TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אוגווינד מפרסמת את דוחותיה הכספיים לשנת 2020


אוגווינד
מגזר אגירת האנרגיה למשק החשמל (AirBattery) מציג צבר הזמנות של 166 מגה וואט לשעה באפליקציות אגירה שונות בשיתוף עם יזמים מובילים בישראל
מגזר ההתייעלות האנרגטית (AirSmart)
מציג הכנסות בסך של כ – 10 מיליוני ש״ח בשנת 2020, עליה של כ-42% אל מול 2019
בקופת החברה כ – 175 מיליוני ש"ח למימוש תוכנית הצמיחה הגלובלית
ההפסד המתואם לשנת 2020 הסתכם בכ-4 מיליוני ש״ח.
אוגווינד רשמה הוצאה חשבונאית (ולא תזרימיות) בסך של כ-10 מיליוני ש"ח בגין תשלום מבוסס מניות לעובדי החברה וכן כתוצאה מעלייה בהוצאות המחקר והפיתוח בסך של כ- 9 מיליוני ש"ח ביחס לשנת 2019, כחלק מתכנית החברה להאצת תהליכי הפיתוח לקראת יציאה נרחבת לשוק בארץ ובעולם. בתוספת ההוצאות הנ"ל עומד הפסד החברה לשנת 2020על כ- 23 מיליוני ש״ח.


לדברי אור יוגב מנכ״ל ומייסד החברה: ״בשנת 2020 החלה אוגווינד בבניית תשתית אסטרטגית לפריסה וצמיחה גלובלית בשני תחומי הפעילות של החברה. במוצר ה - AirBattery השלימה החברה בהצלחה אבן דרך משמעותית בהוכחת נצילות מערכתית שכללה בדיקות קפדניות במתקן הניסויים ביקום. בתחום העסקי חתמה החברה בשנה זו על שני הסכמים אסטרטגיים עם החברות סולגרין ו-EDF. ביצוע מוצלח של פרויקטים אלו, לצד התקשרויות אחרות של החברה, יוצרים תשתית מצוינת להטמעת ה-AirBattery במגוון פרויקטים בתחום האנרגיה בארץ ובעולם. בנוסף לפעילות מקפת בשוק המקומי, החברה ממקדת היום מאמץ נרחב בחדירה לשווקים בינלאומיים.

אוגווינד ממקדמת מאמצים גם בתחום האגירה לרשת ההולכה, תחום בו למערכת AirBattery יתרונות גדולים ביחס לסוללות ליתיום בשל העובדה שזו אינה מוגבלת במספר הטעינות והפריקות היומיות והיותה מערכת AC TO AC.

בפרויקט יהל הותקנו מכלי האגירה והדחיסה וכעת החברה נערכת להתקנת שאר רכיבי המערכת – קרי המשאבות והטורבינות.

מגזר התייעלות אנרגטית (AirSmart) המשיך לצמוח והציג הכנסות בסך של כ- 10 מיליוני ש"ח על רקע השלמת מספר פרוייקטים אסטרטגיים, עלייה של כ-42% בהשוואה לכ-7 מיליוני ש"ח בשנת 2019 והכנסות של כ-3 מליון ש"ח בשנת 2018.

באשר למערכת ה-AirSmart הוסיף יוגב: "המערכת הותקנה בהצלחה בשנת 2020 בפרויקטים גדולים ומשמעותיים במפעלי שטראוס, ישקר ונשר. באשר לאחרון, מדובר במפעל אשר נחשב למפעל המלט הגדול במזרח התיכון ואחד הגדולים בעולם. אוגווינד הוכיחה בהתקנה זו התיעלות אנרגטית משמעותית תוך ירידה בעלויות וכן שיפור מהותי באמינות מערכת שילוח המלט במפעל. גם בישקר, החברה השנייה בגודלה בעולם בתחום עיבוד שבבי עם מספר סניפים בעולם, סיימנו התקנה מוצלחת של מערכת גדולה שהציגה חסכון אנרגטי רב והתייעלות תפעולית. אני סמוך ובטוח שנדע למנף הצלחות אלו להפצת מערכת AirSmart באירופה וארה״ב.״

״בשנה החולפת הגדלנו משמעותית את כוח האדם שלנו והחברה מונה כיום עשרות עובדים, עם דגש על מחקר, פיתוח ומכירות. בנוסף על כך, החברה פועלת לעבות את הצוות הניהולי שלה ובמסגרת מהלך זה הודיעה כי תמנה את מר גבי זליגסון, לתפקיד יו"ר פעיל של החברה, בכפוף לאישור אסיפת בעלי מניות. גבי זליגסון מביא איתו ניסיון עשיר ומוכח מחברות הנאסד"ק נובה מכשירי מדידה וקורנית דיגיטל, בהן כיהן כמנכ"ל.

גבי, בכובעו כמנכ"ל, הוביל טרנספורמציה של החברות לכדי הפיכתן לחברות גלובליות מובילות שוק בכל קנה מידה, תוך הצפת ערך אדיר למשקיעים. אני שמח שגבי מצא באוגווינד פוטנציאל דומה וראה לנכון להצטרף להובלת החברה כיו״ר פעיל ולתרום בצורה משמעותית לבניית התשתית האירגונית והניהולית."

הרחבה על פעילות החברה במגזרים השונים

מגזר אגירת האנרגיה למשק החשמל (AirBattery) מציג שנת פעילות ענפה בתחום הפיתוח ובתחום המסחרי. החברה פועלת כיום למסחור המוצר בשלושה ערוצים עיקריים:
א. שימוש במערכת בצמידות למתקני ייצור של אנרגיה מתחדשת (Co-Location), וזאת במסגרת הליך תחרותי שמפורסם על ידי רשות החשמל בישראל לקביעת תעריף לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית ורכישתו על ידי רשות החשמל, בתנאי ההליך.
ב. שימוש עצמי של צרכני חשמל תעשייתים ומסחריים ורשתות פרטיות או מרוחקות (המכונה: "מאחורי המונה") בנוסף לאספקת אוויר דחוס בצורה רציפה ובנצילות גבוהה שהינה חלק אינהרנטי ממערכת הAirBattery.

צבר הזמנות



החברה מגדירה צבר הזמנות במגזר זה כהסכם חתום (מזכר הבנות או הסכם מלא) למכירת מערכת ה-AirBattery. הטבלה המוצגת אינה כוללת הכנסות מהסכמי שותפות בפרוייקט, ככל שיש כאלו.
להלן תיאור צבר הזמנות החברה נכון ליום הדוח:


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il