TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלוני חץ: תוצאות רבעון רבעון רביעי ושנת 2020


אלוני חץ
חברות הקבוצה סיימו את שנת 2020 על אתגריה הרבים עם יציבות יחסית בפרמטרים התפעוליים. שיעורי הגבייה היו גבוהים מאוד, כ-93% בישראל, 96% בבריטניה ו-99% בארה"ב
החברות המשיכו לחתום על חוזים חדשים ולחדש חוזים קיימים בתנאים דומים לטרום המשבר
במהלך שנת 2020 ועד היום, מימשה החברה בהדרגה את החזקתה ב- PSP בסך מצטבר של כ-1.4 מיליארד ש"ח (באמצעות מימוש של 3.2 מ' מניות PSP). במקביל, השקיעה החברה בחברות המוחזקות סך של כ-1 מיליארד ש"ח.
ה-FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה לשנת 2020, הסתכם בכ-495 מיליון ש"ח לעומת 525 מיליון ש"ח בשנת 2019.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה לתום 2020 הינו 6.40 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 37.04 ש"ח למניה), לעומת כ-6.34 מיליארד ש"ח (כ-36.68 ש"ח למניה) לתום 2019.
ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר (לפני מיסים נדחים) להיום עומד על 60 ש"ח.
שיעור המינוף נכון להיום על בסיס ה-NAV הסחיר עומד על 25%.
החברה שומרת על גמישות פיננסית גבוהה אשר באה לידי ביטוי ביתרות מזומן ומסגרות אשראי בלתי מנוצלות בסך כולל של כ-1.1 מיליארד ש"ח, כשכלל נכסיה של החברה (סולו) בהיקף של כ-13.4 מיליארד ש"ח משוחררים משעבוד (מתוכם כ-7.6 מיליארד ש"ח אחזקות סחירות).
דירקטוריון החברה החליט כי בשנת 2021 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שוטף שנתי בסך של 122 אג' למניה (לעומת 116 אגורות בשנת 2020), שישולם ב-4 תשלומים רבעוניים. בגין הרבעון הראשון והשני של השנה 30 אגורות למניה ובגין הרבעון השלישי והרביעי 31 אגורות למניה.
עם פרסום הדוח הכספי החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד נוסף בגין רווחי שנת 2020 בסך 20 אגורות למניה – ובסה"כ הדיבידנד בגין שנת 2020 יסתכם ב- 136 אגורות למניה.
מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "אנו מסכמים את שנת 2020, שנת המשבר עולמי, עם יציבות יחסית בתוצאות חברות הקבוצה בישראל, בארה"ב ובבריטניה. האיתנות הפיננסית, מח"מ חוזי השכירות הארוך, האסטרטגיה להשקעה לטווח ארוך בתחומי הנדל"ן המניב ובאנרגיות מתחדשות והפיזור על פני שווקים וכלכלות מהווים יתרון בתקופה זו וממצבים אותנו היטב גם אל מול אתגרי העתיד. לאורך כל התקופה, חברות הקבוצה התמקדו בפעילות הקיימת תוך התאמה להתפתחויות בכל אחת מהמדינות, בניהול דינמי ושוטף לרבות קשר הדוק עם השוכרים. נכון להיום, בפעילות המשרדים בשווקים בהם אנו פועלים, שיעורי הגביה נותרו גבוהים, חידושי חוזים מתבצעים בתנאים דומים לטרום המשבר ונרשמה פגיעה קלה ברמת התפוסות בחלק מחברות הקבוצה. מטבע הדברים, שנת 2021 צפויה להיות שנה מאתגרת שתדרוש התאמות בעקבות ההאטה הכלכלית וייתכן שתחול התארכות בהליכי המו"מ לחתימה על הסכמי שכירות חדשים כמו גם גמישות מסוימת בתנאי השכירות. אנו מאמינים שתוך שנה-שנתיים השווקים יתייצבו ויתאזנו בחזרה. בהמשך לעסקאות שכבר בצענו בשנת 2021, נמשיך לפעול לקידום האסטרטגיה העסקית של חברות הקבוצה תוך מיקוד בהמשך קידום תכניות הפיתוח בכל אחד מהשווקים."

אירועים עיקריים מתחילת שנת 2020 בחברות המוחזקות בארה"ב ובבריטניה :


[Carr] Carr Properties :
Carr חתמה על מזכר הבנות למכירת 49% ממגדל Midtown Center בוושינגטון DC, בתמורה לסך של 980 מיליון דולר.
במסגרת היעדים המרכזיים בתוכנית הפיתוח העיסקי של ,Carr בכוונתה להפנות את מרבית כספי תמורת המכירה [223 מיליון דולר לאחר קיזוז הלוואה בנקאית] להשקעות בתחום המשרדים באוסטין טקסס. בהתאם, Carr בוחנת בימים אלו רכישת בניין משרדים ב- CBD של אוסטין.

Brockton Everlast [BE]:
BE מעמיקה את אחיזתה בתחום Life Science & Innovation Technologies .לאחר תאריך המאזן רכשה BE שני מתחמים בפארק המדע בקיימברידג' בהיקף כולל של 148 מיליון ליש"ט. סך שטח ההשכרה בשני המתחמים הינו 270 אלף רגל רבוע והם בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי בדרך של הגדלת זכויות והקמת בנינים חדשים.
לצורך רכישת נכסים חדשים ויזמות של נכסים קיימים , בכוונת החברה להגדיל את מסגרת השקעתה ב-BE בסך כולל נוסף של 200 מיליון ליש"ט לסך מצטבר של חצי מיליארד ליש"ט.

אודות קבוצת אלוני חץ –
אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחומי הנדל"ן המניב והאנרגיות המתחדשות בארץ ובחו"ל. בתחום הנדל"ן המניב פועלת הקבוצה בארבעה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון] ובריטניה. בתחום האנרגיות המתחדשות פועלת הקבוצה בשלושה שווקים עיקריים: ישראל, פולין וארה"ב.
אחזקותיה העיקריות של הקבוצה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה בשתי חברות ציבוריות:
אמות השקעות בע"מ (57%) אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל.
אנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ (53.9%), אחת מחברות "האנרגיה הירוקה" המובילות בארץ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות, בישראל, פולין וארה"ב.

בארה"ב - מחזיקה הקבוצה ב- 44.2% מ- CARR (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת ברכישה, ייזום, השכרה, הקמה ניהול ואחזקה של נדל"ן מניב שבבעלותה, תוך התמקדות בתחום המשרדים באזור מטרופולין וושינגטון DC ובוסטון. בנוסף, מחזיקה החברה בשותפות (50% בשליטה) עם Oxford Properties ב-3 מבני משרדים בבוסטון.

בבריטניה מחזיקה הקבוצה ב-96.5% בחברת Brockton Everlast, חברה פרטית אשר עוסקת ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב בבריטניה, תוך התמקדות בסקטור המשרדים וה-Life Science באזור מטרופולין לונדון, קיימברידג' ואוקספורד.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il