TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקווה סקיוריטי הישראלית מגייסת 60 מיליון דולר


דרור דוידוף ואמיר ג'רבי צלם ג'ורג' דיסאריו
על פי הערכת שווי של למעלה ממיליארד דולר, בהובלת משקיע חדש בחברה – Evolution Equity Partners
מערכת טלנירי | 4/1/24, 21:00
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ההשקעה החדשה מחזקת את המובילות של פלטפורמת אבטחת יישומי הענן של אקווה
אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף של 60 מיליון דולר, בהובלת משקיע חדש בחברה – Evolution Equity Partners ובהשתתפות משקיעים קיימים בחברה בהם Insight Partners, Lightspeed וקבוצת Stepstone. הגיוס, המהווה הרחבה של גיוס Series E של החברה, נעשה לפי הערכת שווי של יותר ממיליארד דולר.
בסך הכל מאז הקמתה ב-2015, אקווה גייסה 325 מיליון דולר. יותר מ-500 ארגוני אנטרפרייז בעולם – בכללם 40% מחברות ה-Fortune 100 – אימצו את פתרונות האבטחה של אקווה כדי להגן על יישומי Cloud Native בעננים ציבוריים או פרטיים. 6 מתוך 10 הבנקים הגדולים בצפון אמריקה (כולל רוב הבנקים הגדולים בקנדה) בחרו באקווה, מה שמצביע על הובלתה במגזר הפיננסי.
"משקיעים ממשיכים להעריך את הפוטנציאל העצום של אקווה והביקוש הגובר לפלטפורמה שלנו", אמר דרור דוידוף, מייסד משותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי. "לפני 8 שנים, חזינו עולם שבו כל יישום חדש ייבנה כיישום ענן. כיום אנחנו בשוק שגדל בעשרות אחוזים בשנה עם פתרון ייעודי לשוק זה, שגם צבר ניסיון רב בקרב לקוחות מובילים ומאפשר להם להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם כשהם מוגנים. אנחנו צופים ששנת 2024 תהיה משמעותית אף יותר מקודמתה".
המימון הגיע לאחר ששנת 2023 הייתה שנת צמיחה משמעותית עבור החברה, עם צמיחה של 65% בלקוחות חדשים. אקווה גם נמנתה בין חברות Fortune Cyber 60 – 60 החברות הצומחות בתחום הסייבר של מגזין פורצ׳ן והוכרה על ידי GigaOm כמובילה בפתרונות אבטחה לקונטיינרים (תשתית מודרנית ליישומי ענן) ועל ידי Kuppinger-Cole כפתרון המוביל לאבטחת שרשרת אספקת התוכנה.
"אקווה סקיוריטי בנתה פתרון חדשני לאבטחה בענן שעונה על האתגרים ההולכים וגדלים בהגנה נגד מתקפות על יישומים בענן. מכיוון שטכנולוגיות cloud native זוכות לשימוש הולך וגובר בארגונים, אקווה צומחת בקצב אסטרונומי", מסר יובל בן-יצחק, שותף ב-Evolution Equity Partners, הקרן שהובילה את סיבוב ההשקעה. "עם צוות ניהול מנוסה וחזק ופוקוס על חדשנות והצלחת לקוחותיה, אקווה בולטת במיוחד בשוק הצפוף של אבטחת הסייבר בענן".


אודות Evolution Equity Partners
Evolution Equity Partners, שמשרדיה הראשיים בניו יורק, חוברת עם חברות אבטחת סייבר צומחות המאבטחות את העולם הדיגיטלי. החברה נוסדה על ידי יזמים בתחום הטכנולוגיה וההשקעות Richard Seewald ו-Dennis Smith, המנהלים ומובילים את הקרן. Evolution השקיעה עד כה בלמעלה מ-50 חברות אבטחת סייבר.

אודות אקווה סקיוריטי
אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הישראלית היא החברה המובילה בתחום אבטחת סביבות Cloud Native. אקווה מספקת לארגונים את החופש ליצור חדשנות ולנהל את הארגון שלהם עם מינימום תקלות. פלטפורמת אבטחת ה-Cloud Native של אקווה מספקת מניעה, זיהוי ותגובה אוטומטית לכל אורך מחזור חיי היישומים במטרה לאבטח תשתיות ענן ויישומים הפועלים בענן. לקוחות אקווה הם הארגונים הגדולים בעולם בענפים כגון: בנקים, חברות ביטוח, ממשל, שירותים פיננסים, מדיה, ייצור וקמעונאות. הפלטפורמה של אקווה מאבטחת מגוון רחב של סביבות ענן ציבורי ופרטי: קונטיינרים, serverless ומכונות וירטואליות בענן. אקווה, אשר הוקמה בשנת 2015, מעסיקה כ-550 עובדים, מתוכם כמחצית במטה החברה ומרכז הפיתוח בישראל. למידע נוסף בקרו ב-www.aquasec.com ועקבו אחרינו ב- twitter.com/AquaSecTeam.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il