TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקסל סולושנס גרופ משקיעה בחברת BBT.Live בנוסף להפצת מוצריה


אקסל סולושנס
אקסל סולושנס גרופ מרחיבה את הסכם שיתוף הפעולה להפצה בלעדית של מוצרי BBT.liveומשקיעה בה. כזכור, לאחרונה, חתמו הצדדים על הסכם לפיו אקסל תשמש כאינטגרטורית וכנציגה בלעדית של BBT.live בישראל
BBT.live מפתחת את הדור הבא של פלטפורמת תמסורת אלחוטית מתקדמת. פלטפורמת תוכנה זו מבוססת על SD-WAN אלחוטי. החברה מוחזקת על ידי מספר משקיעים, בראשותו של משה לוינסון, לשעבר סמנכ"ל בכיר ב- Beeper Communication.
BBT.live הינה ספקית של פתרונות טכנולוגיה אלחוטית מתקדמת מבוססת SD-WAN אותם היא מפתחת, מעצבת, מהנדסת ומייצרת. הפתרונות הייחודים שלה משרתים כבר היום בסיס לקוחות משמעותי.
משה לוינסון מנכ"ל חברת BBT אומר: "שיתוף פעולה בין אקסל סולושנס לביננו הוביל לעסקאות מכירה ראשונות למגוון לקוחות בהיקף של כ-200 אלף דולר, כולל למשרד הבטחון, דבר המוכיח את נחיצות פתרונות התוכנה שלנו ללקוחות בארץ ובחו"ל. אלה הם פתרונות מיוחדים ומתקדמים בעולם בו גוברת הדרישה לתקשורת מאובטחת, אמינה וקלה לפריסה בכל מקום ומכל מקום".
רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס גרופ אומר: "מעבר משיתוף פעולה עסקי להשקעה היה טבעי ומתבקש לאור העובדה שהשוק בו פועלת BBT מעניין אותנו מאוד והפוטנציאל הבינלאומי שלו גדול. השקעה זו מתיישבת גם עם מדיניות הרכישות שלנו שנועדה להרחיב את היקפי הפעילות מעבר לגידול האורגני".
לאחרונה חתמה BBT.live על הסכם הבנות עם אחת החברות הגדולות באיחוד האמירויות לצורך גיבוש שיתוף פעולה שעניינו זכות הפצה של מוצרי התוכנה של BBT.live , כאשר הם משולבים בפלטפורמות חומרה שונות, לצורך חיבוריות בין סניפים, זאת מעבר לשימושי תמסורת בין סניפי החברה עצמה.
בנוסף, BBT.live חתמה לאחרונה על הסכם טכנולוגי עם חברת מוצרי תקשורת בינלאומית, במסגרתו תשולב תוכנת ה- SD-WAN של BBT.live, באופן בלעדי, במגוון מוצרים של החברה הבינלאומית.
בין לקוחותיה של BBT.live בישראל נכללים: סלקום, עיריית תל אביב, רכבת ישראל , צה"ל בכלל ופיקוד העורף הישראלי בפרט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il