TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

צרפתי שמעון מוציאה לשיווק מגדל נוסף בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בבאר שבע


שלב שני בפרויקט צרפתי בנאת הדרים הדמיה 3Dvision
המגדל יתנשא ל-20 קומות וכל הדירות בו כוללות גינות תלויות. עד כה נמכרו בפרויקט כ-230 דירות
חברת צרפתי שמעון מוציאה לשיווק את המגדל החמישי בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע, שיתנשא ל-20 קומות עם 73 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. הייחוד של השכונה והפרויקט הוא שכל הדירות נבנות עם גינות תלויות בסטנדרט.
החברה החלה לאחרונה בבנייה ושיווק השלב השני בפרויקט הכולל שני מגדלים בני 20 קומות ובהם 143 יח"ד, המגדל הראשון לקראת סיום המכירה וכעת כאמור מתחיל להימכר המגדל השני בשלב זה. דירות 4 חדרים נמכרות החל מ-1.69 מיליון שקל. שיווק שלב א' הסתיים זה מכבר, במסגרתו החברה מכרה 176 דירות בשלושה מגדלים תוך זמן קצר. הפרויקט כולו נבנה במספר שלבים ויכלול בסה"כ כ-600 יח"ד, כשעד כה מכרה החברה כ-230 יח"ד בסך הכל.
לדברי אבי צרפתי מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, "לאחר הצלחה בשיווק המגדלים הקודמים בפרויקט, אנו יוצאים היום בשיווק מגדל נוסף וצופים התעניינות גבוהה מצד משפחות צעירות ומשפרי דיור מבאר שבע והסביבה. גם המגדל שיוצא לשיווק יכלול את בשורת הגינות התלויות בסטנדרט, ולצד חיי הקהילה התוססים בשכונה, הרוכשים ייהנו מחוויית מגורים שלמה. נאות הדרים מושכת אליה אוכלוסייה איכותית של תושבים ותיקים מהאזור השואפים לשמור על איכות חיים גבוהה, אנשי קבע, עובדי תעשיות שונות מהאזור ומשקיעים שמבינים את הפוטנציאל של השכונה. חשוב לציין שלמרות המצב בו אנו נמצאים, בחודש האחרון אנו עדים לעלייה בהתעניינות וכן בחתימה על חוזים בשני הפרויקטים שלנו בבאר שבע".
פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" תוכנן כך שיתאים לצרכים מגוונים של המשפחות לטווח הארוך, באמצעות מחשבה על הפרטים הקטנים הן בתוך הדירות והן במרחב הציבורי. הפרויקט מתאים לקהל יעד המחפש חוויה אורבנית, משולבת עם טבע וחיי קהילה. גולת הכותרת של הפרויקט היא הגינות התלויות בכל דירה -קונספט חדשני בעיר באר שבע המוסיף אלמנטים של טבע, אוויר נקי ומראה ייחודי בנוף האורבני. אדריכל הפרויקט הוא משרד טיטו אדריכלים המוביל.
שכונת נאות הדרים בבאר שבע מתפרסת על פני כ-170 דונם ועתידה להכיל כ-1,200 משפחות. השכונה ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע, צמוד לשכונת נווה נוי ובסמוך למתחם סינמה סיטי, Yes Planet ומרכז הקניות Mall7. השכונה צפויה להתפתח באופן מאסיבי בשנים הקרובות. ע"פ עיריית באר שבע, קיימת תוכנית רחבת היקף לטיפול בתוואי נחל ב"ש, תוקם טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדותיו, מסלולי אופניים, גינות שעשועים ושבילי הליכה. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי לרווח דיירי השכונה ועוד.
השכונה נהנית ממיקום אסטרטגי נגיש ונוח, בסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, כביש 6 והיציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר, וכן יציאה קלה לעיר הבה"דים. היא תתחבר לשכונה הסמוכה פארק הנחל, באמצעות טיילת שתיסלל לאורך נחל באר שבע ותסתיים בפארק רחב ידיים, הכולל כבר היום אגם פסטורלי, שבילי הליכה, מסלולי ריצה ואופניים, גני משחק לילדים וספורטק עם מתקני כושר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il