TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הבעת אמון משמעותית בחברת אב-גד


קבוצת אב-גד
הושלם ונחתם הסכם המסגרת עם הפניקס להשקעה עד לסך מצטבר של כ- 400 מיליון שקל להשקעה בפרויקטי החברה
הפניקס תשקיע סכום השווה לשיעור של בין 60% ל-75% מסך ההון העצמי הנדרש לפרויקטים שונים ; בתמורה לשיעור של בין 30% ל-37.5% מזכויות ההון בחברת הפרויקט
מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר אב-גד: "החברה ממשיכה לפעול להרחבת פעילותה העסקית בהתאם לאסטרטגיית החברה. חתימה על הסכם המסגרת הנוכחי עם הפניקס מהווה הבעת אמון בחברה, ומאפשר להרחיב את פעילותה העסקית, לממש את צבר הפרויקטים הקיים וכן להגדיל את היקף הפרויקטים העתידיים תוך זיהוי וניצול הזדמנויות בשוק, גם בעת הנוכחית".
אב-גד החזקות בע"מ, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על השלמה וחתימה על הסכם מסגרת עם הפניקס לשקעה באמצעות החברה ו/או חברת בת (100%) של החברה, לפיו הפניקס תעמיד לחברה מסגרת השקעה בסך של כ-250 מיליון שקל, למשך תקופה בת 4 שנים, לצורך מימון ההון העצמי הנדרש בפרויקטים של החברה (פרויקטים שעומדים בתנאי סף אשר יקבעו בהסכם כאמור, אם וככל שייחתם). כמו כן, להפניקס תינתן האפשרות להגדלת מסגרת ההשקעה בסכומים נוספים עד לסך מצטבר של כ-400 מיליון שקל .
החברה תעניק להפניקס זכות ראשונים להשקיע בפרויקטים אשר יוצעו לה על ידי החברה. ככל והפניקס תהא מעוניינת להשקיע בפרויקט מסוים, תעמיד הפניקס לחברת הפרויקט הון עצמי השווה לשיעור של בין 60% ל-75% מסך ההון העצמי הנדרש לפרויקט הרלבנטי.
בתמורה להעמדת חלק הפניקס בהון העצמי הנדרש לפרויקט הרלבנטי, תוקצנה להפניקס זכויות בהון חברת הפרויקט, המהוות בדילול מלא מחצית משיעור חלק הפניקס בהון העצמי, כך שיוקצו להפניקס בין 30% ל-37.5% מזכויות ההון בחברת הפרויקט, לרבות זכות לקבלת רווחי הפרויקט בהתאם לשיעור החלק היחסי של הפניקס בהון חברת הפרויקט.
בנוסף, הוסכם בין הצדדים כי פעילות החברה בתחום ההתחדשות העירונית, כפי שיוסכם בהסכם הסופי, תרוכז באמצעות חברת בת (100%) של החברה. להפניקס תינתן אופציה לרכישת עד 20% ממניות חברת הבת.

אודות אב-גד החזקות בע"מ
אב-גד החזקות בע"מ הינה חברת ייזום ובניה למגורים וביצוע (עצמי) המתמחה בשוק ההתחדשות העירונית. החברה נוסדה בשנת 1996 ע"י אל"מ במיל' מיכאל רצון, ומנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, ראם רצון, ומונה כיום 30 עובדים בעלי ניסיון רב בתחומי הנדל"ן השונים. החברה מתמקדת באזורי ביקוש בלבד והינה בעלת מומחיות רבה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בכל האספקטים השונים. מאז הקמתה, יזמה והקימה כ-618 יחידות בכ-18 פרויקטים שונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il