TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת ברוש החלה במכירת דירות בעיר תל אביב, במגוון פרויקטים ברובע 4


3dvision הדמיה רחוב בלוך
ברוש מודיעה על יציאה לשיווק ולמכירה של דירות בפרויקטים שהחברה מקדמת בעיר תל אביב, במתווה של התחדשות עירונית, הריסה ובניה מחדש ותחת הסלוגן TLV BY BROSH
מדובר בפרויקטי בוטיק באזורים המבוקשים ביותר בתל אביב:
צמד בניינים ברחוב בלוך, בין כיכר רבין לבין כיכר המדינה
וצמד בניינים ברחוב לואי מרשל, בצפון החדש של תל אביב.
ברחובות אלו ייהרסו כ- 45 יח"ד ובמקומן ייבנו כ-90 יח"ד יוקרה הכוללים פנטהאוזים רחבי ידיים המתפרסים על פני קומות שלמות ובריכות שחייה

היקף הכנסות הפרויקטים החדשים בת״א מוערך בכ-220 מיליון ש״ח
מחירי הדירות - החל מ-55 אלף ₪ למ"ר.
דירת 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר תעלה כ-5.5 מיליון ₪.

לקבוצת ברוש חברה מבצעת וחברה יזמית עם ניסיון רב שנים.
בראש הקבוצה עומדים ניר ברוש, מייסד ומבעלי החברה,
ואילת גונן ברוש, סמנכ״לית שיווק של הקבוצה.
בראש הזרוע היזמית עומד אורעד יצחקי,
המשמש כמנכ"ל חברת הבת - ברוש ניר יזמות בע״מ.

הזרוע היזמית של הקבוצה- "ברוש ניר יזמות", יוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים בעיקר בתל אביב, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של חברת האם ברוש ניר עבודות הנדסה ובנין בע״מ.

קבוצת ברוש מודיעה על יציאה לשיווק ולמכירת דירות בפרויקטים של החברה בתל אביב, במסגרת התחדשות העירונית- תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש). הפרויקטים ממוקמים ברחובות בלוך ולואי מרשל בתל אביב, סה"כ 4 בנייני בוטיק עם עשרות יח"ד. הריסת הבניינים צפויה בחודשים הקרובים.
בנוסף לפרויקטים ברחובות בלוך ולואי מרשל, לקבוצה מגוון פרויקטים יוקרתיים בתהליכי רישוי, תכנון וביצוע ברחבי העיר תל אביב, בין היתר ברח' רוממה 40 בשכונת נאות אפקה על גבול שכונת צהלה, ברחוב ויצמן, יהודה מכבי, פישמן מימון ועוד.

מדברי ניר ברוש, מייסד ומבעלי החברה: "ברוש היא חברה היזמית עוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית. אחד הדגשים החשובים היא העובדה כי אנו מבצעים את הפרויקטים שאותם אנו יוזמים. הבאנו לתחום המגורים את המקצועיות שרכשנו לאורך השנים. זה כולל דיוק בבניה והקפדה מרבית על בטיחות בעבודה. אנחנו דואגים לאיזון בין הייזום לביצוע ולשיתוף פעולה בין כל הגורמים בחברה מהשלב הראשוני של הפרויקט ועד להשלמתו".

את היציאה לשיווק בתל אביב יגבה מהלך פרסומי של החברה, תחת הקונספט הפרסומיTLV BY BROSH .

על הפרויקטים של חברת ברוש בתל אביב שיצאו לשיווק בימים אלה:
בלוך 36, ת"א - ברוש תבצע את הפרויקט במסגרת הפעילות המשותפת עם 'עזרה ובצרון', שתוכנן לפי תוכנית הרובעים. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית תחת תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתו ייהרס בניין בן 8 יח"ד, ובמקומו יוקם
בניין חדש בן 16 יח״ד בתכנון משרד MY Architects, בראשותם של האדריכלים יואש ינקוביץ ומרק טופילסקי.

בלוך 34, ת"א - הבניין הצמוד לבלוך 36 שכולל 13 יח"ד, ייהרס אף הוא לטובת הקמת בניין חדש בן 27 יח"ד, גם הוא בתכנון משרד MY Architects.
צמד בנייני הבוטיק הללו, בין כיכר רבין לבין כיכר המדינה, נמצאים במרחק הליכה רגלית מהלב הפועם של תל אביב.

לואי מרשל 2-4, ת"א - פרויקט שיבנה במסגרת הפעילות של החברה בתחום התחדשות עירונית תחת התוכנית של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתו ייבנו 43 יח"ד במקום 24 יח"ד הקיימות שם כיום.
צמד בניינים ייחודי זה ממוקם בלב הצפון החדש של ת"א, אחד האזורים המבוקשים בעיר.
הפרויקט נהנה ממיקום אידיאלי הממזג בין החיים בלב העיר על כל האפשרויות שבה, יחד עם צמידות לפארק הירקון המעניקה סביבה ירוקה, שקטה ופסטורלית.

