TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקזיט הביומד הגדול ביותר של 2023 נסגר רשמית:


ניר אלטשולר- מייסד ומנכ''ל קרטיהיל- קרדיט- קרטיהיל
הושלמה מכירת קרטיהיל הישראלית ל-Smith&Nephew תמורת 330 מיליון דולר. עבור המשקיעים בחברה לאורך 14 שנות פעילות החזר ממוצע על ההשקעה של פי 6
מערכת טלנירי | 10/1/24, 16:54
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
עבור המשקיעים בחברה לאורך 14 שנות פעילותה מדובר למעשה באקזיט ששוויו הכולל הוא 430 מיליון דולר: 330 מיליון דולר בעסקה הנוכחית ו-100 מיליון דולר מהעסקה הקודמת עם ביוונטוס, שלא הושלמה, כלומר החזר ממוצע על ההשקעה של פי 6.

קרטיהיל, בהובלת ניר אלטשולר, מייסד ומנכ"ל החברה, עמדה ביעד המתלה לקלוזינג מוקדם מהצפוי, ובכך הוקדמה השלמת המכירה.

חברת הביומד הישראלית קרטיהיל (CartiHeal), שפיתחה שתל, שמיוצר מאלמוגים לצורך תיקון וצמיחה מחדש של סחוס פגוע, הודיעה על השלמת עסקת המכירה ל- Smith&Nephew (S&N)תמורת 330 מיליון דולר: 180 מיליון דולר במזומן במיידי והיתר, 150 מיליון דולר, בכפוף לעמידה באבן דרך של מכירות בהיקף של 100 מיליון דולר ב-12 חודשים עוקבים, כאשר יעד השיווק צריך להיות מושג במהלך 10 השנים מיום סגירת העסקה. קרטיהיל, בהובלת ניר אלטשולר, מייסד ומנכ"ל החברה, עמדה ביעד המתלה לקלוזינג מוקדם מהצפוי, ובכך הוקדמה השלמת המכירה.

החברה הרוכשת Smith&Nephew פועלת כבר למעלה מ-160 שנה ומחזיקה בפורטפוליו נרחב של טכנולוגיות רפואיות שמטרתן הארכת תוחלת ושיפור איכות החיים. החברה, שמעסיקה 19,000 עובדים, מתמקדת בתיקון, שיקום והחלפה של רקמות רכות וקשות ונחשבת לאחת מ-5 החברות המובילות בתחומי האורתופדיה בעולם. S&N פעילה במעל 100 מדינות, מגלגלת מחזור הכנסות שנתי של מעל 5 מיליארד דולר ונסחרת בבורסה הראשית של לונדון ובבורסת ניו יורק לפי שווי של 11 מיליארד דולר.

השתלים של קרטיהיל גורמים לגדילה מחדש של סחוס פגוע. שחיקת סחוס מפרקי נגרמת כתוצאה מטראומה, ממחלה או כתוצאה מהליך ניווני. בארה"ב לבדה יש כ-30 מיליון איש, 10% מהאוכלוסייה, שסובלים משחיקות סחוס. מדי שנה נערכות בה 700 אלף פרוצדורות כירורגיות לתיקוני סחוס. השתל של קרטיהיל, שהוגדר על ידי ה-FDA כטכנולוגיה פורצת דרך, מופק מהשלד הסידני של אלמוגים והוא מושתל בהליך כירורגי על ידי מנתחים אורתופדים אל תוך האזור הנגוע. החברה קיבלה במרץ 2022 את אישור ה-FDA לשיווק השתל Agili-C במסלול PMA, לאחר השלמת ניסוי קליני שנמשך מספר שנים, וכלל מאות חולים ב-26 מרכזים בארה"ב, אירופה וישראל.

ניר אלטשולר, מייסד ומנכ"ל קרטיהיל, מסר: "במשך למעלה מ-40 שנה עשרות חברות ברחבי העולם ניסו לפתח טכנולוגית מדף אשר תגרום לסחוס לגדול מחדש, אך ללא הצלחה. קרטיהיל הינה החברה הראשונה בעולם שהצליחה לפתח טכנולוגיה שכזאת, ושתל ה Agili-C הינו מוצר המדף היחיד עד כה שקיבל את אישור ה-FDA". אלטשולר הוסיף: "Smith&Nephew, כמובילה ברפואת ספורט ועם ידע נרחב ביותר בביולוגיה, היא הבית האידיאלי החדש עבור Agili-C. אנחנו נרגשים מהפוטנציאל שטמון בטכנולוגיה שלנו לעזור לחולים רבים".

קרטיהיל, שהוקמה ב-2009 על ידי המנכ"ל, ניר אלטשולר בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון, גייסה מהקמתה 74 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון aMoon, אלרון, פרגרין, Access Medical Ventures, Pertec , Accelmed, וJJDC-- קרן ההון הסיכון של ג'ונסון אנד ג'ונסון. החברה מעסיקה 25 עובדים, 22 מהם בישראל (כפר סבא) והשאר בארה"ב.

עבור המשקיעים בחברה לאורך 14 שנות פעילותה מדובר למעשה באקזיט ששוויו הכולל הוא עד 430 מיליון דולר: 330 מיליון דולר בעסקה הנוכחית ו-100 מיליון דולר מהעסקה הקודמת עם ביוונטוס שלא הושלמה, כלומר החזר ממוצע על ההשקעה של פי 6. אלטשולר ימשיך לכהן כיועץ במשך חצי שנה לאחר סגירת העסקה, וכל עובדי קרטיהיל בישראל ובארה"ב צפויים להמשיך לעבוד תחת החברה הרוכשת.

מניתוח נתוני IVC, לאומיטק ו-StartupNationCentral בנפרד עולה כי האקזיט של קרטיהיל הוא הגדול ביותר בתעשיית הביומד הישראלית בשנת 2023, ובין 5 הגדולים מבין כל האקזיטים הישראליים שרשמה תעשיית ההייטק בכללותה בשנה שהסתיימה.

את קרטיהיל ייצגה בעסקה עו"ד עינת ווידברג ממשרד שיבולת ושות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il