 10.6 מיליון דולר, או 19 סנט למניה בדילול מלא בשנת 2022;
ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-36.4 מיליון דולר, גידול של 44% בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 25.2 מיליון דולר בשנת 2022;

תחזית צופה פני עתיד
תחזיות החברה לשנת 2024 הן להכנסות של בין 305 ל-325 מיליון דולר, אשר ישקפו צמיחה שנתית של כ-18% ביחס לנקודת האמצע; רווח תפעולי על בסיס GAAP בטווח של בין 15 ל-19 מיליון דולר, ו-EBITDA מתואם בטווח של בין 40 ל-44 מיליון דולר, אשר ישקף צמיחה שנתית של 15% ביחס לנקודת האמצע.

תגובת ההנהלה
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת, אמר: "אנו מרוצים מהתוצאות הכספיות שלנו, החותמות את שנת 2023 כשנה חזקה עם הכנסות של 266.1 מיליון דולר, צמיחה של 11% בהשוואה לשנה שעברה, וצמיחה חזקה מאוד של 44% ב-EBITDA המתואם שהסתכם ב-36.4 מיליון דולר. התוצאות משקפות את המינוף התפעולי אשר בבסיס המודל העסקי שלנו, בשילוב עם תמהיל הכנסות טוב יותר ממוצרים במהלך 2023.
"יתר על כן, 2023 הייתה שנה מוצלחת במיוחד מנקודת מבט אסטרטגית. במבט לאחור, יש לנו הרבה במה להתגאות. באמצע נובמבר השלמנו את רכישת DataPath בארה"ב, אשר תוביל לסינרגיות לשתי החברות. אנו רואים ב-DataPath נכס משמעותי לצמיחה בטווח הארוך עבור גילת במגזר הביטחון. זאת עוד, יתרות המזומן של החברה, מאפשרות לנו להמשיך ולחפש הזדמנויות נוספות לצמיחה באמצעות רכישות, ובימים אלה, אנו בודקים מספר הזדמנויות מסוג זה."
מר צפדיה הוסיף: " במהלך השנה השגנו חוזים אסטרטגיים משמעותיים עם מפעילות הלוויין מובילות בשוק, והרחבנו את מובילות השוק של גילת בתמסורת סלולרית מבוססת לוויין וקישוריות בטיסה, כולל זכייה משמעותית בתעופה עסקית לאנטנה האלקטרונית המתכווננת (ESA) שלנו."
מר צפדיה סיכם, "ההצלחה המתמשכת שלנו נובעת מהעניין הגובר בשוק בתקשורת לוויינית בכלל ובפתרונות הטכנולוגיים המובילים שלנו בפרט. אנו צופים כי מגמות אלו ימשכו בשנת 2024 וכי השנה הקרובה תהיה שנת המשך צמיחה חזקה בהכנסות וברווחיות."


הכרזות משמעותיות לאחרונה
גילת זכתה בהזמנת המשך בהיקף של 10 מיליון דולר ממחלקת ההגנה בארה"ב
גילת זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לפרויקט קישוריות לוויין בשוק הביטחוני
גילת זכתה בחוזה בהיקף של 17 מיליון דולר להרחבת פרויקט תקשורת אזורית של Pronatel בפרו
גילת מודיעה על מיתוג חדש המשקף את מחויבות החברה למהפכת ה”חלל החדש”
גילת זכתה בחוזה רב שנתי בהיקף של כ-3 מיליון דולר לפרויקט קישוריות עבור כוח שיטור לאומי
גילת מודיעה על הרחבת חוזה בהיקף הקרוב ל-20 מיליון דולר מצבא ארה"ב, להמשך תמיכה בתוכנית לאספקת קישוריות לוויינית בכל זמן ובכל מקום
גילת מודיעה על השלמת רכישת חברת DataPath Inc

פרטי שיחת הועידה
הנהלת גילת תארח שיחת ועידה לדיון בתוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2023 ובהישגים העסקיים של החברה, ותשתתף בדיון שאלות ותשובות:
תאריך: יום שלישי, 26 בפברואר, 2024
התחלה: 16:30 שעון ישראל
להשתתפות נא לחייג: (972) 3-918-0609+
שיחת הועידה תשודר גם לצפייה ישירה באתר גילת בכתובת www.gilat.com וכן בקישור הבא:
https://veidan.activetrail.biz/gilatq4-2023

הקלטת השיחה תשמר ותהיה זמינה לצפייה באתר החברה ובקישור הנ"ל למשך 30 ימים.
תוצאות בלתי מבוקרות
הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים משקפים את המידע העדכני ביותר הזמין להנהלה. תוצאות מבוקרות ידווחו בדוח השנתי שלנו בטופס 20-F.

גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP) סיכום הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים, הוכנו לפי עקרונות חשבונאיים מקובלים בארה"ב (US GAAP). בנוסף להצגת מדדים פיננסיים על פי GAAP, מציגה החברה את המדדים הפיננסיים הבאים שלא על פי GAAP: רווח גולמי, הוצאות תפעוליות, רווח תפעולי, רווח לפני מיסים על הכנסה, רווח (הפסד) נקי, EBITDA מתואם ורווח (הפסד) למניה. ההתאמות לתוצאות לפי GAAP של החברה התבצעו מתוך כוונה לספק להנהלת החברה ולמשקיעים הבנה כוללת ומקיפה יותר של בסיס תוצאות הפעילות, מגמות וביצועים. ערכי Non-GAAP מנטרלים בעיקר, אם וכאשר רלוונטי, את השפעתם של הוצאות תגמולים מבוססי מניות, הפחתות של רכוש בלתי מוחשי נרכש, הפחתות של רכוש בלתי מוחשי הקשור לעסקאות רכישה, הפחתת תמריצי חכירה, ירידות ערך של נכס המוחזק למכירה, הוצאות אחרות, הוצאות (הכנסות) תפעוליות אחרות, נטו, השפעות מס על התאמות רלוונטיות, שינויים חד פעמיים בנכסי מס נדחים וכן הוצאת מס חד פעמית הקשורה לשחרור רווחים כלואים היסטוריים.
גילת מציגה EBITDA מתואם בכדי לאפשר השוואה בין ביצועי החברה בפועל לביצועיה בתקופות קודמות וככלי להערכת התוצאות הכספיות והתפעוליות על בסיס עקבי מתקופה לתקופה. החברה מאמינה כי מדד זה, בשילוב התוצאות הפיננסיות של החברה על פי עקרונות GAAP, מספק למשקיעים מידע שימושי להערכת תוצאות תפעוליות שוטפות ומגמות. עם זאת, אין לראות ב- EBITDA מתואם או לפרשו כאלטרנטיבה לרווח תפעולי או רווח (הפסד) נקי לתקופה. הוא עלול שלא להעיד על התוצאות התפעוליות של החברה בעבר ואף אינו אמור לשמש לחיזוי תוצאות פוטנציאליות עתידיות. EBITDA מתואם לא נערך לפי כללי ה- GAAP ואינו מיועד להשוואה למדדים דומים המשמשים חברות אחרות. התאמה בין הרווח (הפסד) הנקי וה-EBITDA מתואם של החברה מוצג בסיכום הדוחות הכספיים המצורף.
הצגת הרווח הגולמי, ההוצאות התפעוליות, הרווח התפעולי, הרווח לפני מיסים על הכנסה, הרווח (הפסד) הנקי, ה-EBITDA המתואם והרווח (הפסד) למניה שלא על פי GAAP אינה מיועדת לבחינה במנותק או כתחליף לדוחות הכספיים המאוחדים של החברה אשר נערכו בהתאם לכללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP), או כאינדיקציה לביצועיה התפעוליים, או לנזילותה של גילת.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין בע"מ (בורסת ת"א: GILT, נאסד"ק: GILT), היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם למעלה מ-35 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור קישוריות לוויין, קרקע וחלל, ומספקים פתרונות ושירותים כוללים ומאובטחים מקצה לקצה למשימות קריטיות, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. אנו מאמינים כי לכל בני האדם מגיעה הזכות להיות מחוברים, ואנו נחושים בהחלטתנו לספק פתרונות תקשורת לכל רחבי העולם.
היצע המוצרים שלנו מגוון ונועד לספק פתרונות בעלי ערך גבוה למספר קבוצות לוויין בקיבולת גבוהה מאוד (VHTS) ולוויינים מוגדרי-תכנה (SDS). היצע המוצרים שלנו מורכב מפלטפורמה מבוססת ענן וטרמינלי לוויין בעלי ביצועים גבוהים; אנטנות תקשורת לוויינית בתנועה (SOTM); Solid State Amplifiers (SSPA) יעילים בהספק גבוה וממירי תדרים (BUC), וכולל מערכות קרקע לשימוש מסחרי וביטחוני, שימוש בתנאי שטח, תוכנה לניהול רשת ושירותי אבטחת סייבר.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים ביישומים רבים עם היצע מוצרים מלא ופתרונות מותאמים אישית שנועדו לספק מענה ליישומים מרכזיים ובהם גישה לאינטרנט בפס רחב, קישוריות בתנועה, תמסורת סלולרית, וללקוחות ממגזרי העסקים, הביטחון, החלל, השידור, הממשל והתשתיות הקריטיות, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר.
למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.gilat.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il