על קבוצת ברוש - רקע על החברה:
קבוצת ברוש מאחדת בתוכה חברה מבצעת וחברה יזמית עם ניסיון רב שנים.
ברוש ניר עבודות הנדסה ובניין בע"מ, ברוש ניר יזמות בע"מ.



על ברוש ניר עבודות הנדסה ובניין:
חברת ברוש ניר עבודות הנדסה ובניין, הינה חברה קבלנית ותיקה שנוסדה בשנת 1995, והינה בעלת יכולות ביצועיות מהטובות בענף הבנייה. ברוש ניר עבודות הנדסה הינה קבלן מורשה בסיווג הגבוה ביותר ג'-5 בלתי מוגבל ומורשה לעבודות ממשלתיות.
החברה מביאה איתה שנות ניסיון רבות בייזום, בביצוע ובבניית פרויקטים מורכבים במטרה לתת את המענה הטוב ביותר לכל פרויקט, תוך הקפדה על ערכים של מצוינות, מקצוענות, איכות הבנייה, דיוק, בטיחות וגהות בעבודה, ושירות לקוחות מעולה.
לחברה ניסיון של מעל 25 שנים בבנייה של פרויקטים הנדסיים מורכבים, ומאז הקמתה, בנתה יותר מ-500 אלף מ”ר ביותר מ-200 פרויקטים, ביניהם מגורים, קניונים, מסחר, תעשייה, משרדים, מלונאות, דיור מוגן, מבני ציבור, מתקנים ממשלתיים וצבאיים, כל זאת ועוד עבור היזמיות הגדולות בישראל והחברות הגדולות במשק, בהן: קבוצת עזריאלי, מליסרון, עופר השקעות, שיכון ובינוי, שופרסל, הריבוע הכחול, בתי מלון עבור רשת פרימה, דיור מוגן פאלאס מודיעין, בריטיש ישראל, אינטל, חיל ההנדסה האמריקאי, משרד הביטחון, חברת החשמל, רכבת ישראל.
בין הפרויקטים נמנים: גרנד קניון באר שבע, קניון ומגדל אבנת בפתח-תקוה, קניון איילון ר"ג, בניית השלד לבית החולים הממוגן הראשון מסוגו שנבנה בארץ, עבור אסותא באשדוד והרחבת קניון עיר ימים נתניה, עימו עלתה החברה לשלב הגמר בתחרות למצויינות בבנייה של אירגון בוני הארץ לשנת 2021
החברה בעלת תקן ISO 9001 ותקן בטיחות ובריאות בתעסוקה ISO 4500
החברה אף שייכת למאגר חברות הבנייה היוקרתיות של ״עזרה וביצרון״ בתחום ההתחדשות עירונית,

על ברוש ניר יזמות:
חברת ברוש ניר יזמות נוסדה בשנת 2009 ומשמשת כזרוע היזמית של הקבוצה, היוזמת, מתכננת ומבצעת פרויקטים למגורים בערים תל אביב, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא.
החברה פועלת בתחום היזמות למגורים וגם מקדמת פרויקטים להתחדשות עירונית, אם באמצעות רכישת קרקע במכרזים, או במסגרת עסקאות קומבינציה שונות. חברת ברוש ניר יזמות הינה שחקן חשוב, משמעותי ומרכזי בתל-אביב בתחום ההתחדשות העירונית והיזמות למגורים.
החברה יוזמת ומבצעת באמצעות הזרוע הביצועית את הפרויקטים שהיא יוזמת.

לקבוצה מגוון פרויקטים יוקרתיים בתהליכי רישוי, תכנון וביצוע ברחבי העיר תל אביב, בין היתר ברח' רוממה 40 בשכונת נאות אפקה על גבול שכונת צהלה, ברחובות בלוך, לואי מרשל, ויצמן, יהודה מכבי, פישמן מימון ועוד, כל זאת תוך מתן דגש על תכנון מוקפד לכל פרויקט, ותוך שילוב כוחות מנצח בין הזרוע היזמית ובין הזרוע המבצעת, החל מהשלב הראשוני של התכנון ועד ליווי פעיל של מאות משפחות בדרך לביתן החדש.

שילוב בין חברת ביצוע לחברה יזמית - One Stop Shop.
לקבוצת ברוש יתרון מובהק בתכנון ובביצוע פרויקטים להתחדשות עירונית, בהיותה חברה יזמית ומבצעת כאחד, הכל תחת קורת גג אחת.
הסינרגיה המוצלחת בין הזרוע היזמית לבין זרוע הביצוע, האחראית על ההוצאה לפועל של כלל הפרויקטים בקבוצה, מאפשרת לה להעניק ללקוחותיה שירות מקיף ויסודי לצד שקט נפשי.
כל פרויקט עובר בחינה יסודית - הנדסית ויזמית כאחד, תוך יכולת לשקלל מראש את כל המרכיבים הכרוכים בתכנון, ברישוי ובביצוע, ולהגיע לרמת ודאות גדולה - גם עבור הקבוצה וגם עבור בעלי הדירות.
שיתוף הפעולה ההדוק בין הזרועות תורם לקידום הפרויקטים בביטחון, ביעילות ובמהירות..


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il