TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הכשרת הישוב-ההכנסות במחצית הראשונה השנה עלו בכ-6% לכ-191 מיליון שקל; הרווח הנקי עלה לכ- 130 מיליון שקל, מתוכם הרווח לבעלי המניות עלה לכ-65 מיליון שקל


הכשרת הישוב
בפעילות הפארקים הלוגיסטיים בחו"ל נמשכת מגמת הצמיחה, והרווח התפעולי גדל במחצית הראשונה של השנה בכ-32% לכ-45 מיליון שקל בהשוואה לרווח תפעולי של כ- 34 מיליון ש"ח במחצית הראשונה בשנת 2019

 




 




הכשרת הישוב פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה לשנת 2020.




 




עיקרי התוצאות הכספיות למחצית הראשונה לשנת 2020




ההכנסות במחצית עלו בכ-6% לכ-191 מיליון שקל לעומת כ-180 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול מיוחס לעלייה בהכנסות מיזום בניה למגורים בחו"ל, וכן לגידול בהכנסות מנדל"ן מניב בחו"ל לאור המשך צמיחת פעילות הפארקים הלוגיסטיים בחו"ל. זאת, בקיזוז ירידה בהכנסות מהשכרת נכסים בישראל בשל הקלות זמניות בהיקף של כ- 15 מיליון שקלים שניתנו לשוכרי החברה על רקע משבר הקורונה.




 




הרווח מהשכרת נכסים הסתכם במחצית בכ-83 מיליון שקל, לעומת כ-84 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע מירידה בהכנסות מהשכרת נכסים בישראל לאור הקלות שניתנו לשוכרים, כאמור, ומנגד מעלייה משמעותית ברווח מהשכרת נכסים בחו"ל.




 




החברה רשמה במחצית עליית ערך נדלן להשקעה, נטו בהיקף של כ-60 מיליון שקל, בהשוואה לכ-59 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עליית הערך במחצית נובעת בעיקר משערוך חיובי בפעילות הפארקים הלוגיסטיים בחו"ל, בין היתר בשל התקשרות בהסכם שכירות וקבלת אישורים והיתרי בניה בפארקים חדשים (בעיקר גרמניה) וכן בגין סיום בניה ואכלוס של שטחים חדשים בפארקים קיימים.




 




הרווח הנקי במחצית הראשונה עלה לכ- 130 מיליון שקל לעומת הפסד של 10 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, מתוך זה, הרווח המיוחס לבעלי המניות עלה במחצית לכ-65 מיליון שקל, לעומת הפסד לבעלי המניות של כ-30 מיליון שקל  בתקופה המקבילה אשתקד.




 




עיקרי התוצאות הכספיות לרבעון השני לשנת 2020




 




ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-72 מיליון שקל, לעומת כ-88 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נובעת בעיקר מההקלות הזמניות שניתנו ברבעון לשוכרים בישראל, כאמור.




 




הרווח מהשכרת נכסים הסתכם ברבעון בכ-35 מיליון שקל, בהשוואה לכ-43 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה משקפת הקלות שניתנו לשוכרים בנכסי החברה בישראל על רקע משבר הקורונה, בסך של כ-15 מיליון שקל. זאת, בעוד שמגמת העלייה ברווח מהשכרת נכסים בחו"ל נמשכה גם ברבעון השני, בעיקר הודות לגידול בשטחים מושכרים ע"י MLP בפארקים הלוגיסטיים בפולין, וכן מהכנסות משטחים בפארקים החדשים בגרמניה ורומניה.




 




החברה רשמה ברבעון ירידת ערך נדל"ן להשקעה, נטו בהיקף של כ-72 מיליון שקל, לעומת עליית ערך בסך כ-58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברבעון נבעה בעיקר מירידה בערכם של נכסים בישראל בהיקף כולל של כ-52 מיליון שקל על רקע משבר הקורונה, כאמור לעיל, ו- 20 מיליון שקל בפארקים הלוגיסטיים בשל השפעה של שינויים בשערי חליפין של מטבע חוץ.




                




החברה סיכמה את הרבעון השני עם הפסד נקי בסך 19 מיליון שקל בהשוואה לרווח בסך של 25 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, מתוך זה הפסד המיוחס לבעלי המניות של כ-21 מיליון שקל לעומת הפסד המיוחס לבעלי המניות של כ-9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.




