TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כלל ביטוח ופיננסים נכנסת כשותפה בפרויקט משרדים שבונה לוינשטין בלב מרכז העסקים הראשי בבאר שבע


שאולי לוטן, מנכל ובעלים קבוצת לוינשטין
חברת הביטוח רוכשת מלוינשטין 50% מהזכויות בפרויקט לבניית שני מגדלי משרדים שהיקפו הכספי מוערך של 260 מיליון שקל
חברת לוינשטין נכסים מדווחת היום (ד) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי חברת הביטוח כלל ביטוח ופיננסים נכנסת כשותפה במחצית מפרויקט נדל"ן מניב שמקימה החברה בבאר שבע – בניית שני מגדלי משרדים בלב מרכז העסקים הראשי בעיר ואשר יכלול על פי התכנון המוצע מגדל אחד בגובה של בין 17 ל-19 קומות שישכירו החברות, ועוד בניין משרדים שנועד לשימושה של עיריית באר שבע.



הפרויקט מוערך בהיקף כספי של כ-260 מיליון ₪.

מדובר בפרויקט משרדים שתבצע לוינשטין בשיתוף ובעידודה של עיריית באר שבע. החברה חתמה ביולי 2019 על הסכם קומבינציה עם העירייה לאחר זכייה במכרז מוניציפלי–הפרויקט, שנמצא בשלבי תכנון מתקדם, משתרע על קרקע בשטח של כ-14.4 דונם המיועדת לבניית שטחי משרדים ומסחר בהיקף 31,000 מ"ר (חלקן של החברות). במסגרת הסכם הקומבינציה, לוינשטין רכשה חלק מהקרקע אשר בבעלות העירייה בתמורה למתן שירותי בנייה של 5,100 מ"ר במשרדים וחניות שיימסרו לעיריית באר שבע. לחברות ישנה אפשרות לרכישת זכויות בנייה נוספות במקרקעין ככל שיהיו. העסקה של לוינשטין וכלל ביטוח ופיננסים מותנת בקבלת הסכמת עיריית באר שבע, להסבת מחצית מהזכויות וההתחייבויות, כאמור.

לדברי שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלים קבוצת לוינשטין: "הסכם השותפות עם כלל ביטוח ופיננסים מהווה הבעת אמון של השוק המוסדי, ביכולותיה של קבוצת לוינשטין ובפרויקט עצמו. מדובר בפרויקט גדול המקודם על-ידנו וכן על-ידי עיריית באר שבע, שמאמינה בו מאוד וסבורה כי הוא ייתן ערך רב לעיר ולאזור העסקים הראשי שנמצא בתנופת פיתוח חזקה. אנו צופים בפרויקט ביקושים גבוהים מצד חברות איכותיות שיקימו במע"ר את המטה שלהן".

חברת לוינשטיין נכסים הינה חברה ציבורית המשמשת כזרוע הנדל"ן המניב של קבוצת לוינשטין , שווי שוק החברה עומד על 900 מיליון שקלים, שווי הנדל"ן להשקעה של החברה הינו 1.7 מיליארד שקלים. בבעלות החברה, שלושה מבני משרדים פרמיום במרכז תל אביב, 14 נכסים מניבים בשטח כולל של כ- 87,000 מ"ר (בניהם 2 נכסים מניבים בבאר שבע ) וכן שטחים נוספים בשלבי ייזום ופיתוח בשטח של כ- 180,000 מ"ר. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת בשווי הנכסים המניבים והקרקעות שבפיתוח :במתחם התחנה המרכזית הישנה בת"א מתכננת החברה לבנות 1,333 יח"ד ,153 אלף מ"ר שטחי מסחר, תעסוקה ומשרדים ו 138 יח"ד המיועדות להשכרה לטווח ארוך , כמו כן בפרדסיה רכשה החברה קרקע להקמת מבנה בשטח של 20,000 מ"ר ועוד.

יוסי דורי, מנכ"ל כ.נ.ף, מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים: "אנו פועלים כל העת לצבירת נכסים איכותיים, בעלי תשואה מותאמת סיכון, הן עבור עמיתנו, והן עבור הנוסטרו. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת לוינשטיין, להשקעה בתשתיות של משרדים ומסחר באזור הדרום. אנו מאמינים כי השקעה בפיתוח תשתיות עבור הציבור בישראל, בשילוב השקעה בנכסים מניבים ואיכותיים, נושאת פרי לכולם- לתושבים, לחוסכים ולחברות".

העסקה הנוכחית מצטרפת לשורת עסקאות נדל"ן שביצעה לאחרונה קבוצת כלל ביטוח ופיננסים ביניהן: שיתוף פעולה עם חברת אלייד נדל"ן לרכישת מגרש ובניית פרויקט תעסוקה ברחוב הרכבת בתל אביב, רכישה של משרדי חברת רפאל במגדלי הארבעה בתל אביב מטדי שגיא, והצטרפות לקרן ההשקעות JTLV לרכישה משותפת של מחצית מהזכויות בפארק יקום.

באר שבע היא מטרופולין שעבר בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח, הכוללת בנייה רחבה למגורים, כמו גם בנייה של מרכזים מסחריים ותעשייתיים ענקיים, שישרתו אוכלוסייה של למעלה ממיליון איש המתגוררים באזור כולו ועוד מאות אלפים שיגיעו מרחבי הארץ. מרכז העסקים הראשי בעיר (מע"ר) מאכלס ויאכלס בעתיד חברות ענק, בעיקר מתחומי ההייטק והסייבר וכן מהתעשייה המסורתית, והוא מושך אליו תאגידי ענק מרחבי ישראל. באר שבע הייתה במרכז שינוי סדר העדיפות הלאומי, במסגרת יוזמתה של המדינה להעברת יחידות העילית של צה"ל דרומה והקמת קריית הסייבר הלאומית בלב העיר (Cyber-Spark), שמיקם אותה בלב תעשיית ההייטק הישראלית.

בעסקה ליוו את כלל ביטוח ופיננסים, עו"ד אפרים לוי ועו"ד סיוון רוזנברג, ממשרד עמית פולק מטלון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il