TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינספירה חתמה על הסכם כוונות (LOI) עם בית החולים Northwestern Memorial בשיקגו

לשימוש קליני ב-ART100 INSPIRA של החברה
מערכת טלנירי | 3/1/24, 16:53
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
אינספירה טכנולוגיות (חברה ציבורית ישראלית הנסחרת בנסדאק – סימול IINN), חלוצה בתחום טיפולי מצילי החיים, שמטרתה להחליף את מכונות ההנשמה המכניות המסורתיות, הודיעה על חתימה על מכתב כוונות לא מחייב (LOI) עם בית החולים Northwestern Memorial בשיקגו, ארה"ב. מדובר בבית חולים מוביל שדורג כבית החולים השמיני בטיבו בארצות הברית על ידי ניוזוויק בשנת 2023 והוא חלק מנורת'ווסטרן מדיסין המפעילה מספר בתי חולים בארצות הברית.

ההסכם הנוכחי מבטא את האינטרס המשותף של שני הצדדים להמשיך ולבחון שיתוף פעולה פוטנציאלי בנוגע להערכת האופן שבו המכשור הרפואי של החברה מדגם INSPIRA ART100 תואם לצרכים של בתי חולים בתרחישים קליניים, לרבות יעילות העבודה והטיפול הרפואי. במסגרת ההסכם, נורת'ווסטרן מתחייב לרכוש את כל האמצעים המתכלים הדרושים להפעלת המכשירים ויספק לאינספירה את כלל הנתונים והתובנות מהשימוש במכשור הרפואי של החברה. תנאי הסכם ה- LOI כפופים לקבלת אישור רגולטורי ממנהל המזון והתרופות האמריקאי ("FDA") למכשיר במחצית הראשונה של 2024.

ג'ו חיון, נשיא אינספירה טכנולוגיות, ציין: "אנו מאמינים כי ההזדמנות לבחון ולהעריך את ה-ART100INSPIRA עם בית חולים מוביל בארה"ב כמו נורת'ווסטרן, תסלול לנו נתיב משמעותי לכניסה לשוק האמריקאי."

אודות בית החולים נורת'ווסטרן ממוריאל

בית החולים נורת'ווסטרן ממוריאל ("נורת'ווסטרן"), שבסיסו בשיקגו, הוא מרכז רפואי אקדמי מוביל. נורת'ווסטרן זכה להכרה משמעותית ברשימת "בתי החולים הטובים ביותר באמריקה" לשנת 2023 של U.S. News & World Report. מוסד יוקרתי ביותר בקרדיולוגיה, לב וכירורגיית כלי דם ומוסד מוביל ברפואת וניתוחי ריאות, כמו גם מרכז גדול להשתלות ריאה.


אודות אינספירה טכנולוגיות

החברה מובילה את הדרך לשינוי בטיפולים מצילי חיים. הפתרונות החדשניים של החברה סוללים את הדרך לחמצון דם ישיר העוקף את הריאות ויכול להפחית את הצורך במכשירי ההנשמה המכניים המסורתיים שנמצאים בשימוש כיום. מעבר לכך, החברה מפתחת טכנולוגיות לניטור ובקרה של זרימת הדם ושילוב יכולות ניטור וחיזוי באמצעות בינה מלאכותית. פיתוחים אלה הם חלק מהאסטרטגיה של החברה להציע טיפול ממוקד יותר במטופל ועל בסיס נתונים רציפים. השילוב של טכנולוגיות מסמן עידן חדש בטיפול נשימתי ומדגיש את הפוטנציאל בשיפור תוצאות המטופלים וייעול של פעילות בתי החולים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il