 




סך המזומנים ושווי המזומנים והשקעות לזמן קצר של החברה במאזנה המאוחד הסתכם, ביום 30 ביוני 2020, בכ-253 מיליון שקל.




 




הונה העצמי של החברה, נכון ל-30 ביוני 2020, הסתכם בכ-1.5 מיליארד שקל (מתוכו סך של כ-974 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות), זאת לעומת כ-1.4 מיליארד שקל בסוף 2019 (מתוכו סך של כ-898 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות).




 




סך הנכסים של החברה הסתכם ביום 30 ביוני 2020 בכ-5.3 מיליארד שקל.




 




אירועים עיקריים בתקופת הדוח ולאחריה:




·  באוגוסט 2020 החברה דיווחה על התפתחויות משמעותיות בהליכים תכנוניים ומשפטיים של נכסיה:






  • "פאת-ים" - ביום 19 באוגוסט דיווחה החברה כי ניתן תוקף סופי וחלוט לתב"ע שאושרה בפברואר 2020, על ידי הוועדה המחוזית, לנכס מקרקעין בשטח של כ-11 דונם ברצועת החוף בהרצליה פיתוח, אשר החברה הינה בעלת 67% מן הזכויות בו. על פי התב"ע המתוקנת ניתן להקים בית מלון על הנכס האמור.




 






  • מגדל יעקב נמרודי (בית מעריב) - ביום 19 באוגוסט דיווחה החברה כי בית המשפט קיבל את עמדת החברה והורה להשיב את הדיון בבקשת החברה לבניית המגדל לגובה של 60 קומות לוועדה למר"מ, על-מנת שזו תנחה את רשות התעופה האזרחית לבחון את הבקשה, ולקבוע אם ניתן לאיין את הסיכונים הבטיחותיים.




 




·   מתחילת השנה גייסה החברה למעלה מ- 550 מיליון שקל, בהרחבת שלוש סדרות אג"ח עם מח"מ ארוך.




 




הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; וכן ייזום פרויקטים למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.





 




בפעילות הפארקים הלוגיסטיים בחו"ל נמשכת מגמת הצמיחה, והרווח התפעולי גדל במחצית הראשונה של השנה בכ-32% לכ-45 מיליון שקל בהשוואה לרווח תפעולי של כ- 34 מיליון ש"ח במחצית הראשונה בשנת 2019




 




החברה דיווחה לאחרונה על התפתחויות משמעותיות וחיוביות מאד בפרויקטים בייזום: בית המשפט קיבל את עמדת החברה והורה על קיום דיון מחודש בבקשת החברה לבניית מגדל יעקב נמרודי לגובה של 60 קומות; ניתן אישור סופי לתב"ע להקמת בית מלון על רצועת החוף בהרצליה פיתוח "פאת-ים"




 




עקב הערכות הנהלת החברה לגבי השלכות עתידיות של משבר הקורונה, הפחיתה החברה ברבעון השני את שווי נכסיה בישראל בכ-52 מיליון שקל וסיימה את הרבעון השני עם הפסד לבעלי המניות של כ-21 מיליון שקל




 




 




עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "החברה מסכמת את המחצית הראשונה של 2020 בצל אירוע הקורונה עם עלייה בהכנסות וברווח הנקי, בעיקר הודות לפעילות המצוינת שלנו בתחום הפארקים הלוגיסטיים בפולין ובגרמניה באמצעות החברה הבת MLP. מדובר בפעילות צומחת שיתרונותיה מתחדדים ומתעצמים בתקופה זו, ואנו ממשיכים לשקוד על המשך הרחבת פעילות החברה בתחום זה.




לאחרונה דיווחנו על התפתחויות משמעותיות מאד בנכסי הייזום שלנו - הן בעניין פוטנציאל הגבהת מגדל 'יעקב נמרודי', והן אישור סופי לתב"ע להקמת מלון ברצועת החוף של הרצליה פיתוח "פאת-ים".   




הודות להתנהלות הפיננסית האחראית והזהירה עליה מקפידה החברה, הכשרת הישוב נהנית כיום מאיתנות וגמישות פיננסיות גבוהות, המאפשרות לה להמשיך לקדם את הפרויקטים היזמיים גם בתקופה זו".




 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il