TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביומיט מדווחת על הסכם הפצה


ביומיט
של חברת הפרוטפוליו רילבייט עם רשת מעדני גורמה. מכירות מוצריה של רילבייט יחלו במחצית הראשונה של 2022
פתח-תקווה, 16 בדצמבר 2021, שותפות ביומיט פודטק בע"מ, העוסקת בהשקעות בתחום תחליפי הבשר, מדווחת כי חברת הפרוטפוליו רילבייט, עדכנה כי התקשרה עם חברת ח.י מעדני גורמה בע"מ, המפעילה רשת של למעלה מ-100 קצביות ואטליזים בפריסה ארצית, בהסכם הפצה ושיווק בתחומי מדינת ישראל של מוצרים חדשניים בתחום תחליפי הבשר המפותחים על ידי רילבייט. הפצת המוצרים צפויה להתחיל במהלך החציון הראשון של 2022.
הפצת מוצריה של רילבייט, העוסקת בפיתוח, שיווק, והפצה של תחליף בשר על בסיס חלבון מן הצומח תבוצע על ידי גורמה תבוצע בקצביות ואטליזים אותם מפעילה גורמה ובהם נמכרים מוצרי בשר טרי, לרבות קצביות ואטליזים הממוקמים במרכולים גדולים. הצדדים הסכימו כי בתום תקופת זמן קצובה לאחר המועד בו תחל ריבלייט לשווק את המוצרים באופן מסחרי ידונו הצדדים בכמויות אשר מעדני גורמה תהיה מחויבת להזמין מרילבייט במהלך כל תקופת 12 חודשים שלאחר מועד תחילת האספקה, כאשר נכון למועד דיווח זה, כחלק מבדיקת השוק, גורמה אינה מחויבת לכמות הזמנה מינימלית.
בתום תקופה שהוסכמה בין הצדדים, לאחר תחילת שיווק המוצרים בפועל על ידי גורמה ובכפוף לעמידת גורמה ביעדי המכירות כפי שיסוכמו בעתיד בין הצדדים, תהיה גורמה המפיצה הבלעדית של המוצרים כמוצר טרי בערוצי ההפצה ובאזור ההפצה בלבד. בנוסף, גורמה התחייבה שלא להפיץ, למכור ו/או לסחור במוצרים דומים למוצרי ההפצה.
מעדני גורמה, שהנה משקיע אסטרטגי ברילבייט, הנה ספקית בשר ורשת המונה למעלה מ-100 סניפים ברחבי הארץ, בהם שבעה סניפי בית ועוד עשרות נקודות מכירה בזכיינות ברשתות מזון נבחרות ובניהן יוחננוף, מחסני השוק, קואופ-שוק אדום-ירוק ועוד.
זהו הסכם הפצה שני של חברת רילבייט, אשר התקשרה עם תאגיד מזון מוביל בישראל אשר העמיד לרשותה מימון בהיקף של 2 מיליון ₪, כאשר רילבייט תספק את מוצריה לתאגיד המזון בתמורה להחזר מסגרת המימון שהעמיד לרשותה התאגיד ולחלופין יוכל התאגיד להמיר את יתרת המימון בהשקעה ברילבייט.
רילבייט פיתחה תחליפי בשר בקר ובשר עוף המבוססים על רכיבים מן הצומח בתווית נקייה (Clean Label). לחברה תהליך ייצור חדשני אשר עושה שימוש בירקות וברכיבים טריים אשר לא עברו עיבוד. המוצרים מורכבים מחמישה או שישה רכיבים בסיסיים בלבד, בשונה מרכיבים מעובדים בעלי תכונות הדבקה המיוצרים בתהליכי עיבוד רבים, אשר הינם תהליכים יקרים ומסובכים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il