TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שימוש חינם במערכת המאפשרת חתימה דיגיטלית מרחוק עבור עסקים וארגונים מכל התחומים

לשכת רואי החשבון מעניקה לחבריה הטבה מיוחדת
בשורה מהפכנית בעולם העסקי: בעקבות משבר הקורונה והצורך בשמירה על ריחוק חברתי, אישרה רשות המיסים לראשונה לכל רואי החשבון להשתמש במערכת החתמה דיגיטלית מרחוק לצורך החתמת לקוחות על מסמכים ודו"חות אונליין בקלות ובמהירות. ההחלטה פוטרת את הלקוחות מהתייצבות אצל רואי חשבון לצורך חתימה על טפסים או דו"חות. לשכת רואי החשבון בישראל מעניקה לחבריה הטבה – שימוש חינם במערכת 2SIGN חתימה ירוקה.

"חתימה ירוקה" 2SIGN היא חברת תוכנה שהוקמה ב-2018 מתוך הצורך לשפר ולייעל את תהליכי ההחתמה והמילוי של טפסים ומסמכים עבור עסקים וארגונים מכל התחומים.

2SIGN היא מערכת אינטרנטית מבוססת ענן, המיועדת להחתמת לקוחות, ספקים או עובדים על מסמכים אונליין בקלות ובמהירות. המערכת חוסכת את התהליך הארוך של שליחה, הדפסה, סריקה ושליחה בחזרה של מסמכים. באמצעות המערכת, המסמכים נשלחים לחתימה קלה ומהירה ולמילוי פרטים דרך קישור מאובטח באמצעות מייל, הודעת SMS או הודעת וואטסאפ.

אחד הבעלים של חברת 2SIGN הוא רו"ח יורם שיפר, שותף מנהל במשרד רואי חשבון "זיו שיפר ושות'". לדבריו, ההחתמה הדיגיטלית חוסכת בזמן ובאמצעים, מעודדת את המגמה הירוקה של 'משרד ללא נייר' עקב ביטול הצורך בהדפסות אינסופיות והופכת את כל תהליך ההחתמה למהיר, קל, פשוט וידידותי, הן לרואה החשבון והן ללקוחותיו.

שיפר: "המקצוע שלנו, רואי החשבון, הוא מקצוע עתיר טפסים. רואה חשבון מבזבז זמן יקר בשליחה וקבלה של מסמכים לחתימה. העובדה ש'בזכות' הקורונה, אישרה רשות המיסים לראשונה לנו, רואי החשבון, להשתמש בהחתמה דיגיטלית ולפטור את הלקוחות שלנו מלהגיע פיזית למשרדים לצורך חתימה, היא צעד מהפכני, משמח מאד, סוג של נקודת אור במשבר המתמשך".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il