TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת קרדן נדל"ן פותחת את שנת 2021 עם זינוק במכירות, צמיחה דו-ספרתית בהכנסות ועלייה חדה ברווחים


עמוס דבוש, מנכל קרדן נדלן, צילום מיכל ארבל
ההכנסות ברבעון צמחו בכ-53% לכ-168 מיליון שקל – הודות לגידול במכירת דירות ומקצב ההתקדמות בפרויקטים
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון עלה בכ-88% לכ-15.2 מיליון שקל

זינוק בהיקף מכירת יחידות דיור ביחס לרבעון הקודם ולרבעון המקביל אשתקד – ברבעון הראשון של שנת 2021 מכרה החברה 62 דירות, בהשוואה למכירת 37 דירות ברבעון הקודם ומכירת 19 דירות ברבעון המקביל אשתקד

העלייה החדה בקצב מכירת דירות נמשכה עד למועד פרסום הדוחות

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אנו פותחים את שנת 2021 עם צמיחה גבוהה בהכנסות כנגזרת מהעלייה החדה בקצב מכירת דירות – ברבעון הראשון של השנה מכרנו יחידות דיור בהיקף של למעלה מפי 3 ביחס למכירות ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה בהכנסות השפיעה על שורת הרווח הנקי עם עלייה של כ-88% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד. בידי החברה קופת מזומנים גדולה שתאפשר לנו לנצל הזדמנויות עסקיות, בהתאם לתכנית האסטרטגית להגדלת היקפי הפעילות בישראל, בדרך של רכישת קרקעות להקמת מבני מגורים, עסקאות קומבינציה ופיתוח משמעותי של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית".

חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, בשליטת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021, המלמדות על זינוק בקצב מכירת דירות, צמיחה דו-ספרתית בהכנסות ועלייה חדה ברווחים. החברה ממשיכה לפעול להגדלת עתודות הקרקע לבנייה למגורים בהתאם לתכנית האסטרטגית שלה.

עיקרי התוצאות לרבעון הראשון של שנת 2021:
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 צמחו בכ-53% לכ-168 מיליון שקל, בהשוואה לכ-110 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מעלייה חדה בהכנסות ממכירת דירות שהושפעו מעלייה בכמות יחידות הדיור במקביל להתקדמות בקצב ביצוע הפרויקטים.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה בכ-37% לכ-32 מיליון שקל (כ-19% מההכנסות), בהשוואה לכ-23 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נבעה מהצמיחה האמורה בהכנסות ממכירת דירות, וכן משיפור ברווחיות במגזר ביצוע עבודות בניה באמצעות חברת אל-הר.

בשורה התחתונה, החברה מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2021 עם עלייה של כ-88% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-15.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-8.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה בעיקר מהגידול האמור בהיקף הפעילות במגזר המגורים.

מכירות:
החברה הציגה זינוק חד בקצב מכירת דירות ביחס לרבעון הקודם ולרבעון המקביל אשתקד – במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021 מכרה החברה 62 יחידות דיור, בהשוואה למכירת 37 יחידות דיור ברבעון הקודם ובהשוואה למכירת 19 יחידות דיור ברבעון המקביל אשתקד.

המגמה החיובית בקצב המכירות ממשיכה גם לאחר תאריך המאזן - מתחילת חודש אפריל ועד למועד פרסום הדוחות הכספיים מכרה החברה 46 יחידות דיור נוספות.
נכון לסוף רבעון ראשון של 2021, לחברה 581 יחידות דיור בשלבי ביצוע ושיווק שונים ב-10 פרויקטים שונים.
מאזן ליום ה-31.03.2021 והתפתחויות אחרונות:
לחברה (בדוח המאוחד) היקף מזומנים ושווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בסכום כולל של כ-438 מיליון שקל.

הונה העצמי של החברה הסתכם בכ-538 מיליון שקל (כ-535 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות), והוא מהווה כ-44.9% מסך המאזן (בניכוי מקדמות מרוכשי דירות והתחייבויות לבעלי קרקעות) – זאת לאחר חלוקת דיבידנד לבעלי מניות החברה בסך של כ-20 מיליון שקל ששולם בחודש אפריל השנה.

בחודש מרס 2021, חתמה החברה על הסכם עם שותף לרכישת 60% מזכויותיו בקרקע לבניית כ-400 יחידות דיור בעפולה, וזאת בתמורה לכ-17 מיליון שקל. העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, ולהערכת החברה ניתן יהיה להקים במתחם כ-1,000 יחידות דיור.

בחודש פברואר 2021, החברה רכשה יחד עם קרן ריאליטי (בחלקים שווים) מתחם הממוקם בדרום ת"א-יפו בהיקף כולל של כ-26 דונם המשמשים כיום בשימושים מעורבים לתעשייה, משרדים ומסחר. תמורת המקרקעין צפויות קרדן נדל"ן וקרן ריאליטי לשלם סכום כולל של עד כ-337 מיליון שקל (בחלקים שווים). בכוונת החברה לקדם במתחם תכנית בהתאם לתכנית המתאר של ת"א-יפו אשר עתידה לכלול, אם וכאשר תאושר התכנית, זכויות לבניית מאות יחידות מגורים ושטחי תעסוקה ומסחר.

בחודש פברואר 2021, חתמה החברה על הסכם עם שותפות המחזיקה בקרקע חקלאית בשטח של כ-192 דונם באזור השרון. על פי ההסכם בין הצדדים, קרדן נדל"ן תעניק לשותפות שירותי ניהול ותכנון שעיקרם קידום תוכנית חדשה לבנייה למגורים. במקביל, חתמו הצדדים על הסכם לפיו הוענקה לשותפות אופציה, שמימושה כפוף לאישור התכנית, לחייב את החברה לרכוש 50% מהזכויות בשותפות לפי תמורה שתשקף את שווי השותפות מסמוך לאחר אישור התכנית. להערכת החברה, אם וככל שתאושר תכנית מפורטת לבנייה במקרקעין כאמור, ניתן יהיה להקים על המקרקעין כ-1,250 יחידות דיור או יותר.

בחודש אפריל 2021, הודיעה החברה על משא ומתן מתקדם לחתימה על הסכם לרכישת קרקע בבעלות פרטית בירושלים, בשטח של כ-50 דונם, בדרך של עסקת קומבינציה ו/או תמורות במקרקעין. במקביל, החברה תתחייב לקדם תב"ע חדשה על המקרקעין לבנייה למגורים. להערכת החברה, ככל שתאושר תכנית לבנייה במקרקעין, ניתן יהיה להקים בשטח זה כ-1,000 יחידות דיור.

העסקאות הנ"ל מצטרפות לעסקאות נוספות שביצעה החברה בשנה האחרונה באשדוד, בגן יבנה, בגבעת שמואל ובתל אביב בקרקעות המיועדות לבניית מאות יחידות דיור .

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. החברה מעורבת בקידום ופיתוח פרויקטים בערים רבות בהן: ירושלים, תל אביב, חולון, באר יעקב, אשדוד, גן יבנה, גני תקווה, גבעת שמואל, נתניה, חדרה, רמת גן, רחובות, קרית מוצקין, נהריה, עפולה ועוד. לחברה אגרות חוב המדורגות A3 באופק דירוג יציב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il