TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

REE היא החברה הראשונה בעולם לקבל היתר משרד התחבורה האמריקאי לרכבים מבוססי תוכנה

המשאיות החשמליות שמייצרת החברה החלו להימסר ללקוחותיה האמריקאים ובכך הפכה לחברה הישראלית הראשונה לספק משאיות חשמליות לארצות הברית
תל אביב (11 בינואר 2024) - רי אוטומוטיב בע"מ (NASDAQ:REE) חברה ישראלית מובילה בטכנולוגית רכב וספקית פלטפורמות לכלי רכב חשמליים (EV), מודיעה היום (יום ה') כי החלה במשלוחים של פלטפורמת ה P7-Cהחשמלית ללקוחותיה, בעקבות קבלת אישורי FMVSS ו-EPA, מה שהופך אותו לרכב ה- x-by-wire הראשון אשר מקבל רישיון ממשרד התחבורה האמריקאי.

REE הינה גאווה ישראלית – החברה הוקמה לפני כ-10 שנים על ידי 2 יזמים ישראלים, דניאל בראל ואחישי סרדס.
מרכז המחקר והפיתוח המונה כ 100 עובדים וממוקם במשרדים בהרצליה, אחראי על ליבת הרכב החדשני – רכב מבוסס תוכנה באופן מלא.
מרכז ההנדסה והיצוא נמצא בליבת תעשיית הרכב בקובנטרי, באנגליה.

REE היא החברה הראשונה שמקבלת הסמכה עבור רכבים בטכנולוגייתsteer-by-wire, brake-by-wire and drive-by-wire vehicle, המאפשרת לחברות לבנות כלי רכב מסחריים חשמליים בכל צורה וגודל על גבי הפלטפורמות המודולריות. המשאית המסחרית החשמלית Powered by REE™ P7-C עמדה בדרישות רגולטוריות בארצות הברית כולל עמידה בתקני בטיחות רכב פדרליים (Federal Vehicle Safety Standards (FMVSS)) ואישור הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה EPA.

REE החלה משלוחים של משאיות דמו מדגם P7-C ללקוחות לצורך בחינה על ידי מספר ציי רכב בצפון אמריקה באמצעות רשת המפיצים המורשים שלה שצומחת במהירות. Pritchard EV, חברת הפצה מובילה בארה"ב, היא הראשונה לקבל את משאית הדמו P7-C להדגמה בקרב לקוחותיה, ציי רכבים מובילים בארה"ב. מפיצים נוספים של REE וציי רכב מובילים צפויים לקבל משאיות דמו P7-C נוספות בשבועות הקרובים.

משאיות ה-P7-C של REE עומדת בדרישות רשויות המס פדרליות בארה"ב (Internal Revenue Code 45W) להטבות מס של עד $40,000 לכל רכב. בנוסף, החברה פועלת לקבלת זכאות לתמריצי מדינה שונים, שיכולים להסתכם במעל ל-100,000 דולר לרכב, בהתאם למיקומו של הלקוח.

"אני מאמין ש-REEcorner שלנו משנה את חוקי המשחק ומאפשר לנו לבנות משאיות חשמליות שציי רכב ירצו לקנות, ונהגים יאהבו לנהוג בהם, תוך שאנחנו ממשיכים לראות ביקוש חזק למשאיות שלנו", אמר דניאל בראל, מנכ"ל ומייסד משותף ב REE Automotive. "אני גאה בצוות REE על השלמת הרישוי של הרכב הראשון אי פעם בתעשיית הרכב של x-by-wire. הלקוחות שלנו חיכו בקוצר רוח שהרכבים יהיו מוכנים למסירה וכעת משאיות ההדגמה הראשונות שלנו בדרך למפיצי הרכב להתנסות על ידי לקוחות. בהיותה של ישראל אומת הסטארטאפ, יתכן ובשלה העת להתחיל לחשמל רכבים המבוססים על התעשייה הישראלית".


ה REEcorner™ של REE וטכנולוגיית x-by-wire יכולות לאפשר:
יכולת תמרון מוגברת ויעילות בנפח המשא
רמת בטיחות גבוהה עם תכנון תפעולי באמצעות יתירות בחומרה ובתוכנה
ארגונומיה משופרת הכוללת מדרגת כניסה נמוכה וקבינה מותאמת לנהג
יכולת שירות משופרת
תחזוקה יעילה יותר וניהול מלאי חלקי חילוף נמוך יותר
ערך שיורי משופר
מוכן להטמעת יכולות אוטונומיות ומאפשר שדרוגי OTA
עיצוב מודולרי וקיצור זמני יצור
יעילות אנרגטית אופטימלית

ריצ'רד קולי, סמנכ"ל הממשל והרגולציה של REE: "השגת אבן דרך משמעותית זו היא עדות לצוות המסור של REE ולנחישות שלנו להביא את הטכנולוגיה שלנו לשוק בבטחה. תמריצים פדרליים ומדינתיים להם יהיו זכאים רכבי ה P7-C , מהווים קטליזטור להאצת חישמול ציי הרכב בארה"ב ויסייעו לשפר את בריאות הציבור ולעמוד ביעדי אקלים שאפתניים".
אודות REE
REE Automotive היא חברה ישראלית המפתחת טכנולוגיית רכב פורצת דרך המאפשרת לחברות לבנות כלי רכב מסחריים חשמליים בכל צורה וגודל על גבי הפלטפורמות המודולריות שלה. כלי הרכב של REE מצוידים ב-REEcornerTM המהפכני, אשר כולל רכיבי רכב קריטיים (היגוי, בלימה, מתלים, מערכת הנעה ובקרה) במודל קומפקטי אחד הממוקם בין השלדה והגלגל. כחברה הראשונה לקבל רישוי משרד התחבורה האמריקאי לרכבים אשר מבוססים על טכנולוגיית הליבה הייחודית x-by-wire המעניקים שליטה מלאה על בלמים,היגוי והאצה, וארבעת REEcornerTM התואמים אחד לשני, אלו מאפשרים ל REE לבנות את פלטפורמות הרכב החשמלי השטוחות ביותר בתעשייה עם יותר מקום לנוסעים, מטען וסוללות. הפלטפורמות של REE הן בעלות יכולת אוטונומית, ומפחיתות באופן משמעותי את זמן החדירה לשוק עבור ציי רכב אשר מעוניינים להפוך לחשמליים. לעוד מידע בקרו באתר: www.ree.auto.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il