TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין החתימה את "הרוב הדרוש" בפרויקט פינוי בינוי בשכונת נווה שרת, תל אביב

החברה, אשר זכתה בפרויקט בחודש ספטמבר 2023 הצליחה להחתים תוך שלושה חודשים מעל 72% מבעלי הזכויות בפרויקט במתחם "אלמגור" בשכונת נווה שרת
בפרויקט ייבנו 260 יח"ד חדשות מתוכן 39 יח"ד המיועדות לדיור בהישג יד והחברה פועלת בימים אלו לקבלת תוקף לתב"ע במתחם, בשיתוף מנהלת הפרויקט, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ווקסמן גוברין.

חברת אנשי העיר, הפועלת בעיקר באזור תל אביב וגוש דן, מדווחת הבוקר, כי החתימה את הרוב הדרוש, מעל 72% מבעלי הזכויות בפרויקט "אלמגור" בנווה שרת. החברה שהתבשרה רק בחודש ספטמבר 2023 על דבר זכייתה בפרויקט הצליחה להחתים בזמן קצר את מרבית בעלי הזכויות.

"מתחם אלמגור" ממוקם בשכונת נווה שרת, בסמוך לשכונת צהלה ומתחם תעסוקה עתידי. על פי התב"ע, אשר צפויה להתפרסם למתן תוקף בחודשים הקרובים, ייהרסו 104 דירות קיימות ובמקומן ייבנו 3 בניינים חדשים בגובה 9 קומות ומגדל אחד בגובה של כ-30 קומות. בסה"כ כ-260 יח"ד חדשות, מתוכן 39 יחידות דיור בהישג יד, על פי המדיניות העירונית. עוד במסגרת התוכנית, הוקצה מגרש חדש בשטח של 1,000 מ"ר בייעוד למבני ציבור. בעלי הזכויות במתחם עתידים לקבל דירות חדשות וגדולות יותר ב- 25 מ"ר מהדירות הקיימות, מרפסות שמש, פתרונות מיגון ונגישות, חניות תת קרקעיות, מחסנים, פיתוח סביבתי ועוד. גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים נבחר להיות אדריכל הפרויקט.

על המתחם תחול תב"ע חדשה, אותה קידמו בעלי הזכויות באמצעות מנהלת הפרויקט, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, וקסמן גוברין, כנען שנהב אדריכלים ועו"ד יריב בר דיין, התב"ע צפויה להיות מפורסמת למתן תוקף בקרוב, ובמקביל החברה כבר החלה לקדם תכנית עיצוב אדריכלית, כאשר הינה מעריכה כי המועד הצפוי לקבלת היתר בנייה הינו בעוד כ-3 שנים.

במכרז התמודדו מספר רב של חברות ולשלב הגמר עלו ארבע מהן, ובמסגרת כנס הצבעה שנערך בחודש ספטמבר 2023, זכתה אנשי העיר ברוב קולות בפרויקט.

לדברי רון חן, מנכ"ל אנשי העיר: "אנו מודים לבעלי הזכויות, לשותפינו, על האמון והתהליך המשותף שנוהל בצורה מקצועית ושמחים לצאת איתם לדרך חדשה למימוש הפרויקט בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המתמחה בהתחדשות עירונית בתל אביב, אנו רואים את ההתפתחות המואצת של העיר ושמחים על כל שכונה ואזור שעובר פיתוח. לצד זאת, אחד מערכי הליבה ומהתרבות הארגונית של החברה היא שותפות מלאה עם בעלי הדירות ובהתאם לזאת אנו פועלים. היכרות ושותפות עם הדיירים, מסייעת להפנים את צרכיהם ובכך להקים עבורם את הפרויקט שיתאים לחזונם ולחזון החברה."










מטעם נציגות דיירי הפרוייקט נמסר "ההחלטה לבחור באנשי העיר להוביל את הפרויקט נעשתה על סמך ההתרשמות שלנו מהנהלת החברה, איכות הבניה,

נסיונה הרב בעיר תל אביב, יושרה וחזונה.
למעשה, עובדות אלו עזרו לנו להחתים את מרבית הדיירים בזמן קצר ולהניע את הפרויקט קדימה. אנו מקווים שנקבל בקרוב את התב"ע ונעמוד בלוח הזמנים של הפרוייקט.

אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין יזמה והובילה למעלה מ-60 פרויקטים ביותר מעשור. אנשי העיר היא אחת מהחברות הראשונות בישראל שסיימה ואכלסה פרויקטים מסוג התחדשות עירונית, והראשונה להוציא לפועל ולאכלס פרויקט מסוג הריסה ובניה ברובע 4 בתל אביב. החברה זוכה, שנה אחר שנה, כאחת מהחברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית, במבחנים ומדדים אובייקטיביים ובלתי תלויים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il