TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבוג'ן מודיעה על מינויה של גב' שרית פירון ליושבת ראש דירקטוריון החברה


Sarit Firon - Chairperson of Evogene
היו"ר המכהן, מרטין גרסטל, לא יציג את מועמדותו לכהונה נוספת
רחובות, ישראל, אבוג'ן (NASDAQ: EVGN, TASE: EVGN) חברה מובילה לביולוגיה מיחשובית שמטרתה להוביל מהפכה בתהליכי הפיתוח של מוצרים לתעשיות מדעי החיים, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה החליט למנות את הגב' שרית פירון ליושבת ראש הדירקטוריון לאחר, ובכפוף, לבחירתה מחדש לתפקיד דירקטור באסיפה הכללית הקרובה של החברה. מר מרטין גרסטל, היו"ר הנוכחי של אבוג'ן, הודיע לאחרונה לדירקטוריון כי אינו מתכוון להציג את מועמדותו לבחירה מחדש לדירקטוריון, לאחר כהונה של קרוב ל-20 שנה בתפקיד.
מר גרסטל אמר: "אני גאה מאוד במסע שעשתה חברת אבוג'ן מאז הקמתה ועד למקום שבו היא נמצאת כיום. פיתחנו יכולות חיזוי מיחשובי ייחודיות בעלות טווח יישום רחב, שהובילו לקידום מהיר ומבטיח של צנרות פיתוח מוצרים עבור מגוון שווקים המתבססים על מדעי החיים. לאחר ששירתתי בדירקטוריון החברה מאז הקמתה, אני סבור שהגיע הזמן להעביר את המושכות ולכן החלטתי שלא להציג את מועמדותי לכהונה נוספת. היה לי העונג לעבוד עם שרית מאז מינויה לדירקטוריון ב-2016 ואין לי ספק שהיא האדם המתאים לכהן כיו"ר הדירקטוריון. אני מצפה לתמוך בה בכניסה לתפקידה החדשה."
מר עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן, אמר, "אני מודה למרטין על ההנהגה והחזון שלו כיו"ר הדירקטוריון ועל תרומתו רבת הערך להתפתחותה של אבוג'ן במשך קרוב לשני עשורים. אני רוצה גם להודות לו אישית על ההדרכה והתמיכה שהעניק לי בתפקידי כנשיא ומנכ"ל."
מר חביב המשיך, "אנו שמחים שגב' שרית פירון קיבלה על עצמה את התפקיד החדש בהובלה של אבוג'ן. שרית היא אחת המשקיעות בעלות ההישגים המרשימים ביותר בישראל וידועה ביכולתה לסייע ליצירת ערך בחברות ולהביאן להנפקות ראשונות ולרכישות. שרית מביאה עימה לאבוג'ן יותר מ-27 שנות ניסיון ניהולי ובהשקעות גלובליות בעמק הסיליקון, ניו יורק ותל אביב. היא שימשה בתפקידי ניהול רבים כמנכ"לית, מנהלת כספים, יושבת ראש וחברת דירקטוריון בחברות טכנולוגיה גדולות. שרית משמשת כדירקטורית באבוג'ן מאוגוסט 2016 ומכירה היטב את החברה וחברות הבנות שלה. אני בטוח כי כל אלה יאפשרו מעבר חלק לתפקידה החדש כיו"ר הדירקטוריון."

"לכבוד לי לקבל את ההזדמנות להוביל את אבוג'ן כיו"ר הבאה של החברה. אבוג'ן היא חברה יוצאת דופן עם יכולות חיזוי ייחודיות לגילוי ופיתוח מוצרים וצנרת פיתוח מוצרים מרשימה של חברות הבנות שלה," אמרה גב' שרית פירון. "אני מצפה לעבודה המשותפת עם עמיתי לדירקטוריון, עופר וכל צוות הניהול הבכיר, בכדי להוביל את אבוג'ן לשלב הבא ביצירת ערך לחברה והכרה מצד שוקי ההון."
שרית פירון היא שותפה בקבוצת Team8 ושותפה מנהלת ב- Team8 Capital, זרוע ההשקעות של הקבוצה. לפני שהצטרפה ל-Team8 Capital, שרית שימשה שותפה מנהלת ב-Cerca Partners, שהשקיעה בחברות טכנולוגיה בשוק הישראלי והשתתפה בכמה מהרכישות וההנפקות הנודעות ביותר בישראל, לרבות ArmisFiverr (NYSE:FVRR), Innoviz, Demisto ואחרות. היא גם הובילה סבב מימון Seed ב-Datorama, תוך מילוי תפקיד פעיל בדירקטוריון עד לרכישתה של החברה על-ידי Salesforce תמורת 800 מיליון דולר. היא משמשת חברת דירקטוריון של Perion Network Ltd. (NASDAQ: PERI).
לפני כן, כיהנה שרית כמנכ"לית ומנהלת כספים ראשית בחברות טכנולוגיה שונות, שאותן הובילה להנפקות ראשונות ולמיזוגים ורכישות. בין השאר, שימשה כמנהלת הכספים הראשית של MediaMind בעת הנפקתה בנסד"ק ורכישתה על-ידי DG Corp תמורת 517 מיליון דולר. לגב' פירון תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

אודות אבוג'ן
אבוג'ן (NASDAQ: EVGN, TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך פיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם, חקלאות ויישומים תעשייתיים. השילוב של הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI) איפשרו לאבוג'ן לפתח את הטכנולוגיה הייחודית שלה, פלטפורמת ה- CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB נועדה לגילוי מחשובי ופיתוח של מוצרים בתחומי מדעי החיים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים – המהווים את רכיבי הליבה של מוצרים אלו. אבוג'ן מחזיקה במספר חברות-בנות אשר עושות שימוש בפלטפורמת ה- CPB לפיתוח מוצריהן: תרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי, קנאביס רפואי, אג-ביולוג'יקלס, כימיה לחקלאות, שיפור תכונות בזרעים ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון. למידע נוסף: www.evogene.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il