TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קדימהסטם בדרך לארה"ב: חתמה על מזכר הבנות למיזוג עם חברה שנסחרת בנאסד"ק


קדימהסטם
בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו כ-88% ממניות ההחברה הממוזגת
חברת קדימהסטם (ת"א:KDST) חברת מובילה בתחום התרפיה התאית, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים פורצי שדרך לטיפול במחלות ALS וסוכרת, מודיעה כי החברה חתמה על הסכם עקרונות למיזוג עם חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק בארה"ב. בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו בכ-88% ממניות החברה הממוזגת לאחר המיזוג, והחברה תחדל להיסחר בבורסה בתל אביב. זאת, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, להתקרב לשווקי היעד של תחום פעילותה ולשוק ההון האמריקאי.

כחלק מתנאי ההסכם, התחייבה קדימהסטם כי בקופתה יהיו כ-5 מיליון דולר לרבות הון שיגויס בד בבד עם השלמת העסקה ותחילת המסחר מבעלי מניות קיימים ומשקיעים נוספים.

רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "זה צעד חשוב נוסף לצורך רישום החברה בנאסד"ק שהינו יעד חשוב והכרחי בהתפתחותה של קדימהסטם והתקדמותה לשווקי היעד של החברה בארה"ב, כפי שהצהרנו בעבר. הסכם העקרונות שנחתם מגיע בהמשך לדיווח החברה על קבלת אישור שהתקבל מה-FDA לביצוע ניסוי קליני שלב 2a בארה"ב ל-ALS, ולהסכם הפיתוח המשותף שחתמנו עם חברת iTolerance. האמריקאית למוצר בתחום הסכרת אשר לאחרונה דיווחנו על INTERCT מוצלח מול ה FDA. החשיפה לשוק ההון האמריקאי תסייע לפיתוח הנכסים הקליניים של החברה וההכנות לניסוי הקליני המתוכנן לארה"ב וכפועל יוצא ישיא ערך לבעלי המניות של החברה".

אודות קדימהסטם;
קדימהסטם היא חברת ביוטכנולוגיה לתרפיה תאית הנמצאת בשלבים קליניים. החברה מפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים אלוגניים, המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית שלה לריבוי
והתמיינות של תאי גזע עובריים אנושיים (hESCs) לתאים פונקציונליים. , AstroRx® המוצר המוביל של החברה, הוא טיפול בתאי אסטרוציטים בפיתוח קליני לטיפול ב-ALS ובמחקרים פרה-קליניים להתוויות נוירודגנרטיביות אחרות.

IsletRx הוא הטיפול של החברה לסוכרת. IsletRx מורכב מתאי לבלב פונקציונליים, המייצרים ומשחררים אינסולין וגלוקגון, שנועדו לטפל ולרפא חולים עם סוכרת תלוית אינסולין.

קדימהסטם הוקמה על ידי פרופסור מישל רבל, המדען הראשי של החברה ופרופסור אמריטוס לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן למדע. פרופסור רבל קיבל את פרס ישראל על המצאה ופיתוח של Rebif®, תרופה שוברת קופות לטיפול בטרשת נפוצה הנמכרת ברחבי העולם. קדימהסטם נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימן בבורסה בת"א: KDST).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il