TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג יוצאת לגיוס שני בשוק ההון:

מ.ו. השקעות תנפיק סדרת אג"ח חדשה בהיקף כספי של 85 מיליון שקל
החברה מדווחת על גידול ניכר בהון העצמי לכ-148.5 מיליון שקל וירידה במינוף, על רקע השלמת רכישת נכסים בתל אביב והתחייבות בעלי השליטה ליטול על עצמם פירעון הלוואות בסך כולל של 109 מיליון שקל;
הפחתה וולנטרית של הוצאות שכר מצד בעלי השליטה;
לאחר תאריך המאזן בעלי השליטה הודיעו כי יעבירו לחברה ללא תמורה שלוש דירות בפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב תלפיות ברמת גן, תוך המחאת חלק מהרווח היזמי של הפרויקט לחברה;
בכוונת החברה להנפיק סדרת אג"ח צמודה למדד עם שעבוד ראשון על זכויות החברה בנכסים ברחוב מזא"ה ת"א ובתל השומר רמת גן, לפי יחס חוב-בטוחה (LTV) של 75%;
מ.ו. השקעות, העוסקת בייזום, רכישה, השבחה והחזקה של נדל"ן מניב בדגש על תחום המגורים, דיווחה היום (א') כי היא בוחנת הנפקה של סדרת אג"ח חדשה, בהיקף כספי כולל של 85 מיליון שקל. ההנפקה המתוכננת הינה גיוס שני לקבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג בחצי השנה האחרונה, באמצעות חברת מ.ו. השקעות, וזאת לאחר שהשלימה ביולי הנפקה של סדרת אג"ח ראשונה (סדרה א') בהיקף כספי כולל של 77 מיליון שקל. האג"ח נסחרות כיום בתשואה לפדיון של כ-5%, בהשוואה לתשואה של מעל 6% בסמוך לאחר מועד ההנפקה הראשונית.

מ.ו. השקעות דיווחה במסגרת הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של 2023 על גידול ניכר בהון העצמי לכ-148.5 מיליון שקל, נכון ליום 30 בספטמבר 2023, לעומת 54.8 מיליון שקל ביום 30 ביוני 2023 (בהתאם לדו"חות פרופורמה); לצד שיפור ביחסים הפיננסיים וירידה ביחסי המינוף. הגידול התאפשר לאחר שבעלי השליטה נטלו על עצמם התחייבות לפירעון חלק מסכומי ההלוואות של החברה (כ-109 מיליון שקל בסך הכול), במסגרת תהליך השינוי המבני של מ.ו. השקעות, ולשם השלמת רכישת הנכסים ברחובות נחמני ואידלסון בתל אביב.



בדצמבר 2023 בעלי השליטה אף הודיעו על כוונתם להעביר לתוך החברה נכסים שבבעלות קבוצת וינברג ללא תמורה – שלוש דירות בפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב תלפיות 30 ברמת גן, ששווין הכולל הנוכחי נאמד בכ-9 מיליון שקל, תוך המחאת חלק מהרווח היזמי של הפרויקט לחברה. הדירות הינן בבניין המיועד למסלול הריסה ובנייה, שאותו מובילה חברה יזמית שבשליטת משפחת וינברג. בגין שלוש הדירות צפויה החברה לקבל 6 דירות בבניין החדש שיוקם, בהתבסס על הגידול הצפוי בזכויות בפרויקט.

עוד דווח במסגרת הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של 2023 על הפחתה וולנטרית של הוצאות שכר בחברה מצד בעלי השליטה. במסגרת זאת, מנכ"לית מ.ו. השקעות, נילי וינברג, ויתרה באופן חד צדדי על חלקים משכרה החודשי החל מחודש אוגוסט 2023, למשך שנתיים. המהלך צפוי לחסוך לחברה הוצאות שכר כוללות בסך כ-400 אלף שקל.

בכוונת מ.ו. השקעות להנפיק סדרת אג"ח סטרייט, צמודה למדד, בהיקף של כ-85 מיליון שקל (ע.נ). בהתאם לטיוטת שטר הנאמנות, הסדרה שתונפק הינה למשך חיים ממוצע (מח"מ) של 2.7 שנים, ותכלול שעבוד ראשון על זכויות החברה בנכסים למגורים ברחוב מזא"ה בתל אביב ובתל השומר ברמת גן, לפי יחס חוב בטוחה (LTV) של 75%. כספי הגיוס צפויים בעיקרם למחזר חוב קיים על הנכסים ולתמוך בהמשך פיתוח נכסי החברה.

אודות מ.ו. השקעות

מ.ו. השקעות הינה חלק מקבוצת הנדל"ן וינברג, הפועלת מזה 40 שנה ביזמות וניהול נדל"ן מניב בישראל. לקבוצת וינברג ניסיון רב, מתחילת המאה ה-20, בפרויקטים מורכבים, הכוללים תהליכי השבחה ו/או הרחבה של זכויות בנייה, ובמסגרת זו קידמה עשרות פרויקטים בהיקפים של אלפי יח"ד.

מ.ו. השקעות מתמקדת באיתור, ייזום, השבחה, ביצוע והחזקה של פרויקטי נדל"ן למגורים ופועלת באופן מתמיד להגדלת השקעותיה ולהרחבת תיק הנכסים שברשותה. לחברה שבעה נכסים המצויים בשלבי ייזום שונים, להם פוטנציאל השבחה משמעותי. פורטפוליו החברה כולל נכסים ברחוב הושע 21-23 בני ברק; נחמני 64 – דרך בגין 27 בתל אביב; מזא"ה 71 בתל אביב; אידלסון 17 – חברון 2 בתל אביב; תל השומר ברמת גן; גבעת זאב; ורחוב תלפיות 30 ברמת גן.

מ.ו. השקעות מתמחה בקידום וניהול תכנון והשבחה סטטוטוריים, לרבות שינויי ייעוד, קידום תב"עות, הרחבת זכויות בנייה, ניהול מו"מ ופינויי דיירים בדיירות מוגנת. החברה מתמקדת באזורי ביקוש, בדגש על גוש דן, וכחלק מאסטרטגיה ליצירת ערך לטווח ארוך, נוהגת החברה להחזיק ביח"ד ולהשכירן לטווח ארוך.

פעילות החברה כוללת שיתופי פעולה עם אדריכלים, מהנדסים ויועצים מובילים, שעוסקים ומתמחים בתחום. מייסדי החברה הם ד"ר משה וינברג וגב' נילי וינברג ויו"ר הדירקטוריון הינו ד"ר גיא וינברג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il