TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורום המנהיגות הנשית של ישראל חגג שנה להקמתו


פורום נשים קרדיט: מקס נויז
הפורום התארח בקמפוס מיקרוסופט החדש בהרצליה. כ-40 מנכ"ליות ומנהלות מובילות בתעשייה התכנסו הערב (ג') בקמפוס מיקרוסופט החדש בהרצליה, לציון שנה להקמת פורום המנהיגות הנשית של ישראל
מדובר בפורום של מנכ"ליות אשר במסגרתו נפגשות נשים העומדות בראש המערכות הגדולות במדינה בקבוצות מצומצמות ואינטימיות באופן קבוע ודנות בתמות הנגזרות מעולם המנהיגות, הניהול הבכיר והמימוש העצמי בהנחיית ורד רמון ריבלין. הפורום, הוקם על-ידי העיתונאית ורד רמון-ריבלין, אשר ערכה במשך כ-12 שנה את מגזין ליידי גלובס וטל אלכסנדרוביץ'-שגב, מנכ"לית בן-חורין אלכסנדרוביץ', במטרה להצמיח ולחזק את המנהיגות הנשית בישראל בכל התחומים. את הפורום אירחה רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל ומחלוצות הפורום.
במסגרת הביקור סיירו חברות הפורום בקמפוס מיקרוסופט החדש ונחשפו לעקרונות הנגישות, החדשנות הטכנולוגית וה-Employee experience בקמפוס. לאחר מכן נערכה קבלת פנים מיוחדת ממטבחו של חיים כהן ובתום האירוע נהנו המשתתפות מהרצאה של יערה קידר, אוצרת והיסטוריונית אופנה בנושא האומנית פרידה קאלו.
במסגרת האירוע הוכרזה עינת גז, מנכ"לית פאפאיה גלובל לאשת השנה של ישראל 2021. גז, הייתה לאישה הראשונה להקים והעומדת בראש חברת יוניקורן ישראלית. המערכת שייסדה בשנת 2016 כפלטפורמה לניהול שכר גלובאלי, שילשה את שוויה בשנה החולפת למעל 3 מיליארד דולר. בראיון שערכה רמון ריבלין עם עינת גז היא דיברה איתה על מסע הפיצוי העצמי שעשתה כמי שנולדה כבת לאם שהחיים התאכזרו אליה קשות, מה שאילץ את גז לפתח חוסן מגיל צעיר מאוד עד לפסגות העשייה אליהן הגיעה.

ורד רמון ריבלין ריגשה בדבריה: "המיזם נולד מהחיים עצמם. מצאנו יחד אמת, עומק וקרבה שלא ניתן לחלוק עם ציבור רחב. גם הנשים הכי חזקות ועוצמתיות במשק חוות פחדים, חולשות, חוסר ביטחון ותחושת לבד. לראות נשים עוצמתיות כל-כך שעומדות בראש הפירמידה זה משהו שהיה אפשר לחלום עליו לפני עשור. אחרי מהפכת האנטיביוטיקה והמחשב, המהפכה השלישית ששינתה הכל במאה ה20 היא המאבק לשוויון זכויות לנשים, ואחד הביטויים של המהפכה הזו הוא המנהיגות הנשית. כי אין שוויון זכויות בלי שנשים ישבו בשולחן מקבלי ההחלטות. יש מעט נשים בראש הפירמידה. בואו נשנה את זה. בואו נדאג שהדברים לא ישארו רק בפורום אלא יוטמעו בארגונים שאתן עומדות בראשם. יש לכן הכוח להנביט את הזרעים למנהיגות הנשית העתידית שתצמח״.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל בירכה את המשתתפות: "המפגשים של פורום המנהיגות הנשית לאורך כל השנה, מהווים סביבה מפרה בה ניתן לשתף בסיפורי הצלחה ובדילמות. הנושא של הנהגה והנהגה נשית בפרט הוא נושא קרוב לליבי ואני מאוד גאה להוביל ארגון שבו 40% הן נשים. פורום המנהיגות מהווה פלטפורמה למנכ"ליות בכירות במשק הישראלי לדיון וקידום נושאים וכולנו מחוייבות לייצר מודלים ולהוביל מנטורינג עבור נשים החל מגיל צעיר."

טל אלכסנדרוביץ'- שגב, אמרה באירוע: "החיבור שנוצר במסגרת הפורום הוא נבחרת החלומות והגלקטיקוס של המשק הישראלי. כל אחת מאיתנו מחוייבת בארגון שאותו היא מנהלת לאפשר, לפתח, להיות מודעות ולייצר תוצאות גם ביכולת שלנו לאפשר לעוד נשים להתקדם, להתפתח ולהבין שמוקמנו בשולחן קבלת ההחלטות".

בין המשתתפות בפורום: רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, תמר יסעור, יו"ר ישראכרט חדווה בר, המפקחת על הבנקים לשעבר פרופ' רונית סאצ׳י פאיינרו, מפתחת החיסון לסרטן, אמי פלמור, יו"ר חברת החשמל עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל עינת נמש, מנהלת פעילות גוגל ישראל, מדענית הטילים דר ענבל קרייס, סיגל בר צבי, שהתמנתה החודש כנציבה הראשונה במשטרה התפקיד מבצעי, דלית זילבר, מנכלית מנהל התכנון של ישראל, טל אוחנה, ראש עיריית ירוחם, ענת אנגל, מנכלית בית החולים וולפסון, ד״ר סיגל סדצקי, יעל אנדורן, מנכ"לית האוצר הראשונה, יעל אלמור מנכ"לית הטוטו, ד״ר איילת בן עזר, מנכלית אוניברסיטת רייכמן ועוד רבות אחרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il