TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינרום רוכשת את אחזקות המיעוט 37.8% בחברת הבת נירלט צבעים


נירלט
בתמורה להקצאת מניות לקיבוצים ניר עוז ונירים בשיעור של 13% מהון המניות של אינרום
במועד השלמת העסקה, תחזיק אינרום ב-100% מהון המניות של נירלט צבעים

קבוצת אינרום תעשיות בנייה, העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרים ופתרונות בעיקר לענפי הבנייה והשיפוצים, באמצעות החברות איטונג, כרמית מיסטר-פיקס ונירלט צבעים, חתמה על הסכם מותנה עם בעלי מניות המיעוט בחברת הבת נירלט צבעים, הקיבוצים ניר עוז ונירים, לרכישת מניותיהם, המהוות 37.8% מהון המניות של נירלט.

מניות המיעוט בנירלט ירכשו על ידי אינרום בתמורה להקצאת 16,260,000 מניות רגילות של אינרום המשקפות ערך של כ-266 מיליון ש"ח על פי מחיר מניית אינרום בבורסה למועד חתימת ההסכם, כשבהשלמת העסקה הן צפויות להגדיל את שוויה הנוכחי של אינרום בבורסה ללמעלה משני מיליארד ש"ח.

במועד השלמת העסקה, תחזיק אינרום ב-100% בהון המניות של נירלט, והקיבוצים יחזיקו ב-13% מהון המניות של אינרום לאחר ההקצאה. הדירקטורים בנירלט מטעם הקיבוצים יסיימו את כהונתם, והסכמי בעלי המניות בנירלט יבוטלו ותוקפם יפקע, כשאינרום תפעל למנות דירקטור שיומלץ על ידי הקיבוצים בדירקטוריון החברה, כפוף לאישורו באסיפת בעלי מניותיה.

ההסכם כפוף להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים, עיקריהם, אישור הבורסה להקצאת המניות על ידי אינרום ורישומן למסחר, וקבלת אישור רשויות המס לאישור העסקה כ"מיזוג על דרך החלפת מניות" ללא חבות מס בעת ביצועה. המועד האחרון להתקיימות התנאים המתלים שנקבע בהסכם הינו תוך 90 יום ממועד החתימה בכפוף לזכות הצדדים להסכים במשותף ובכתב על הארכת מועד זה.
נועם שצ'לקה, מנכ"ל אינרום, מסר: "אנו שבעי רצון מהמהלך לחיזוק השותפות הטובה וארוכת השנים עם הקיבוצים ניר עוז ונירים, ושמחים על הפיכתם לבעלי מניות בקבוצה כולה. נירלט הינה בעלת הפעילות הגדולה בקבוצה ורכישת יתרת מניותיה והפיכתה לחברה בבעלות מלאה של הקבוצה, תחזק את קבוצת אינרום ותאפשר למצות ולהאיץ את פוטנציאל הפיתוח וההתרחבות של נירלט, נאמנים לתוכניות וליעדים האסטרטגיים שסימנו על מנת להבטיח ולבסס את צמיחתה ארוכת הטווח של הקבוצה בכלל ונירלט בפרט."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il