TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

80 מדינות משתתפות בשולחן העגול של השרים


fmf-logo
FMF מחזקת את המובילות של הממלכה בכך שהיא מאפשרת לאזור העל לתרום לתעשיות המתכות של העתיד
מערכת טלנירי | 4/1/24, 21:07
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ריאד, ערב הסעודית (GLOBE NEWSWIRE):
The Future Minerals Forum - פורום מינרלי העתיד (FMF), הודיע היום כי שולחן השרים העגול שלו, שיתקיים ב-9 בינואר 2024, לקראת המהדורה השלישית של הפורום, צפוי לשבור שיאי נוכחות. מתוך שמונים המדינות שאישרו עד כה את השתתפותן, יותר מארבעים וחמש ישלחו שרים להשתתף בדיונים עם בעלי עניין בפגישה אחת זו, בנוסף ל-20 ארגונים בינלאומיים רשמיים, 30 ארגונים לא ממשלתיים ו-13 איגודים עסקיים.
כמפגש ברמה הגבוהה ביותר על מינרלים בעולם, השולחן העגול מייצג נקודת מפנה היסטורית עבור מגזר הכרייה והמתכות העולמי, תרומתו של אזור העל המשתרע מאפריקה למערב ומרכז אסיה, ותפקידה המוביל של הממלכה במגזר ובאזור זה.
השולחן העגול של השרים הוא יוזמה רבת-בעלי עניין בהובלת ממשלת ערב הסעודית ושנוצרה על ידיה כדי להגביר את שיתוף הפעולה הבינלאומי בהפקת מינרלים קריטיים המעורבים בשינוי מגזר האנרגיה. הפגישה מגיעה כאשר מגזר המינרלים מתמודד עם אתגרים חסרי תקדים המונעים על ידי הביקוש הגובר למינרלים ומתכות מעבר אנרגיה, שבו כל המדינות נמצאות במרוץ להבטחת שרשראות אספקה יציבות.
יתר על כן, השולחן העגול של השרים מקדם את החשיבות של שיתוף פעולה כדי להתמודד עם האתגר הגלובלי הצפוי הזה.
סגן השר לענייני כרייה, ח'אלד אל-מודאיפר (Khalid Al-Mudaifer), הדגיש כי מספר השרים שאישרו את נוכחותם בשולחן העגול משקף את משקלה הפוליטי והכלכלי של הממלכה ואת החשיבות הגוברת של מינרלים בשנים האחרונות, רמת נוכחות זו מעידה על כך ש-FMF ביססה את עצמה כפלטפורמה עולמית מובילה לעיצוב עתיד המינרלים. לדבריו, "ייצוג ממשלתי ברמה גבוהה, ממדינות המייצרות וצורכות מינרלים, פירושו שממשלות מכל רחבי העולם מודעות כעת לחשיבותם של מינרלים, כאשר הן מבקשות להבטיח שרשראות אספקה אמינות עבורם. זה רלוונטי במיוחד למינרלים האסטרטגיים החיוניים לתוכניות ופרויקטים לשינוי אנרגיה, ולתעשיות קשורות".
השולחן העגול יכלול דיון בתחרות לה חווה שוק המתכות ברמה הבינלאומית וכיצד ליצור מקום למדינות, בעיצומה של תחרות זו, להגיע להסכמות ביניהן.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il