TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרויקט פינוי שדה התעופה בעיר אילת יוצא לדרך


שטח שדה התעופה המתפנה - הדמיה. קרדיט דרמן ורבקל אדריכלות
עיריית אילת החלה במגעים עם יזמים להפעלת אטרקציות במתחם הבילוי הזמני שיוקם בשטח שדה התעופה המתפנה
לאחר שהתחדשה העיר אילת בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה בעיר, במטרה להפעיל במקום שימושי ביניים למשך 10 שנים למען התושבים, התיירים והמבקרים בשערה הדרומי של מדינת ישראל. עיריית אילת, באמצעות החברה הכלכלית, יצאה בימים אלה בקול קורא הפונה ליזמים ומפעילי אטרקציות תיירותיות, להציע הצעות להקים ולהפעיל אטרקציות בשטח המתפנה.

הפרויקט מציב בפני אילת הזדמנות יוצאת דופן להנגיש ולפתח את מרכז העיר ולחבר בין חלקיה השונים. בשנה הקרובה ייבנה ויושק בשטח שדה התעופה, מתחם בילוי שוקק חיים שיחבר את העיר ויעניק לתושבים ולמבקרים בה, חוויה תרבותית ואטרקטיבית.

בהתאם להנחיית ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, קדם לכך תהליך שיתוף ציבור, אשר בחר בתרבות ואומנות. התושבים דיברו על סוג של 'סנטרל פארק', על חיבור העיר אל הים, הכנסת מוטיבים של תרבות ואמנות, על מרחב פתוח של אפשרויות, ובהשראתם החליטה כאמור העירייה לפעול. עוד בהתאם להנחיית ראש העירייה לא ייהרס מבנה הטרמינל ששירת נאמנה את תושבי העיר עשרות בשנים והוא ישמש מרכז תרבות. "מדובר במבנה היסטורי, שחשוב לשמר לדורות הבאים, כנכס עירוני מרכזי" אמר ראש העירייה.

שטח השדה, המשתרע על פני כ- 800 דונם, מחולק לשלושה חלקים. מרכז השדה מיועד למלונות, מגורים ושטחי ציבור וישווק על ידי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), חלקו הצפוני של השדה נבחנים שימושי תעסוקה עם שילובים נוספים. השימושים הזמניים במתחם, יתחברו לתכנון העתידי שמבצעת רמ"י.

כחלק מהמהלך ההיסטורי, עד להשלמת התכנון והשיווקיים, חלקו הדרומי של שדה התעופה המתפנה, המשתרע על פני 145 דונם, יהפוך למתחם פנאי מרכזי וייחודי, המחובר לקהילות השונות בעיר, יהווה בית לתרבות ואמנות ויציע מתחמי פופ-אפ, בילוי ואטרקציות, מלונאות ברת השגה ועוד, במטרה לחזק את אילת כמעצמת התיירות של ישראל.

בהמשך יפורסמו קולות קוראים ומכרזים ליתר המתחמים שיפעלו במקום. בינתיים, הדבר הראשון שיקרה בשטח הוא פריצת כבישים של רחובות מרכזיים בעיר שלמעשה יעברו דרך שדה התעופה- רחובות חטיבת הנגב והבורסקאי (הכביש המתחבר לאמת"ל) ומסלול רגלי משדרות התמרים לצד התיירותי. אלה למעשה החיבורים הראשונים שיתרחשו בין העיר לתיירות וכל השאר עוד מעט יהיה היסטוריה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il