TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטרקיור רוכשת את לאון פארם


אינטרקיור
ומבססת את מעמדה כרשת בתי המרקחת הרביעית בגודלה בישראל
ניו יורק ארה"ב, והרצליה ישראל – 31 בינואר, 2024: חברת אינטרקיור (NASDAQ: INCR; TASE: INCR), החברה המובילה בישראל ומחוץ לצפון אמריקה לקנאביס רפואי בסטנדרט פארמה, הנסחרת בבורסה בתל-אביב ובבורסת הנאסד"ק, מודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת 100% ממניות חברת Leon Pharm Ltd. (לאון פארם), המפעילה רשת בתי מרקחת מובילה בישראל בתמורה לכ-4% ממניות אינטרקיור.
לאון פארם הינה אחת מרשתות בתי המרקחת הפרטיות המובילות בישראל, המתמחה בהתאמה אישית של מוצרי פארמה וקנאביס רפואי למטופלים, לצד מתן שירות מקצועי ברמה גבוהה. הרשת הוקמה ב-1988 בפתח תקווה על ידי הרוקח לאון גרנט ושמה דגש על שירות רוקחי מסור ומקצועי. הרשת נמצאת בצמיחה עקבית בשנים האחרונות תוך שהיא מפתחת קהילת מטופלים נאמנה והרחיבה את פעילותה לערים נוספות.
רכישת לאון פארם עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של החברה להרחבת מערך ההפצה ורשת בתי המרקחת לפריסה ארצית, לקראת רפורמת הקנאביס הרפואי החדשה עליה הכריז משרד הבריאות וכניסת קופות החולים. לאחר השלמת העסקה צפויה רשת בתי המרקחת בבעלות אינטרקיור לכלול כ-30 בתי מרקחת ברחבי המדינה.
העסקה כפופה לקיומם של תנאי השלמה מסוימים, ובין היתר אישור היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות (היק"ר). המניות שיונפקו לבעלי המניות של לאון פארם יהיו חסומות בהתאם לכללים הרגולטוריים החלים על החברה, וכן להגבלות מימוש נוספות אשר נקבעו בין הצדדים.
מנכ"ל אינטרקיור, אלכסנדר רבינוביץ, מסר: "הרכישה של לאון פארם הינה צעד נוסף לקראת יישום רפורמת הקנאביס הרפואי החדשה וכניסת קופות החולים. הצוות המוביל של רשת לאון פארם מרחיב ומשלים את הפריסה והיכולות של אינטרקיור וביחד אנו ערוכים לתת מענה לביקוש ולצרכים הייחודיים של קהילות המטופלים בארץ, במיוחד נוכח אירועי המלחמה".

אודות אינטרקיור
אינטרקיור (NASDAQ: INCR; TASE: INCR) הינה חברת הקנאביס המובילה והרווחית מחוץ לצפון אמריקה. קנדוק, חברה בת בבעלות מלאה של אינטרקיור, הינה יצרנית הקנאביס הגדולה בישראל וחלוצה לייצר, לייבא ולייצא מוצרי קנאביס לשימוש רפואי, בהתאם לתקני GMP. אינטרקיור פועלת באופן עקבי להרחיב את מערך הייצור וההפצה הייחודי, את שיתופי הפעולה הבינלאומיים ואת האינטגרציה האנכית כחברת הקנאביס המובילה והרווחית ביותר מחוץ לצפון אמריקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il